چاپ ساک دستی کاغذی + انواع واندازه مناسب آن

ساک دستی تبلیغاتی

اگر شما ساک های دستی را در ریزه فروشی های لوکس مانند مغازه های لباس فروشی، جواهرات و لوازم آرایشی استفاده می کنید، ساک های دستی کاغذی سلفون شده یک انتخاب لاکچری و مناسب برای شما هستند و یا برای ریزه فروشی های بزرگ خیابانی، نمایشگاه های تجاری، فروشگاه های هدیه و غیره، ساک های دستی کاغذی معمولی یا پاکت آماده کرافت برای کسب و کار شما مناسب هستند و پیام برند شما را می توانند به صد ها نفر در سراسر نمایشگاه و خیابان برسانند، و برای فروشگاه های مواد غذایی، بهداشت و سلامتی و یا مواد غذایی، ساک پارچه ای یا ساک سوزنی مناسب است و مشتریان می توانند آن ها را بصورت چند بار مصرف استفاده کنند.در این مقاله میخواهیم به بررسی ۹ روش که در چاپ ساک دستی تبلیغاتی باید انجام داد، بپردازیم.

۱. اندازه مناسب ساک دستی

اولین نکته ای که باید به کار گرفت، اندازه مناسب برای ساک دستی است.

با وجود انتخاب های زیاد از انواع مختلف ساک دستی کاغذی و سایز های مختلف آن ها، این خیلی مهم است که ساک دستی با اندازه مناسب را  برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

احتمالا شما نمی خواهید که یک جفت کفش را در یک ساک دستی کوچک حمل کنید تا قبل از اینکه مشتری به خانه اش برسد پاره شود.

این کار ارزش بازاریابی شما را خراب می کند و پیام اشتباهی را در مورد کسب و کار شما به مشتری می رساند.

ضروری است که در هنگام انتخاب ساک دستی آماده کاغذی به هماهنگی اندازه آن با محصولاتتان حتما توجه داشته باشید.

۲. شکل ساک دستی

به همان اندازه که سایز ساک دستی کاغذی بر برندیگ شما تاثیر گذار است، شکل آن نیز تاثیر زیادی بر برندینگ شما دارد.

مجموعه جوپنزا میتوانند در طراحی برش تغییراتی را  ایجاد کنند که متناسب با محصولات و شغلتان باشد و مشتریانتان در زمان استفاده از آن لذت ببرند، پس ساک دستی آماده با شکلی که مناسب شغل شما است را سفارش دهید.

۳. نوع ساک دستی

انتخاب نوع مناسب ساک دستی برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

شما می توانید ساک دستی کاغذی، ساک دستی پلاستیکی و ساک دستی پارچه ای چاپ شده را برای بازاریابی کسب و کار خود انتخاب کنید.

شما میتوانید این محصول را در تعداد کم سفارش دهید و عنوان ساک دستی آماده یا ساک دستی کرافت آماده یا پاکت خرید از آنها استفاده کنید.

 

۴. توان و استحکام ساک دستی

این ویژگی نیز به همان اندازه ی ویژگی های نوع، شکل و اندازه مهم است. اگر شما فروشنده اقلام بزرگ و سنگین وزنی مانند کت های سنگین، ژاکت، کفش هستید بهتر است که از ساک های کاغذی سلفون شده که قوی هستند و خیلی کم پاره می شوند استفاده کنید.

ساک دستی سوزنی بسیار مستحکم و مناسب برای همه کار میباشد و به همین دلیل توسط مشتریان بارها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما یک بوتیک لباس دارید با سرمایه گذاری بر روی ساک های دستی کتان و با یک  طراحی شیک هوشمندانه می توانید نام تجاری شرکت خود به هزاران نفر معرفی کنید.

۵. ساک های سازگار با محیط زیست

کیسه های پلاستیکی در زمین یکی از بیشترین انواع بسته بندی هستند. در کشور های در حال توسعه، سالانه هزاران تن کیسه های پلاستیکی یک بار مصرف تولید می شود.

توده های عظیم پلاستیک های مصرف شده، برای جامعه بشری خطر دارد زیرا باعث انتقال سم به منابع آبی می شوند.

بازیافت این پلاستیک ها به صورت کامل انجام نمی شود و قسمتی از این ضایعات، سال های زیادی در محیط زیست می مانند.

انتخاب یک ساک دستی تبلیغاتی چاپ شده سازگار و مناسب برای محافظت از جهان برای نسل های آینده بسیار مهم است.

در شرکت جوپنزا ساک های تولید شده را با استفاده از کاغذ کرافت ارائه می دهند، ساک دستی آماده با کاغذ کرافت داراي الیاف بلند و قوی است و می توان چندین بار از آن ها استفاده کرد.

۶. طراحی و نام تجاری ساک دستی

بدون یک طراحی چشم نواز، کمپین بازاریابی ساک های دستی چاپ شده خود را می تواند به کاری بیهوده تبدیل کند.

طراحان شرکت جوپنزا در هنگام طراحی آثار هنری مناسب برای ساک های دستی کاغذی با برند شما، بهترین ترفندهایی را که می دانند به بهترین شکل ممکن بکار می برند، پس بهتر است با آنها صحبت کنید تا بهترین نتیجه را از تبلیغات ببرید.

۷. نوع چاپ ساک دستی

نوع چاپ به نوع ساک دستی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در ساک دستی آماده کرافت یا ساک دستی گلاسه آماده نوع چاپ با چاپ ساک کاغذی در تعداد ۱۰۰۰ عدد تفاوت دارد.

در پاکت آماده کرافت یا ساک دستی آماده کاغذی شما از چاپ سیلک و چاپ طلاکوب بر روی ساک دستی استفاده می شود ولی در چاپ ساک دستی ۱۰۰۰ عدد از چاپ افست استفاده می شود.

مهم ترین چیز این است که آیا شما یک تصویر چاپی یا عکس پر رنگ دارید یا یک لوگوی با چند رنگ نقطه ای. همانطور که در ظاهر وب سایت شرکت یا مغازه تان و یا کارت ویزیت خود نوع چاپ را در نظر می گیرید در چاپ ساک دستی هم مهم است که از چه نوع چاپی می خواهید استفاده کنید.

۸. دستگیره های ساک دستی

می تواند در نمایشگاه ها تفاوت بین یک ساک دستی معمولی قدیمی و یک ساک دستی کمی خاص را ببینید.

گزینه های دسته ای زیادی وجود دارد، برای کیسه های کاغذی دستگیره ها می توانند طولانی یا کوتاه، روباندار،دولایه و غیره باشند.

همه ی این ها دستگیره هایی هستند که میتوانند ساک دستی شما را خاص تر کنند و ساک های شما را در دید مشتری ماندگار کنند و باعث شود که خسته کننده نشوند و دور انداخته نشوند و مشتری بارها از آن ها استفاده کند.

۹. سلفون کردن سفارشی ساک دستی

با سلفون کردن روی آن میتوان آن را به یک ساک دستی سفارشی لوکس با ظرافت تبدیل کرد.

بستگی به سلیقه و سبک مورد نظر شما می توانید از براق یا مات سلفون را انتخاب کنید.

و در آخر باید بدانید که طراحی این محصول تاثیر زیادی را در برندینگ کسب و کار شما دارد و اگر از آن غافل شوید فرصت بزرگ در زمینه تبلیغات خود را از دست داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *