معرفی شیلد حفاظتی یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد

شیلد حفاظتی پرکاربرد

شیلد حفاظتی پرکاربرد در اماکن بسیار مناسب این روزهای کرونایی می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین واقعیت‌های تکان دهنده، همه‌گیری بیماری کووید 19 است. این ویروس گسترش یافته در سراسر جهان، شیوه زندگی همه را تغییر داده است. استفاده از شیلد این روزها بسیار فراگیر شده و می‌توان از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی استفاده کرد و نام برد.

شیلد محافظ صورت پزشکی

در این روز های کرونایی استفاده از ماسک فیلتردار، ماسک غیر فیلتردار، ژل ضدعفونی کننده و شیلد محافظ صورت پزشکی در برخی از مواقع ضروری است.
استفاده از ماسک و ژل ضروری است اما شیلد خودرو یا ماسک تبلیغاتی بیشتر توسط پزشکان، کارکنان رستوان ها و کافی شاپ ها، پرستاران، فروشندگان و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات شیلد تلقی

طراحی دقیق و کیفیت بالا تلق شفاف و ابر بر روی پیشانی، حفاظت کردن از صورت و گردن در مقابل پرتاب ویروس و آلودگی هلی محیطی، ضخامت بسیار مناسب و مقاوم، دارای کشی با کیفیت و ضخیم و نرم، بسته بندی استاندارد.

معرفی شیلد محافظ صورت و اماکن

شیلد محافظ صورت و اماکن، یک وسیله محافظتی است که به طور معمول از جنس پلکسی گلس یا آکریلیک ساخته می‌شود و مانند یک سد حفاظتی از انتشار باکتری و از ویروس جلوگیری می‌کند. این وسیله با جلوگیری از انتشار آب دهان و یا آب بینی افراد، از آلوده شدن مناطق دیگر به ویژه چشم‌ها جلوگیری میکند.

چه کسانی از شیلد محافظ صورت استفاده میکنند

شیوع بیماری همه‌گیر کووید 19، درخواست‌های مرتبط با ماسک و محافظ صورت را به شدت افزایش داده است. تا قبل از این، از این وسیله در بیمارستان‌ها و مطب‌های پزشکی استفاده می‌شد اما حالا این وسیله برای افراد مشغول در سمت صندوق‌داری و همین طور بانکداران و برای محافظت تیم‌های درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گسترش استفاده از شیلد محافظ صورت

استفاده از ماسک‌های صورت به یک امر عادی و در برخی از اماکن به یک امر اجباری تبدیل شده است. ضدعفونی کردن دست‌ها و شست و شوی مداوم آن‌ها با شوینده‌های بهداشتی به یک اصل ضروری مبدل گشته است و در کنار تمام این موارد، همان‌طور که در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی و حتی در وسایل حمل‌ونقل عمومی و به خصوص در مراکز بهداشتی و درمانی مشاهده کرده‌اید، حتماً افرادی را دیده‌اید که از محافظه‌ای صورت استفاده می‌کنند که با توجه به گسترش موج بعدی این بیماری در کشور، استفاده از این وسیله در حال گسترش می‌باشد.

محافظه‌ای صورت و اماکن که شاید وسیله‌ای اغراق‌آمیز و به نظر برخی افراد ناکارآمد و افراطی به نظر برسد، اما در حقیقت یک روش مؤثر برای جلوگیری از شیوع ویروس‌ها می‌باشند.

محافظه‌ای صورت و اماکن برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند

محافظه‌ای صورت و اماکن به عنوان مانعی بین خریداران و کارمندان استفاده می‌شود. این وسایل، راهی عالی برای جلوگیری از گسترش میکروب‌ها از شخصی به شخص دیگر هستند که در پایان به کاهش سرعت انتشار ویروس‌هایی مانند کووید 19کمک می‌کنند.

شیلدهای محافظ در چه مکان هایی استفاده میشود

در رستوران‌ها و نانوایی‌ها در بخش صندوق، در میزهای پذیرش، در داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکی، در حمل‌ونقل عمومی، در پمپ‌بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت، در مدارس، در باشگاه‌های بدن‌سازی و ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد شیلد پزشکی صورت

رایج‌ترین و مهمترین روش انتقال بیماری‌های عفونی ویروسی و باکتریایی از طریق مخاط چشم و سیستم تنفسی می‌باشد.
میکروب‌ها به سه روش زیر به داخل چشم، دهان یا بینی انتقال پیدا می‌کنند.

از طریق تماس دست آلوده به دهان، بینی یا چشم. از طریق ریز قطرات و ذرات معلق آئروسل که با عطسه، سرفه یا صحبت در هوا انتشار می‌یابند. از طریق ترشحات و ریز قطرات آلوده که با عطسه، سرفه یا صحبت به طور مستقیم به صورت پاشیده می‌شوند.

مزایای استفاده از شیلد صورت پزشکی

استفاده آسان و بدون اذیت در زمان طولانی، یکبار مصرف نبودن و قابل استفاده برای چندین بار، قابلیت شستشو و ضد عفونی، قابل استفاده به جای ماسک صورت، استفاده همراه با ماسک برای کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و بهداشتی، استفاده همراه با ماسک و عینک محافظ توسط دندانپزشکان، موثر در جلوگیری از لمس کردن ناخواسته صورت، موثر در مقابله با انواع میکروب‌های موجود در ترشحات دهان، چشم و بینی، موثر در مقابله با بیماری‌های ویروسی مانند کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *