مزایای استفاده از شیلد محافظ راننده

شیلد محافظ خودرو

اگر نگران هستید که با نصب و استفاده از محفظه جداکننده صندلی راننده دچار محدودیت شوید یا رانندگی برایتان سخت شود، بهتر است که با مزایا و ویژگی های این شیلد محافظ راننده آشنا شوید.

این شیلد قابل نصب بر روی همه مدل های تاکسی از جمله: ون، پراید، پژو، سمند و غیره قابل نصب بدون هیچ گونه آسیب رسیدن به ماشین و بدون نیاز به سوراخ کاری تعبیه فضای آزاد و ایمن برای گرفتن کرایه های نقدی از مسافران، عدم ایجاد هیچ گونه محدودیت برای رانندگی، چه برای تعویض دنده، تنظیم آینه، کشیدن ترمز دستی و غیره، برخورداری از شفافیت لازم و عدم ایجاد تاری دید برای استفاده از آینه بغل و شیشه کمک راننده، مدت زمان باز و بسته کردن کمتر از ۵ دقیقه، قابلیت انعطاف برای تنظیم صندلی راننده، قابل جمع شدن و قرار دادن در کیسه کوچک یا صندوق عقب، سیستم تهویه برای راننده و مسافران در دسترس، امکان شستشو و نظافت، طول عمر بالا.

کاور محافظ راننده در چه ابعادی تولید میشود

این جداکننده دو تکه می باشد که یک تکه آن بین راننده و مسافر جلو و تکه دیگر پشت سر صندلی راننده قرار می گیرد و توسط کش های طراحی شده محکم میشود. همان طور که گفته شد، این شیلدها به صورت فری سایز تولید میشوند تا قابل نصب روی انواع مدل های تاکسی باشند.

ابعاد قسمت بزرگتر که در کنار راننده قرار می گیرد ۱۱۵۸۰ سانتی متر و قسمت کوچکتر که پشت سر راننده نصب می شود  ۹۸۸۰ سانتی متر می باشد.

چگونگی نصب کاور در خودرو برای جدا کردن راننده از سرنشین

در بالای کاور چسب هایی طراحی شده است که به چسب نر معروف هستند. این چسب ها برای اتصال آسان کاور به سقف خودرو هایی می باشد که سطح موکتی، دارای پرزهایی با ارتفاع مناسب می باشند. به همراه کاور دو تکه چسب که اصطلاحاٌ با عنوان چسب مادگی معروف هستند و یک عدد چسبانک به صورت جدا قرار داده شده است. در صورتی که سطح سقف خودروی شما دارای پرزهای بسیار کوچکی می باشد، به طوری که چسب متصل به کاور چسب نر به آن نمی چسبد می توانید از چسب های مادگی استفاده کنید. کافی است چسب های مادگی را به سقف خودرو در قسمت های مورد نیاز بچسبانید و بعد چسب نر کاور را به آن وصل کنید.

باید بدانید که برای اتصال چسب مادگی به سقف های موکتی باید از سوزن ته گرد و برای سقف هایی که دارای روکش پلاستیکی می باشند از چسب های دوطرف استفاده کرد.
بندهایی در قسمت جلو و عقب کاور طراحی شده است که از آنها برای ثابت کردن کاور می توان استفاده کرد. دو بند در قسمت عقب کاور با فاصله کم از یکدیگر قرار گرفته اند که می توانید آن را به گیره اتصال کمربند به ستون متصل کنید. سه بند هم در قسمت جلوی کاور طراحی شده که متناسب با قوس شیشه جلوی خودرو می توانید از یکی از آنها برای ثابت کردن کاور بر روی شیشه جلو استفاده کنید. کافی است چسبانک را به شیشه جلو بچسبانید و بند مورد نظر را به آن وصل کنید.

تولید شیلد محافظ راننده

شیلد یا طلق جداکننده راننده از مسافر محصولی است که با توجه به نیاز جامعه از زمانی که کرونا ویرووس همه گیر شده است به خط تولیدی این مجموعه اضافه شده است. با توجه به گسترش ویروس کرونا، استفاده از این محصول برای ایمنی راننده و مسافران بسیار ضروری بوده و بسیار مورد استقبال رانندگان قرار گرفته است.

این شیلد نایلونی به عنوان فضای جداکننده در تاکسی ‌ها، راننده را درون یک محفظه بهداشتی قرار داده و با ایجاد فاصله اجتماعی بین رانندگان و سرنشینان به سلامتی و حفظ جان آن ها کمک می کند. شما مشتریان محترم می توانید جهت خرید عمده کاور محافظ راننده با ما تماس بگیرید تا این محصول را با قیمتی مناسب به صورت مستقیم از کارخانه دریافت کنید.

امکان چاپ اختصاصی لوگو روی کاور محافظ راننده

امکان چاپ اختصاصی نام و لوگو بر روی کاور محافظتی راننده وجود دارد. هرچند که کاورهای چاپ دار بیشتر از طرف خودروهای اینترنتی مورد استقبال قرار می گیرند، اما حتی می توان از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد و از گرفتن نتایج بسیار موثر و مثبت این بازاریابی لذت ممکن را ببرید.

برای همین چاپ برند و لوگوی سازمان و موسسات بر روی شیلدهای محافظتی رانندگان می تواند ایده خوبی برای تبلیغات هم باشد. به این دلیل، همه ی شرکت ها و صاحبان برند می توانند به تعداد دلخواه کاور محافظ راننده را با چاپ آرم و لوگو اختصاصی شرکتشان سفارش دهند.

سخن پایانی

کاور جداکننده راننده و مسافر، محصولی نوین و کاربردی جهت استفاده برای انواع خودروها می باشد . این کاور از جنس سلفون شفاف و با کیفیت تولید شده که ابتدایی ترین وجه تمایز آن با دیگر نمونه های مشابه را می توان نصب آسان و همچنین قابلیت شست و شو با استفاده از ماشین لباسشویی بیان کرد.

این کاور طوری طراحی شده که به راحتی قابلیت نصب و جداسازی در کمتر از یک دقیقه را دارد به گونه ای که به طور کامل توسط چسب نر و مادگی به سقف خودرو متصل و از ورود آلودگی جلوگیری می کند. بر روی دیواره کاور هم بندهای کشی طراحی شده تا بتوان آن را از پشت صندلی راننده به ستون کمربند وصل کرد.  بر روی دیواره جداکننده کاور راننده با سرنشین دریچه ای برای دریافت پول طراحی شده است که کاور را برای رانندگان تاکسی هم قابل استفاده کرده است.

از کاور ماشین ضد کرونا، به سه شکل متفاوت، برای جدا کردن راننده از سرنشین، جدا کردن سرنشین سمت شاگرد خودرو و همچنین جدا کردن قسمت جلو و عقب خودرو می توان استفاده کرد. سایز بندی آزاد کالا امکان استفاده از این محصول برای خودروهای مختلف چه شخصی و تاکسی، پراید تا ون، بدون وجود محدودیت را برای شما فراهم میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *