پاوربانک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد

پاور بانک تبلیغاتی مناسب هدیه

در عصر فناوری و ارتباطات سریع، پاور بانک ها به یک راهکار تبلیغاتی برای وفاداری مشتریان تبدیل شده اند، به ویژه زمانی که شما در جستجوی یک ابزار خاص، متفاوت و منحصر به فرد برای دستیابی به مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری خود باشید. همه ی کسب و کار ها به دنبال این هستند که با دادن یک هدیه تبلیغاتی به مشتریانشان، آن ها را مشتری ثابت و وفادار خود کنند و پاوربانک تبلیغاتی می تواند راه حلی ایده آل باشند. پاوربانک تبلیغاتی هدیه خاص می تواند در زندگی روزمره مشتریان شما نقش مهمی داشته باشند و هر زمانی که مشتری شما نیاز به شارژ تلفن همراه یا هر دستگاه دیگری که پورت USB دارد را داشته باشد خیلی راحت به آن دسترسی داشته و آن ها را سریع شارژ کند.

پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا میتواند کل سفر چند روزه را سامان دهد

با وجود تمام محدودیت ها و مشکلات، حالا می توان گفت که ما هم میتوانیم از شبکه های نسل سوم بهره مند شده و از اینترنت با سرعت مناسب روی گوشی بهره ببریم. این مساله باعث شده تا همه ما نرم افزارهای لازم ارتباطی را روی گوشیهایمان نصب کرده و به وب گردی و مرور اطلاعات بپردازیم؛ اما در همان تجربه اول خواهید دید که تنها در عرض چند ساعت باتری گوشی خیلی زود کاهش پیدا کرده و باید در به در دنبال یک اتصال برق برای شارژ گوشی بگردید. به همین دلیل به کسانی که قصد دارند روی شبکه ۳G به وب گردی و استفاده از نرم افزارهای مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام بپردازند، توصیه شده است تا حتما یک باتری اضافی به همراه داشته باشند.

از آنجا که بسیاری از گوشی های امروزی امکان تعویض باتری توسط کاربر را ندارند،پاور بانک ها ارائه و تولید شده اند تا بدون نیاز به خارج کردن باتری و دردسرهای همراه آن، کاربر بتواند گوشی را شارژ کرده و به مدت بیشتری از آن استفاده کند.

پاور بانک ها در طرح و اندازه های بسیار متنوع تولید شده اند. به غیر از نوع طراحی و ظاهر پاوربانک، اولین چیزی که باید در زمان خرید یک پاوربانک به خاطر داشت، دوری از نمونه های بی نام و نشان و غیراستاندارد برای محافظت از گوشی و تبلت است. خوشبختانه برندهای معتبر هم در بازار ایران وجود دارند.

 اجزای پاور بانک تبلیغاتی

پاوربانک جزو هدایای تبلیغاتی نفیس محسوب می شود که قابل حمل بیشتر از باتری مخصوصی که قابی آن را پوشانده است و مداری را مخصوص کنترل جریان الکتریسیته دارند، تشکیل شده است. پاوربانک تبلیغاتی انرژی الکتریسیته را در خود ذخیره می کند و در مواقع نیاز آن را به موبایل یا تبلت یا دیگر وسایل الکترونیکی انتقال می دهد. بیشتر وقت ها عددی روی پاور بانک ها بر واحد mah زده می شود که این واحد بیانگر ظرفیت کلی باتری است.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم این عدد هر چقدر بزرگتر باشد ظرفیت پاور تبلیغاتی شما بیشتر است و می تواند انرژی بیشتری را در خود ذخیره کند و قابلیت شارژدهی بیشتری به وسایل الکترونیکی شما را دارد.

چاپ روی پاور بانک تبلیغاتی چگونه انجام می شود

چاپ روی پاور بانک تبلیغاتی بیشتر به صورت چاپ تامپو روی پاور بانک تبلیغاتی و چاپ لیزری روی پاور تبلیغاتی انجام می شود، به این صورت که فایل پایانی که نسبت به سایز روی پاور بانک تبلیغاتی طراحی شده و چاپ روی پاور بانک تبلیغاتی فلزی به وسیله چاپ لیزری وچاپ روی پاور بانک تبلیغاتی پلاستیکی به وسیله چاپ تامپو انجام می شود.

پاور بانک تبلیغاتی ابزاری ضروری و همگانی

پاور بانک تبلیغاتی زمانی بوجود آمد که شارژ باطری گوشی یا تبلت یا دیگر وسایل ما برای یک روزه کاری پر مشغله ما کافی نبودند و باید شارژر خود را همه جا با خود میبردیم حالا این زمانی که ما صرف شارژ گوشی خود میکردیم به کنار، ما باید هر جایی به دنبال پریز برق میگشتیم و اگر آن را پیدا میکردیم معلوم نبود چند نفر در نوبت شارژ کردن گوشی خود بودند. این مشکل بیشتر در اماکن عمومی و مترو ها دیده میشد.

محبوبیت پاور بانک ها در سراسر جهان در طول چند سال گذشته به طور مداوم در حال رشد است. این روزها روال روزانه ما استفاده گسترده از گجت های موبایل را نشان می دهد، از GPS ها تا تلفن های همراه، تبلت ها و غیره همه ما می دانیم که کار کردن با تمام این موارد باعث می شود شارژ باتری هایشان تمام شود و زمانی که شارژ یک باتری به طور کامل تمام شود، کاربر باید به دنبال یک منبعی شارژی و پریز برقی برای اتصال شارژر به دستگاه خود باشد. تا قبل از وجود پاوربانک این تنها راه حل بود.

نکات مهم در زمان خرید پاوربانک تبلیغاتی

از نکاتی دیگری که باید در خرید پاوربانک تبلیغاتی هدیه خاص و شایعاتی که پیرامون آن ها هست به آن بسیار توجه کرد تعداد دفعات شارژ یک گوشی یا تبلت است که به اشتباه واحد اندازگیری و کیفیت پاور تبلیغاتی می شود. مثلا میگویند پاور بانک تبلیغاتی ۱۰۰۰ میلی امپر ۳ بار گوشی فلان برند را شارژ کامل می کند یا می گویند این برند پاور تبلیغاتی ۲ بار بیشتر نمیتواند این گوشی را شارژ کند، پس پاور اول بهتر است.

اما باید به این نکته هم توجه کرد که در موقع شارژ شدن باید برنامه ها و ابزارهای غیر ضروری گوشی را غیر فعال کنید و بعد اغدام به شارژ گوشی خود کنید مثلا روشن یا خاموش بودن وای فای گوشی در زمان کامل شارژ شدن گوشی شما بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می شود برای اینکه گوشی شما در زمان شارژ کمتر انرژی مصرف کند و به بازدهی بالایی در موقع شارژ برسد، گوشی خود را در زمان شارژ روی حالت پرواز بگذارید.

مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی هدیه خاص

امروزه شرکت های مختلف در سرتاسر دنیا از هر چیزی برای تبلیغات استفاده میکنند. باورش شاید برای تعدادی از شرکت ها سخت باشه اما دوران لیوان تبلیغاتی و چتر تبلیغاتی و تیشرت تبلیغاتی به پایان رسیده؛ تکنولوژی، دروازه های جدیدی از تبلیغات برای شرکت های خلاق قرار داده است. بله استفاده از پاوربانک تبلیغاتی.
پاوربانک تبلیغاتی مزایای زیادی دارند. از آنجا که بسیاری از آن ها سبک وزن هستند، کاربران به راحتی می توانند آنها را در یک کیف دستی یا جیب خودشان هر جایی که می روند حمل کنند.

اگر تصمیم به استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای کمپین های بازاریابی خود دارید، می توانید به راحتی آنها را با نام شرکت خود، اطلاعات تماس، پیام های تبلیغاتی یا لوگو، سفارشی کنید. با انجام این کار، مشتریان شما در هر زمانی اطلاعات تبلیغی شما را می بینند.

چه در زمان قرارهای ملاقات، چه در دفتر کارشان، و چه با بعضی از دوستانشان در آخر هفته می توانند پاوربانک تبلیغاتی شما را به همراه داشته باشند.علاوه بر این، پاور بانک ها کوچک هستند. این ویژگی باعث می شود که یک محصول عالی در ماشین، روی میز یا در هنگام بیرون رفتن باشند. تمام کسب و کارها می خواهند به مشتریان خود یک هدیه تبلیغاتی ارائه دهند که آن هدیه بتواند همیشه با آنها در کنار شان قرار گیرند، بنابراین مشتری همیشه نام شما را به یاد می آورد.

ارائه پاوربانک به مشریان و مخاطبان

پاور بانک های سفارشی تبلیغاتی به عنوان یک یادآور عالی عمل می کنند. هنگامی که مشتریان شما برای دفعه ی بعد نیاز به سفارش کالا یا خدمتی در حوزه کاری شما دارند، شرکت شما اولین گزینه ای است که به آن فکر می کنند.یکی دیگر از مزایای قابل توجه پاور بانک ها این است که آنها می توانند هر نوع گجتی را شارژ کنند. از آنجایی که ما در حال حاضر در یک عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و جایی هستیم که تقریبا همه ما به نوعی از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنیم، پاور بانک های تبلیغاتی،هدایای تبلیغاتی ایده آلی هستند که مورد نیاز مشتریان ما، صرف نظر از سن و یا نوع فعالیت تجاریشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *