چاپ لوگو روی آفتابگیر ماشین و مزایای استفاده از آن

آفتابگیر ماشین Z202

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و چاپ لوگو رو آفتابگیر تبلیغاتی یکی از راه های جلب توجه مخاطبان و بازار هدف کسب و کار ها می باشد و این کسب و کارها با دیدن این آفتابگیر تبلیغاتی متوجه آن کسب و کار و تبلیغ آن بر روی ماشین خود میشوند.

دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگران است.

استفاده از آفتابگیرها  به خصوص در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.

چاپ لوگو روی آفتابگیر ماشین یکی از روش و ابزارهای تبلیغاتی که بعنوان هدایای تبلیغاتی مطرح است جای خود را در بین مخاطبان خود پیدا کرده و افراد و سازمان هایی که از این روش تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به نتایج این بازاریابی که بسیار با دوام و رضایت بخش است، پی برده اند.

اگر نگران هزینه بالای بیلبوردهای شهری و تلویزیون شهری هستید می توانید با صرف هزینه کم یک بیلبورد تبلیغاتی را ارائه دهید.

با صرف هزینه کمی می توانید تجارت خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل می باشد. بر روی انواع آفتابگیرهای خودرو امکان چاپ لوگو شما وجود دارد.

معرفی آفتابگیر طلق رولی شیشه جلو

یکی از مشکلات رانندگان هنگام رانندگی در روز مخصوصا در تابستان تابش نور آفتاب به چشم است.

نور آفتاب هم باعث صدمه رسیدن به چشم میشود و ممکن است در هنگام رانندگی با توجه به کمتر شدن دید راننده باعث تصادف شود.

طلق آفتابگیر رولی محصولی کاربردی برای جلوگیری از این حوادث است.

این طلق به طول ۱۳۰ سانتی متر به راحتی با پمپ های مکشی که همراه  این محصول میباشند بر روی شیشه جلو خودرو نصب می‌شود.

با توجه به طول زیاد این طلق آفتابگیر هم برای راننده و هم برای سرنشین کنار راننده کاربرد دارد.

از دیگر مزایایچاپ لوگو روی آفتابگیر ماشین، جلوگیری از ورود نورآفتاب هنگام پارک کردن خودرو میباشد. این طلق از آسیب رساندن نور آفتاب به لوازم داخل خودرو، مانند داشبورد و فرمان جلوگیری میکند.

آفتابگیر تبلیغاتی

برای تولید آفتابگیرهای تبلیغاتی از چه جنسی استفاده میشود

جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از جنس پارچه های شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار دارد که باعث راحت شدن باز کردن و جمع کردن آن شده است.

آفتابگیر های ماشین دارای یک کیف پارچه ای هم می باشند که در هنگامی که آن را استفاده نمی کنید، آن را درون کیف نگهدارید.

معرفی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که کاربرد مثبتی دارد که از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

آفتابگیر تبلیغاتی بیشتر در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی تولید میشود که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم طراحی شده و به صورت دایره جمع شده است و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی

یکی از پرفروش ترین کالاهایی که در هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد آفتابگیر تبلیغاتی خودرو است.

وقتی که شما می‌خواهید برای برند و نام تجاری خود تبلیغ کنید، به فکر یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و سعی دارید با کمترین هزینه محصول خود ارائه دهید.

آفتابگیر اتومبیل و سایه بان رودری ماشین یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند. در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب شده و در همه ی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند.

با آفتابگیر خودرو بازاریابی خود را گسترده کنید

امروزه تعداد خودروها افزایش پیدا کرده است، داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی از کارهای مهم به شمار می آید.

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر زیادی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل به راحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید.

آفتابگیر ماشین مانند یک بیلبورد تبلیغاتی محصول و برند شما را به مخاطب معرفی میکند و اکثر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده میکنند به آفتاب گیر برای شیشه های جلوی خودرو نیاز دارند.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت خودرو تابلوهای تبلیغاتی دائمی و در حال حرکتی را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به شمار می آید.

مزایا و ویژگی های چاپ لوگو روی آفتابگیر ماشین

از مزایا و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره کرد.

آفتابگیرهای خودرو معمولا از جنس پارچه نایلونی شمعی ضد آب که میتوانند از عبور گرما جلوگیری کنند، تهیه می شوند که یک سمت آن با پوشش رنگی براق نقره ای رنگ پوشانده میشود.

این پوشش برای بازتاب هرچه بهتر و بیشتر نور خورشید به روی پارچه طراحی شده است و به شکل دو دایره آفتابگیر دایره ای یا آفتابگیر عینکی و یا دو مربع با گوشه های گرد، آفتابگیر مربعی دوخته و تولید میشوند و برای نگهداری و حمل و نقل راحت تر این آفتابگیرهای تبلیغاتی از فنر فلزی که اطراف آن دوخته شده استفاده میکنند که باعث ایجاد قابلیت جمع شوندگی و کوچک شدن در این هدیه تبلیغاتی شده است.

شما می توانید چاپ آفتابگیر تبلیغاتی خود را برروی یک چشم یا دوچشم انجام دهید همچنین می توانید در ابعاد A3 به آسانی تبلیغ خود را با رنگ دلخواه چاپ کنید.

با چاپ ارزان قیمت آفتابگیر تبلیغاتی می توانید به برندسازی و معرفی تجارت خود کمک کنید.

مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو و عقب خودرو

چون که در فصل های گرم سال آفتاب به شدت داغ است و داخل ماشین، مخصوصا اگر مدت طولانی در آفتاب پارک باشد داغ می کند، استفاده از چاپ لوگو روی آفتابگیر ماشین در این مواقع به شدت توصیه می شود.

برای همین اگر یک آفتابگیر تبلیغاتی طراحی و به مشتریان و همکاران خود هدیه دهید، علاوه بر اینکه یک ابزار کاربردی به آن ها هدیه داده اید همین کاربردی بودن باعث بیشتر دیده شدن برند شما می شود.

معمولا افراد پیاده هنگامی که از کنار ماشین ها عبور می کنند به طور ناخودآگاه به بخش های مختلف ماشین توجه می کنند، آفتابگیر تبلیغاتی هم توجه زیادی جلب می کند و هم معمولا به راحتی در ذهن ثبت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *