ساک دستی تبلیغاتی یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک

هدایای تبلیغاتی زنانه

کسانی که به فکر هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی ارزان هستند ، ساک دستی تبلیغاتی یک بیلبورد تبلیغاتی است که می تواند گزینه مناسبی باشد . چرا که به دلیل پراستفاده بودن آن می تواند نظر مخاطبان بسیاری را به سمت نام شما جلب کند.
ساک دستی تبلیغاتی شما را قادر میسازند تا بصورت حداکثری در معرض دید همگان قرار گیرید، همچنین یک اثر ماندگار و به یاد ماندنی ایجاد کنید. ساک دستی تبلیغاتی که حامل لوگوی برند شما است، ابزار تبلیغاتی انعطاف پذیری است که برای آژانس های تبلیغاتی، شرکتهای بازاریابی، شرکتهای غیر انتفاعی، فروشگاه های آنلاین و آفلاین و… کاربرد دارد.

نمایش نام شما با ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی بهترین شیوه ی دیده شدن شما در همه ی نقاط شهر است و مشتریان با همراه داشتن این ساک دستی ها در هنگام فعالیت های روزانه، خرید، تفریح و … ناخودآگاه به بهتر دیده شدن شما کمک شایانی می کنند.این را در نظر داشته باشید که یکی از ویژگی هایی که ساک دستی ها دارند سبک و قابل حمل بودن آن است و اگر طراحی آن نیز با ایده های خلاقانه همراه باشد می تواند آن را به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک تبدیل کند و  هنگامی که سخص حامل ساک دستی در حال عبور از کوچه و خیابان و یا بازار های شلوغ و پرتردد است این نام شماست که در حال نمایش به هزاران مخاطب است.پس در واقع به ازای در دست داشتن یک ساک دستی توسط یک شخص ، نام شما در یک محل یا یک شهر به نمایش در می آید.

ساک دستی تبلیغاتی

آگاهی از برند خود را افزایش دهید

با طراحی یک ساک دستی تبلیغاتی جذاب، آگاهی ویژه ای از برندتان به مخاطبان بدهید. نمایش لوگو درقسمت قابل چاپ با اندازه ی نسبتا بزرگ میتواند یک روش بسیار موثر برای نشان دادن نام تجاری شما به صدها نفر از مردم در بازار هدف باشد. لوگوی استراتژیک شما، زمانی که دریافت کننده ی ساک تبلیغاتی آن را با خود به مراکز خرید، پارک ها یا هر جای دیگر میبرد، توجه مشتریان را جلب می کند.

ساک دستی تبلیغاتی دوستدار محیط زیست

بر خلاف کیسه های پلاستیکی که برای محیط زیست مضراند، ساک دستی های تبلیغاتی پارچه ای، مقوایی، کرافت، متقال (الیاف طبیعی) با لوگوی تجاری شما، سازگاری کاملی با محیط زیست دارند. با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی دوست دار محیط زیست، شما نه تنها به زمین و محیط زیست خود کمک می کنید بلکه یک حس اعتماد بین شما و مخاطبان ایجاد می گردد.

مزیت های ساک دستی تبلیغاتی

  • مقاوم بودن و ماندگاری تبلیغ شما
  • شکیل و زیبا بودن تبلیغ
  • قیمت مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر
  • تنوع رنگی
  • امکان استفاده به صورت چندین بار

با توجه به موارد گفته شده در این مطلب شما می توانید ساک دستی تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید ، فقط به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی و چاپحانه مطمئن جهت داشتن یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت بسیار هائز اهمیت است چرا که ارائه یک ساک دستی با کیفیت به مخاطبان و مشتریان دارای طول عمر بیشتری خواهد بود و در دست داشتن یک ساک با کیفیت توسط مخاطب موجب ایجاد حس اعتماد در وی خواهد شد.

مقالات پیشنهادی:
ساعت مچی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس
چرا ساعت های دیواری هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند
آفتابگیر تبلیغاتی مناسب برای هدیه دادن
چرا کیف تبلیغاتی برای هدیه دادن مناسب است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *