پاور بانک تبلیغاتی چیست؟+ مزایای استفاده از آن در بازاریابی

پاور بانک تبلیغاتی چیست

پاوربانک تبلیغاتی یکی از انواع محصولاتی است که در راستای تولید هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه اکثر وسایل شخصی و الکترونیکی که از آن ها استفاده میکنیم نیاز به شارژ شدن دارند. از تلفن همراه گرفته تا ساعت های هوشمند و هندزفری، هدفون، هدست و غیره. از این رو نیاز همیشگی ما به برق یک امر اجتناب ناپذیر است. این قضیه تا زمانی مشکل ساز نیست که ما بیشتر اوقاتمان را در خانه یا محل کار بگذارنیم. اما اگر به دلایل مختلف محل فعالیت ما در فضایی بسته نباشد یقینا به مشکل رو به رو خواهیم شد. هنگام مسافرت و پیک نیک نیز یکی از مشکلات اصلی همه افراد دسترسی به برق برای شارژ کردن ابزارهای الکترونیکی است. اما این مشکل بشر توسط یک وسیله ساده به نام پاوربانک حل شده است. پاوربانک به ما این امکان را میدهد که بدون دسترسی به پریز برق بتوانیم محصولات الکترونیکی خود را شارژ کنیم. یعنی درواقع همین وسیله ساده یکی از اساسی ترین مشکلات بشر را حل کرده است.

پاور بانک تبلیغاتی چیست؟

اما پاور بانک تبلیغاتی به پاور بانکی گفته میشود که روی آن لوگو یا آرم یک شرکت حک شده باشد‌. این نوع پاوربانک ها معمولا توسط یک کمپانی یا سازمان به مشتریان خاص هدیه داده میشود. از این رو لازم است برروی آن نشانی از شرکت قراره داده شود. از آنجایی که پاور بانک در زندگی امروز بشر یک وسیله کاملا کاربردی محسوب میشود بنابراین میتوان گفت انتخاب آن یک ایده کاملا هدشمندانه است. چرا که هرچقدر هدیه تبلیغاتی یک وسیله کاربردی تر باشد و مشتری بتواند به طور روزمره از آن استفاده کند انتخاب بسیار مناسبی برای تبلیغات خواهد بود. بنابراین انتخاب پاور بانک یا هر نوع وسیله الکترونیکی کاربردی به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند تاثیرات موثر بسیار زیادی در روند تبلیغات و بازاریابی داشته باشد. به همین دلیل است که اکثر کمپانی های معتبر در سرتاسر دنیا همچنان از هدایای تبلیغاتی استفاده میکنند.

 

چرا امروزه به جای سررسید تبلیغاتی از پاوربانک تبلیغاتی استفاده میشود؟

 

در گذشته یکی از مرسوم ترین هدایای تبلیغاتی سررسید بود. زیرا افراد معمولا در همه جا سررسیدشان را با خود به همراه داشتند. امروزه نیز سررسید یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و استفاده زیاد از محصولات الکترونیکی نظیر پاور بانک تبلیغاتی میتوان گفت این محصولات جایگزین بهتری برای سررسید شدند. امروزه افراد برای شارژ کردن وسایل خود از جمله موبایل و تبلت و هندزفری به برق نیازدارند. و پاوربانک نوعی پریز سیار است که میتوان آن را در هر جایی به خود به همراه داشت. حال بسته به کیفیت و توان این وسیله ممکن است بتواند چندین بار گوشی و تبلیت شما را شارژ کند. با هدیه دادن پاوربانک به افراد درواقع شما موفق شده اید شرایط یک تبلیغ دائمی و گسترده را فراهم کرده باشید. اما در بخش بعدی به طور مفصل تری به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا پاور بانک یک هدیه منحصر به فرد است.

 

کاربرد پاوربانک تبلیغاتی

در این بخش از مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا پاوربانک تبلیغاتی یک محصول منحصر به فرد برای تبلیغات محسوب میشود؟

●پاوربانک یکی از جدید ترین و مدرن ترین شیوه تبلیغات محسوب میشود.
●از آنجایی که پاور بانک محصولی است که از نظر مادی ارزشمند است بنابراین این محصول، محصول تبلیغاتی بسیار پر ارزش محسوب میشود.
●پاوربانک از سال ۲۰۱۷ از جمله جدید ترین محصولات تبلیغاتی به شما میرود.
●این محصول، محصولی کاملا شیک و خاص است.
●از جمله بهتربن هدایایی است که پیتوان در همایش ها از آن استفاده کرد.
●در رنگ ها، ابعاد و قیمت های مختلف به فروش میرسد.
●هدیه ای کاملا کاربردی محسوب میشود.

بنابراین میتوان گفت این محصول تمامی موارد لازم برای تبدیل شدن به یک هدیه تبلیغاتی خاص را دارد.

 

پاور بانک از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

 

حال که متوجه شدیم پاوربانک تبلیغاتی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ در این بخش به توصیف اجزای مختلف پاور بانک میپردازسم:

●پاور بانک دارای یک مینی سوکت یو اس بی ورودی است.
●پاوربانک ها دارای یک یا چند پورت خروجی است.
●این وسیله دارای یک باتری خاصی در یک محفظه مشخص برای کنترل جریان برق است.
●برخی پاوربانک ها دارای دکمه ای جهت روشن خاموش کردن دارد.
●در اکثر پاوربانک ها برای مشخص کردن وضعیت شارژ از یک سری چراغ استفاده شده است.
●حال بسته به مدل پاوربانک ممکن است دارای اجزای جانبی مختلف دیگری باشد.

اما چیزی که باید بدان دقت کافی داشته باشید آن است که هرچقدر کیفیت پاوربانک بیشتر باشد اعتبار کسب و کار و بیزینس شما نیز از نظر مخاطب بیشتر خواهد بود. پس در این زمینه خساست را کنار بگذارید و برای اعتبار کسب و کارتان هزینه کنید.

 

خاص ترین هدایای تبلیغاتی

به جز پاوربانک تبلیغاتی محصولات مختلفی وجود دارند که برای تبلیغات کاربرد دارند. در همین راستا میتوان ست محصولات الکترونیکی اشاره کرد. این ست تکمیل کننده پاوربانک هستند. وسایلی نظیر هندزفری، هدست، هدفون، تلفن همراه، ساعت هوشمند و غیره میتوانند در این دسته قرار بگیرند. بنابراین اگر قصد داشتید هدیه ای که تهیه میکنید در مجموعه ابزار الکترونیکی باشد میتوانید از این محصولات استفاده نمایید. تمامی این محصولات میتوانند یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد و کاربردی باشند‌. بنابراین در حین تهیه هدیه تبلیغاتی از ست هدیه الکترونیکی غافل نشوید. اما دقت داشته باشید که لوگوی حک شده برروی محصولات باید کاملا مشخص باشد تا محصول بتواند ابزاری مناسب براس تبلیغات شما محسوب شود.

 

حرف آخر

امیدواریم تا اینجا از مطالب لذت برده باشید. فقط مطلب آخر اینکه اگر در زمینه تهیه هدیه تبلیغاتی اطلاعات کافی ندارید میتوانید از یک بازاریاب و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. یک بازاریاب حرفه ای میداند که در چه زمانی از چه محصولی بهتر است استفاده نمایید. یک بازاریاب حرفه ای به واسطه علم و تجربه ای که دارد میتواند بهترین نتیجه را از تبلیغات داشته باشد. پس قدرت علم و آموزش را در هیچ زمینه ای دست کم نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *