چاپ ساک دستی پارچه ای یک بیلبورد تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

فکر کنید در سراسر شهر بیلبورد های زیادی را اجاره و روی آنها تبلیغات محصول یا خدمات خود را انجام داده اید، و در سطح شهر و کشور شهروندان زیادی با برند شما آشنا و نام شما را به خاطر می سپارند، چاپ ساک دستی پارچه ای این نقش و وظیفه را به خوبی انجام میدهد.

شما با دادن ساک دستی پارچه ای به مخاطب و مشتری خود ثابت میکنید که برای خود او و خریدش ارزش بالایی قائل هستید، تفاوت های زیادی میتوان بین ساک دستی پارچه ای و نایلون وجود دارد.

از جمله: دوام بسیار بالای ساک دستی پارچه ای، بازگشت پذیر بودن به طبیعت، زیبایی و غیره.

ساک دستی پارچه ای یک هدیه تبلیغاتی مناسب

ساک دستی پارچه ای با دوام بالا و بازگشت پذیر به طبیعت از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد و در ابعاد گوناگون با رنگ های متنوع در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

این نوع از ساک دستی پارچه ای قابلیت چاپ سیلک را دارد که این چاپ میتواند در رنگ های مختلف انجام شود، این نوع ساک دستی در دو گراماژ ۶۰ گرم و ۹۰ گرم موجود می باشد و دارای دو نوع دسته پانچ و دسته زنبیلی است.

دسته ی این ساک دستی پارچه ای در هنگام تولید بر روی ساک دستی پارچه ای نصب میشود و به این دلیل دیگر زحمتی برای نصب به دوش مشتری نمی باشد.

ساک دستی پارچه ای با دسته بندی محصولی زیبا می باشد که علاوه بر دوام بالا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد، ساک دستی پارچه ای با دسته پانچ از مقاومت کمتری برخوردار است ولی از لحاظ زیبایی رقابت نزدیکی با ساک دستی پارچه ای با دسته بندی دارد.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای محفاظ محیط زیست

اهمیت محفاظت از محیط اطراف و اقدامات انجام شده توسط نیروها در بیشتر کشورهای جهان بر کاهش آلاینده های زیست محیطی مثل پلاستیک پلیمری، باعث شد که تولیدکنندگان شرکت جوپنزا در این مسیر همراهی کنند.

براساس تحقیقات انجام شده تنها در ایران سالانه بیش از ۳ میلیون تن پلاستیک تولید میشود، بیشتر این پلاستیک ها با دوام هستند و صدها سال طول میکشد تا به خودی خود تجزیه و نابود شوند.

كیسه های پلاستیكی یكی از این موارد است كه مصرف بالایی در كشور ما دارد، طراحان شرکت جوپنزا ساك دستی های پارچه ای طراحی کردند که بزرگترین امتیازش سازگاری با محیط زیست است و این ساک دستی ها با استفاده از الیاف بافته نشده تهیه میشوند كه جنس آن از پروپیلن است و كاملا ضد آب است.

اگر شركتها و همه صاحبان مشاغل گوناگون، به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی، از ساک دستی های سوزنی در نمایشگاه ها، سمینارها و موارد مصرفی خود استفاده كنند، تاثیر مثبت آن را در حفظ محیط زیست کشور عزیزمان ایران مشاهده می كنیم.

با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی، حتی دیگر نیازی به قطع کردن تعداد زیادی از درختان برای تولید ساك های كاغذی و مقوایی نیست، استفاده از ساك دستی های سوزنی، حمایت از محیط زیست نیز به شمار می آید.

انواع ساک تبلیغاتی پارچه ای کدامند

ساک دستی پارچه ای در دو جنس ساخته میشود، جنس اول ساک دستی پارچه ای برزنتی و جنس دوم ساک دستی پارچه ای غیر بافته.

جنس ساک دستی پارچه ای برزنتی از از گرانترین نوع ساک دستی ها می باشد اما دوام و تحمل وزن آن این قیمت گران را در چشم مشتری می پوشاند.

ساک دستی های غیر بافته هم تحمل وزن قابل قبولی دارند و حتی ساک دستی پارچه ای ۹۰ گرم تحمل ۲۵ کیلوگرم وزن را دارد و همین طور دارای تنوع رنگ بسیار خوبی می باشد.

هدف تولید بگ دستی پارچه ای چیست

تولید ساک دستی پارچه ای برای آسان کردن حمل و نقل کالایی است که مشتری های عزیز خریداری میکنند، از دیگر اهداف تولید ساک دستی پارچه ای میتوان به جز این که زیبایی خاصی دارد به جنبه تبلیغاتی آن هم نگاه کرد، روش چاپ، سیلک اسکرین می باشد، برای جا دادن مقدار بیشتری از اجناس می توانید از این محصول ته پاکت استفاده کنید.

تفاوت و مزایای ساک پارچه ای نسبت به نایلون

دلیل اصلی مشتریان برای استفاده از نایلون یا کیسه پلاستیک به جای ساک دستی پارچه ای قیمت پایین نایلون می باشد، نایلون از لحاظ طول عمر، عمری برابر با یک دهم ساک دستی پارچه ای را دارد و اختلاف قیمت این دو با محاسبه ماندگاری کاملا منطقی است.

ساک دستی پارچه ای از لحاظ تحمل وزن هم بسیار بهتر و با دوام تر از نایلون می باشد و وزنی حدود ۲۵ کیلوگرم را تحمل می کند. این گونه پارچه ها غیر بافتی، مثل دیگر پارچه های غیر پارچه ای ساخته میشوند، و به عنوان ساک دستی پارچه ای سوزنی معروف هستند.

در ساختار تفاوتی با پارچه های که در صنعت نساجی موجود هستند را دارا می باشند.

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای سوزنی از نظر اقتصادی هم برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه هستند و میتوان در شغل ها و کارهای متفاوت از آنها استفاده کرد.

یکی از این کار هایی که میتوان با ساک دستی پارچه ای سوزنی کرد، هدیه تبلیغاتی شرکت را میتوان با آن تحویل داد.

یا کاتالوگ و چیز هایی که به صورت تبلیغات به دست مشتری از طرف شرکت تحویل داده میشود.

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای، حمل و نقل راحت کالا و خدمات، دوام بالا نسبت به نایلون و تحمل وزن بالا در حدود ۲۵ کیلوگرم،چاپ سیلک اسکرین روی آن دوام بسیار زیادی دارد، جادار بودن ساک دستی پارچه ای و غیره.

نحوه چاپ سیلک اسکرین روی ساک پارچه ای

چاپ اسکرین به معنی چاپ توری و در ایران به چاپ سیلک اسکرین معروف می باشد، کلمه سیلک به معنای ابریشم است.

چاپ سیلک اسکرین به این صورت انجام می گیرد که ابتدا از طرح مورد نظر شما یک پرینت سیاه و سفید روی کاغذ کالک گرفته شده و سپس توری با نوردهی حساس می شود و قسمت هایی که در داخل پرینت سیاه و سفید چاپ شده اند حساس میشوند و منافذ توری در آن قسمت ها باز می شوند و بعد با راکل یا اسکوییجی که در دست اپراتور چاپ می باشد بر روی توری کشیده میشود و مرکب از قسمت های باز توری عبور میکند و در آن قسمت ها عمل چاپ صورت می گیرد.

چاپ ساک دستی پارچه ای و ماسک تبلیغاتی می تواند به صورت یکرو و یا به صورت  دورو انجام شود، رنگ مرکب هم بر اساس رنگ سازمانی شما تعریف می شود.

چاپ سیلک اسکرین مزیت ها و معایبی دارد، از معایب چاپ سیلک اسکرین می توان به بوی نامطبوع آن و استفاده از مواد شیمیایی در مرکب ها و عدم چاپ روی هم و رنگ های ترکیبی غیره و از مزایای آن هم چاپ با دوام بالا، امکان چاپ رنگ های نقره ای وطلایی، شفافیت رنگ و غیره میتوان اشاره کرد.

ویژگی های چاپ سیلک در ساک پارچه ای

چاپ سیلک قابلیت چاپ بر روی انواع سطوح را دارد، امکان  انتقال میزان ضخامت زیادی از مرکب نسبت به شیوه های دیگر چاپ، عدم محدودیت سایز در سطح چاپی، تنوع در استفاده از مرکب و مخصوصا مرکب های حساس به نور ماورابنفش.

ویژگی اصلی چاپ سیلک اسکرین استفاده از توری ابریشمی می باشد، به این معنی که ابتدا طرح مورد نظر همان طور که قبلا هم توضیح دادیم روی کاغذ کالک پرینت میشود.

چون سیستم چاپ سیستم چاپ مستقیم می باشد طرح مورد نظر روی کاغذ کالک به صورت خوانا چاپ می شود و برروی توری به صورت ناخوانا می باشد و در نهایت بر روی سطح چاپی خوانا می شود.از این روش در آفتابگیر تبلیغاتی هم می توان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *