یادداشت تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی

یادداشت تبلیغاتی

تاثیر تبلیغات در رونق کسب و کار و تجارت از زمان های دور نیز بر هیچ کسی پوشیده نبوده و نیست؛اما زمان زیادی نیست که افراد به اهمیت هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از سودمند ترین روش های تبلیغات،به جای سایر روش های بعضا عجیب و غریب تبلیغات پی برده اند.دربین هدایای تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان ، یادداشت تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی است که با کاربردی بودن خود به یکی از اثر بخش ترین روش ها تبدیل گشته است.

تعاریف و کاربردها

یادداشت های تبلیغاتی که به صورت برگه های جدا و یا دفترچه،در صحافی و رنگ های متنوع وجود دارد،یکی از آیتم هایی است که افراد به طور روزمره از آنها به خوبی بهره میجویند.‌امروزه با گسترش دانش روانشناسی افراد به یادداشت نویسی کاغذی به جای یادداشت در گوشی ها و لوازم الکترونیکی پی برده اند،بنابراین برای هدف های گوناگون از جمله: نوشتن کارهای روزمره،قرارهای مهم،حساب و کتاب ها و … از یادداشت ها استفاده میکنند.این موضوع اهمیت یک یادداشت تبلیغاتی که حاوی لوگو و نام برند شما باشد را در حوزه برند سازی وثبت نام شما در ذهن مخاطب،روشن میکند.
هدایای تبلیغاتی برای اثربخشی هرچه تمام تر باید حاوی فاکتورهایی باشند،درغیر صورت موجب اتلاف وقت و سرمایه فرد شده و نتیجه مورد انتظار را نخواهد داشت.

1) کاربردی و متناسب بودن

متناسب با مخاطب باشد و برای مخاطب کاربر داشته باشد.

2) در معرض دید بودن

هدیه ی تبلیغاتی ای که لوگوی شما بر روی آن حک شده است باید در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد تا در طول روز بارها و بارها نام برند شما تداعی شود.

3) با کیفیت بودن

هدیه تبلیغاتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا طول عمر آن افزایش یابد،هر چقدر مخاطب از کیفیت هدیه ای که دریافت کرده است بیشتر راضی باشد با احساس مثبت نسبت به برند شما و احساس وفاداری نسبت به محصولات شما رابطه مستقیم دارد.شما میتوانید با انتخاب یک تولید کننده و یک چاپخانه حرفه ای خیال خود را از بابت رعایت فاکتور های هدایای تبلیغاتی راحت کنید.

۴) مقرون به صرفه بودن

هدایای تبلیغاتی علاوه بر ویژگی های بالا باید مقرون به صرفه باشد که بتوانند با وجود کم هزینه بودنشان نسبت به سایر روش های تبلیغات،اثربخشی بالایی نیز داشته باشند.
با توجه به آنچه که گفته شد اگر بخواهیم یک یادداشت تبلیغاتی را از جهات بالا بسنجیم،متوجه خواهیم شد که یک یادداشت تبلیغاتی برای افراد مختلف در سنین مختلف کاربردی بوده،درصورت انتخاب یک تولید کننده حرفه ای،با کیفیت است، علی رغم مقرون به صرفه بودن بسیار تاثیر گذار است و با سایر روش های پر هزینه تبلیغات مانند بیلبورد و آگهی های تلویزیونی رقابت میکند،حتی ممکن است اثربخشی بالاتری نیز داشته باشد. بنابراین میتوانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و تاثیر گذار روی دفترچه یادداشت تبلیغاتی و برگه های یادداشت تبلیغاتی حساب کنید.

یاداشت تبلیغاتی چگونه میتواند موجب برندسازی شود

با کمی فکر کردن و نگاه دقیقتر به اطرافمان به راحتی میتوانیم به پاسخ این سوال پی ببریم که چگونه یک یادداشت تبلیغاتی میتواند موجب برند سازی یک شرکت شود . خب پاسخ بسیار واضح است ، دفترچه یادداشت یا برگه های یادداشتی امروزه بسیار بیشتر از قبل مورد استفاده قرار میگیرند ، دانش آموزان ، دانشجو ها ، کارمندان و حتی خانم های خانه دار نیز روزانه از دفترچه یادداشت های تبلیغاتی استفاده میکنند. با کمی تصور این موضوع میتوانید کاربردی بودن یادداشت های تبلیغاتی را به جهت بازاریابی و برندینگ درک کرد. با وجود مشغله های زیاد کاری و مشکلات زیادی که اطراف هر شخص وجود دارد دیگر به راحتی بسیاری از وقایع و توضیحات و کار های مهم ویا حتی کارهای روزانه پیش پا افتاده به راحتی در ذهن کسی نمیماند و به اصطلاح حتی جوانان امروزی نیز به دلیل مشغله های زیاد ذهنی فراموشکار شده اند ، به همین ترتیب به صورت مداوم از دفترچه یادداشت استفاده میکنند و این وسیله کاربردی را از زندگی خود حذف نخواهند کرد .

با سفارش یادداشت تبلیغاتی و با هک کردن نام و لوگوی شرکت تان روی آن ها میتوانید این ابزار کاربردی را به روش بسیار موثری جهت تبلیغات و بازاریابی خود تبدیل کنید.

مقالات پیشنهادی:
ابزار تبلیغاتی و کاربرد جعبه ابزار تبلیغاتی
سفارش تیشرت تبلیغاتی
ساعت چوبی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی
فلش تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *