معجزه هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش و برندینگ!!!!!!

افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی

برای اینکه به تاثیر افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی  پی ببریم بیایید قدری به گدشته برویم. همه ما تجربه خرید تخم مرغ های شانسی را در کودکی داشته ایم. خیلی جالب است که همه افراد به صورت ناخوداگاه جذب چیز هایی میشوند که در آن یک جایزه یا هدیه وجود داشته باشد. تخم مرغ های شانسی بچگی، قرعه کشی ها و موارد دیگری از این قبیل میتواند بازگو کننده این موضوع باشد. تمامی این موارد حکم همان هدایای تبلیغاتی را دارند. همه ما به صورت پیش فرض و ناخودآگاه از دریافت هدیه خوشحال میشویم. هدیه دادن و هدیه گرفتن یک حس وصف نشدنی است و باعث ایجاد احساس شادی و شعف در افراد میشود. پس نباید قدرت هدیه تبلیغاتی را نادیده بگیرید و باید به آن به چشم یک روش تبلیغاتی موثر و مفید در صنعت تبلیغات نگاه کنیم.

 

هدایای تبلیغاتی چه نقشی در افزایش فروش و برندینگ دارند؟

 

بدیهی است افزایش فروش با محصولات تبلیغاتی امری کاملا قابل اجرا است. چنانچه شما خدماتی به مشتریان خود ارائه دهید و این خدمات چیزی فراتر از انتظارات مشتریان باشد، میتواند باعث رضایت آن ها شود. همین رضایت سبب میشود که کسب و کار شما به شکل یک برند قهرمان در ذهن مشتری شما نقش ببندد. از این رو این مشتری میتواند یک مشتری وفادار برای شما باشد. حال آنکه در همین راستا هدیه تبلیغاتی به این مشتری اهدا شود میتواند تاثیر تبلیغ و فروش شما را دو چندان میکند. هر چقدر در زمینه معرفی خود بیشتر تلاش کنید، برند سازی موفق تری خواهید داشت. شاید با خود گمان کنید که هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی در برند سازی ندارد که عملا این تفکر کاملا اشتباه است. حتی برند های معروف جهان نیز از هدایای تبلیغاتی برای معرفی هر چه بیشتر بیزینس خود بهره میبرند.

 

با استفاده از هدایای تبلیغاتی چه چیز هایی به دست می آوریم؟

 

در این بخش به مزایای این روش تبلیغاتی میپردازیم. پس با ما باشید:

  • در مقابل یک هزینه جزئی تبلیغات موثر داشته باشید: بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، یک روش تبلیغاتی کاملا به صرفه محسوب میشود. پس هر کسی با هر میزان سرمایه ای میتواند از این روش تبلیغاتی استفاده نماید.
  • هزینه انتقال پیام به مشتری کاهش میابد: شما میتوانید به همراه خدمات ارائه شده، هدیه را به مشتری تحویل دهید. این کار باعث کاهش هزینه میشود.
  • هدایای تبلیغاتی میتواند یک روش مناسب برای فروش محصولات جانبی باشد: برای مثال چنانچه شخصی از شما یک تلفن همراه خریداری کرد میتوانید به همراه آن یک گلس هدیه دهید و به واسطه آن سایر محصوولات جانبی خود را معرفی نمایید.
  • هدایا باعث خرید مجدد مشتری میشود: گاهی همین هدایایی که به همراه محصول ارسال میشود سبب میشود که مشتری شما مجددا برای خرید مراجعه نماید.

 

 

شاخصه های هدیه های تبلیغاتی خاص چیست؟

 

حال که با عملکرد افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی آشنا شدیم در این بخش به شاخصه های هدیه های تبلیغاتی خاص میپردازیم. درواقع یک هدیه تبلیغاتی خاص در مرحله اول باید کاربردی باشد. یعنی هر فردی از دریافت آن خوشحال شود. دومین موصوع بحث کیفیت کالاست. هرچقدر محصول مورد نظر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد مشتری را نسبت به شما خوشبین تر میکند. شاخصه سوم بحث کیفیت چاپ است. بدیهی است که دستگاه و نحوه چاپ برروی محصولات مختلف متفاوت است. هر چقدر کار چاپ لوگو با کیفیت بهتری صورت گرفته باشد تاثیر آن بر مشتری بیشتر خواهد بود. در نهایت لازم از هدایای زیبا و جذابی استفاده نمایید که توجه مشتریان را به خود جلب کند. اگر هدیه را فقط برای رفع تکلیف تهیه کرده باشید قطعا از تاثیر آن بر مخاطب راضی نخواهید بود. پس حال که میخواهید در این زمینه هزینه کنید، کاررا به طور تمام و کمال انجام دهید.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

 

اگر در خرید هدیه دقت کنید قطعا متوجه تاثیر فروش با هدایای تبلیغاتی خواهید شد. هدایایی نظیر فلش تبلیغاتی، هدفون و هندزفری،لیوان تبلیغاتی از جمله هدایایی هستند که مردم امروز را بسیار خوشحال میکند. بدون هیچ رودربایسی همه ما از دریافت همچین هدایایی ذوق زده خواهیم شد. پس اگر روی تبلیغات خود حساب ویژه ای باز کرده اید و میخواهید از قبال آن مشتریان زیادی را جذب کنید از این سری هدایا غافل نشوید. در مقابل هدایایی نظیر صنایع دستی تبلیغاتی، خودکار و سررسید هم جز هدایای پرکاربرد است. این هدایا نیز میتوانند مشتریان شما را خوشحال کرده و در زندگی روزمره آن ها مورد استفاده قرار بگیرند. پس چه بهتر از اینکه مشتری شما برای نوشتن جزوات دانشگاهی خود از خودکار شخصی سازی شده شما استفاده نماید! کما آنکه همین خودکار میتواند به صورت غیر مستقیم مشتریان زیادی را به بیزینس شما جذب کند.

 

هدایای تبلیغاتی را از کجا تهیه کنیم؟

 

حال لازم است نحوه سفارش این هدایا را شرح دهیم. سعی کنید هدایای تبلیغاتی را از چاپخانه هایی تهیه کنید که امکان چاپ برروی هر محصولی را دارند. این چاپخانه ها دارای دستگاه های چاپ متعددی بوده که به کمک آن میتوانند برروی تمامی محصولات انتخابی شما چاپ را انجام دهند. پس برای آنکه بتوانید لوگو یا نام تجاری خود را با هر رنگ و فونت و اندازه ای و برروی هر محصولی چاپ و طراحی کنید لازم است به یک چاپخانه معتبر مراجعه نمایید. چنانچه در محل زندگی تان همچین فضایی وجود ندارد میتوانید از طریق وب سایت ها به چاپخانه های مورد نظرتان مراجعه کنید. عصر، عصر ارتباطات است و دسترسی به این قبیل وب سایت ها و چاپخانه های مختلف امری کاملا ساده است. در نهایت ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم قبل از هر گونه اقدامی ابتدا یک چاپخانه مجهز و با تجربه را در این زمینه پیدا کرده و برای سفارش به آن مراجعه نمایید.

حرف آخر

پیشرفت در دنیای امروز بدون تبلیغات غیر ممکن است. پس سعی کنید گارد خود را در این زمینه پایین بیاورید و هر چه زودتر برای برند سازی موسسه افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی داشته باشید. تا اینجا تلاش کردیم ساده ترین راه تبلیغات را به شما عزیزان آموزش دهیم و امیدواریم از آن لذت برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *