ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان+تاثیر آن در بازاریابی

ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب

همه ما از نتایج و تاثیر گذاری تبلیغات اطلاع داریم ولی آیا از ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب اطلاعی دارید؟ هدایای تبلیغاتی در دنیای تبلیغات بسیار موثر عمل میکنند. به همین دلیل است گه بسیاری از بیزینس ها در سرتاسر دنیا از این روش برای تبلیغات بهره میبرند. به طوری که شما میتوانید محصولات متنوعی را با لوگوی برند های معروف و معتبر مشاهده نمایید. این ترفند تبلیغاتی بر خلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر میتواند بسیار به صرفه و ارزان باشد. یعنی شما میتوانید بر اساس بودجه و سرمایه خود از هدایای تبلیغاتی ارزان و قیمت مناسب در جهت تبلیغات استفاده نمایید. اما شاید با خود گمان کنید که این روش تبلیغاتی موثر نیست و تاثیری در پیشرفت بیزینس ما ندارد! ما در ادامه این مقاله به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت. پس با ما باشید.

ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب

شما در اینجا یاد میگیرید که چگونه با کمترین هزینه یک هدیه کارآمد و تاثیر گذار در دنیای تبلیغات داشته باشید. هدایای تبلیغاتی مناسب مانند شکلات تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی و… معمولا برای کسانی کاربرد دارد که به تازگی بیزینس خود را آغاز کرده اند و بودجه کافی برای تبلیغات ندارند. چه بسا روش های تبلیغاتی متنوعی وجود دارند که تعرفه های سرسام پاوری را شامل میشوند. تبلیغات رسانه ای از جمله تبلیغات گران محسوب میشود که معمولا برند های بزرگ با سرمایه مالی بزرگ میتوانند از آن استفاده نمایند. اما در این شرایط چه بر سر کسب و کار های کوچک می آید. در همین راستا هدایای تبلیغاتی بهترین و مناسب ترین روش برای این قبیل کسب و کار هاست. این در حالیست که حتی برند های بزرگ و معتبر نیز همواره استفاده از هدایای تبلیغاتی  در برنامه خود دارند و از تاثیرات شگفت انگیز آن بهره میبرند.

 

از ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب میتوان به به صرفه بودن این هدایا و تاثیر گذاری بالای آن در تبلیغات اشاره کرد. برای مثال شما برای کسب و کار خود تعدادی خودکار تبلیغاتی با لوگوی تجاریتان تهیه کرده اید. خودکار یک وسیله بسیار کاربردی و ارزان قیمت محسوب میشود. خودکر وسیله ای است که اکثر افراد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان از آن استفاده میکنند. حال تصور کنید شما این خودکار را به یک دانشجو هدیه داده اید. این دانشجو از خودکار تبلیغاتی شما برای نوشتن جزوه در کلاس درسی استفاده میکند. در کلاس درس، دوستان و هکلاسی های این فرد ممکن است به صورت ناخودآگاه متوجه لوگوی روی خودکار مورد نظر شوند و نظرشان جلب شود. حتی ممکن است فردی برای چند ساعت خودکار این دانشجو را قرض بگیرد و از آن استفاده کند. تمامی این عوامل میتوانند دست به دست هم دهند تا لوگوی شما در ذهن افراد حک شود.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای بازاریابی چه کاربردی دارند؟

 

همانطور که گفته شد از ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب میتوان به این موضوع اشاره کرد که حتی بیزینس های نوپا با بودجه کم میتوانند از آن بهره بگیرند. پس این روش تبلیغاتی فقط مخصوص ثروتمندان نیست و همه افراد میتوانند از آن استفاده کنند. این هدایا اگر چه کوچک و ناچیز به نظر میرسند ولی میتوانند در دنیای تبلیغات غوغا کنند. اگر شما ماهانه یا سالانه بودجه ای را صرف تهیه هدیه تبلیغاتی کنار بگذارید خیلی زود از نتیجه آن شگفت زده میشوید. هدایا میتوانند برای مدت طولانی در خاطر افراد باقی بمانند. از این رو اگر لوگوی کسب و کارتان برروی این هدایا حک شده باشد، خیلی زود برروی ذهن و فکر افراد حک میشود. تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان عموما با سرمایه کم قابل انجام است و در نتیجه آن شما متوجه سود آوری آن خواهید شد. از این رو ما همواره به کسب و کار های نوپا پیشنهاد میکنیم به جای پرداخت هزینه بالای تبلیغات رسانه ای، اقدام به تهیه هدایای کوچک تبلیغاتی کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب 

در این بخش میخواهیم به معرفی ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب و ارزان بپردازیم. گفتنی است که شما میتوانید از هر وسیله ای به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. فقط کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را به یک چاپخانه برای چاپ لوگو بسپارید. محصولاتی نظیر خودکار، سررسید، تقویم، جاکارتی تبلیغاتی ، جاکلیدی، ساعت دیواری و غیره میتوانند گزینه های مناسبی برای هدیه باشند. این محصولات در کنار اینکه هزینه بسیار پایینی دارند، میتوانند در زمینه تبلیغات تاثیر بسیار زیادی هم داشته باشند. علت این امر کاربردی بودن محصولاتی نطیر خودکار و سررسید است. همگی ما به طور روزانه و مستمر از این دو وسیله برای نوشتن استفاده میکنیم. چه مدیر باشیم، چه معاون، چه دانشجو باشیم و چه دانش آموز به طور روزانه به خواندن و نوشتن نیازمند هستیم. پس هیچ گاه نمیتوان از تاثیر و اهمیت این قبیل هدایا غافل شد.

نحوه تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان

اگر میخواهید این هدایا را در بهترین و مناسب ترین قیمت تهیه کنید، این بخش از مقاله را از دست ندهید. از آسان ترین روش های تهیه هدایای تبلیغاتی مراجعه به وب سایت های معتبر چاپخانه هاست. چاپخانه ها عموما در فروشگاه های مجازی خود، لیستی از محصولات زیبا و با کیفیت و ارزان را موجود دارند. مشتریان میتوانند با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی، محصول مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهند و نحوه چاپ لوگو و انتخاب رنگ و فونت نیز بر عهده مشتری است. در نهایت نیز چاپخانه بر اساس سفارش مشتری، هدایای تبلیغاتی را آماده و به دستت آن ها میرساند.

حرف آخر

برای دیده شدن و موفقیت در کسب و کار حتما لازم نیست از روش های تبلیغاتی پر هزینه استفاده کنید. دنیا پر از فراوانی است. شما میتوانید از ویژگی روش های بسیار ارزان و قیمت مناسب هم به هدایای تبلیغاتی خود دست یابید. فقط کافیست قدری در این زمینه هوشمندانه عمل کنید تا از تاثیر آن شگفت زده شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *