معرفی فلاسک تبلیغاتی و فاکتور های مهم هدایای تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی

امروزه در میان انواع روش های گوناگون تبلیغات به اهمیت هدایای تبلیغاتی بیش از پیش پی برده شده،که یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین آنها هدایای تبلیغاتی ارزان مانند معرفی فلاسک تبلیغاتی است.

برای معرفی فلاسک تبلیغاتی مانند سایر هدایای تبلیغاتی قابلیت چاپ آرم و لوگو شما را برروی خود دارند و به این ترتیب میتوانند معرف بسیار خوبی از برند شما در هر زمان و مکانی باشند.تصور کنید که یک فلاسک تبلیغاتی که دارای لوگو و نام برند شما باشد‌ را به مخاطب خود هدیه دهید،این محصول که قابلیت کاربرد در انواع مکان ها از جمله منزل،دفتر،محل کار،مهمانی ها و مسافرت ها را دارد،در همه این موارد مورد استفاده قرار میگیرد و به دنبال آن توجه افراد به لوگو و آرم حک شده بر روی آن جلب میشود‌.بدین ترتیب شما به وسیله یک روش ساده اما هوشمندانه خود را در ذهن مخاطبانتان ثبت و ماندگار کرده اید.

یک قیاس ساده

اگر بخواهیم بین میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی و سایر روش های پر هزینه تبلیغات مانند بیلبوردهای شهری و آگهی های تلویزیونی یک مقایسه ساده انجام دهیم به درستی به این نکته پی میبریم که واقعا کدام روش مناسب تر است؟اگر بخواهیم اندکی با صداقت پاسخ دهیم حقیقت این است که تعداد بسیار معدودی از افراد هستند که در میان انبوه دغدغه های زندگی شهری و درگیری های شغلی به یک بیلبوردی که در یک گوشه از شهر نصب شده دقت کند و برای خواندن آن وقت بگذارد؛درمقابل تصور کنید اگر شخصی به شما یک هدیه تبلیغاتی بدهد شما ضمن آنکه به لوگو و به محتویات نوشته شده بر روی آن توجه میکنید،یک حس خوشایند مثبت نیز در شما ایجاد میکند.بنابراین این نکته حاکی از اهمیت یک هدیه تبلیغاتی در برندینگ سازی شماست.

فاکتور های مهم هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای اثربخشی هرچه تمام تر باید حاوی فاکتورهایی باشند،درغیر صورت موجب اتلاف وقت و سرمایه فرد شده و نتیجه مورد انتظار را نخواهد داشت.

1. کاربردی و متناسب بودن

متناسب با مخاطب باشد و برای مخاطب کاربر داشته باشد.

2. در معرض دید بودن

هدیه ی تبلیغاتی ای که لوگوی شما بر روی آن حک شده است باید در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد تا در طول روز بارها و بارها نام برند شما تداعی شود.

3. با کیفیت بودن

هدیه تبلیغاتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا طول عمر آن افزایش یابد،هر چقدر مخاطب از کیفیت هدیه ای که دریافت کرده است بیشتر راضی باشد با احساس مثبت نسبت به برند شما و احساس وفاداری نسبت به محصولات شما رابطه مستقیم دارد.شما میتوانید با انتخاب یک تولید کننده و یک چاپخانه حرفه ای خیال خود را از بابت رعایت فاکتور های هدایای تبلیغاتی راحت کنید.

4. مقرون به صرفه بودن

هدایای تبلیغاتی علاوه بر ویژگی های بالا باید مقرون به صرفه باشد که بتواند با وجود کم هزینه بودنش نسبت به سایر روش های تبلیغات،اثربخشی بالایی نیز داشته باشد.
با توجه به آنچه که گفته شد اگر بخواهیم یک فلاسک تبلیغاتی را از ۴جهت بالا بررسی کنیم؛متوجه خواهیم شد یک این محصول بسیار کاربردی است و برای هر شخصی در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار میگیرد،یه دلیل قرار گرفتن روی میز محل کار،منزل،مهمانی و مسافرت و ‌‌‌‌… درمعرض دید است،درصورت سفارش این محصول به یک تولید کننده حرفه ای هدایای تبلیغاتی این محصول میتواند با کیفیت و بادوام باشد،از جهت مقرون به صرفه بودن نیز این هدیه تبلیغاتی یکی از مناسب ترین گزینه ها نسبت به سایر روش های پرهزینه تبلیغات است.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

هدایای تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه هم یک هدیه اند و هم یک تبلیغ. یعنی درضمن اینکه برند خود را میشناسانید،یک حس خوشایند مثبت را نیز در مخاطب خود ایجاد میکنید که بر روی ذهنیتشان نسبت به برند شما و جهت دهی به عکس العمل های آنان،به سمتی که میخواهید تاثیر میگذارد.

مقالات پیشنهادی:
موفقیت در کسب و کار با لیوان تبلیغاتی
سفارش تیشرت تبلیغاتی
ساک دستی تبلیغاتی یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *