کاربردهای کیف تبلیغاتی که به ذهنتان هم نمی رسد

کاربرد کیف تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های کارآمد برای پیشرفت کسب و کار ها به شمار می رود. اما از نظر شما ماندگار ترین و در عین حال تاثیر گذار ترین هدیه تبلیغاتی چه چیزی می تواند باشد؟ ما به شما می گوییم. تاثیر گذار ترین و ماندگارترین هدیه ها،کیف تبلیغاتی می باشد که می تواند بسیار بیشتر از دیگر هدایا به پیشرفت شما کمک کنند.ما در این مطلب دررابطه با انواع کیف های تبلیغاتی و کاربرد آن ها، جنس و فواید کیف ها، مواردی باید در خرید و سفارش،به آن ها توجه کنید و همچنین روش چاپ مورد استفاده برای چاپ لوگو روی این نوع کیف را صحبت کرده ایم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی و لازم اقدام به خرید و سفارش آن کنید.

 

انواع و کاربرد کیف های تبلیغاتی

 

انواع کیف های تبلیغاتی و کاربرد های آن ها

·  کیف پول های تبلیغاتی از متداول ترین هدایای تبلیغاتی برای انواع کسب و کار ها می باشند.

·  کیف های کمری تبلیغاتی که بیشتر برای آقایان استفاده می شود در سال های اخیر بسیار مورد استقبال سفارش دهندگان قرار گرفته است.

·  کوله پشتی های تبلیغاتی از بهترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می باشند و بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان کاربرد دارد.

·  جامدادی تبلیغاتی نیز یکی از جالب ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که بیشتر دانش آموزان خواهان داشتن آن هستند. اگر شما به دنبال کیف تبلیغاتی ارزانی هستید که ارزان بودن آن معلوم نباشد، جامدادی تبلیغاتی یکی بهترین گزینه ها می باشد.

·  کیف های لپ تاپ تبلیغاتی را بیشتر شرکت ها و یا سازمان های بزرگ استفاده می کنند.

·  ساک های دستی تبلیغاتی در اکثر مواقع برای ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد.

·  کیف های سمیناری تبلیغاتی را بیشتر کسب و کار های شرکتی را برای مشتریان و یا افراد طرف قرار داد خود سفرش می دهند.

·  چمدان های تبلیغاتی یکی از گران ترین و با ارزش ترین هدایای تبلیغاتی می باشند. چمدان های تبلیغاتی را بیشتر شرکت های گردشگری و یا هتل ها به مشتریان مخصوص خود هدیه می دهند.

·  کیف های مجلسی تبلیغاتی را بیشتر کسب و کار هایی که در صنعت مد و پوشاک فعالیت می کنند برای مشتری های خانم خود سفارش می دهند.

·  کیف های پاسپورتی تبلیغاتی که می توان به آن لقب کیف تبلیغاتی ارزان را نیز داد، مانند چمدان تبلیغاتی بیشتر مورد سفارش شرکت های گردشگری و هتل ها قرار می گیرد. با این تفاوت که کیف های پاسپوری تبلیغاتی را برای عموم مشتریان خود تهیه می کنند نه افراد خاص.

·  کیف های کلاسوری تبلیغاتی را اکثر افراد جامعه می توانند استفاده کنند. به همین دلیل هم بسیار مورد استقبال انواع سفارش دهندگان قرار می گیرد.

·  کیف مهندسی تبلیغاتی بر خلاف اسم آن برای انواع شغل ها کاربرد دارد، مثلاً وکلا، طراحان و … نیز می توانند از این هدیه تبلیغاتی استفاده نمایند.

·  جاکارتی تبلیغاتی یکی از معروف ترین هدایای تبلیغاتی می باشند که بیشتر کسب و کار هایی که کارت دارند مانند بانک ها، باشگاه ها، شرکت های حمل و نقل و … آن را سفرش می دهند.

·  کیف های پزشکی تبلیغاتی بیشتر برای کسب و کار هایی که مشتریانشان پزشکان، پرستاران و در کل افراد کادر درمان هستند کاربرد دارند. کسب و کار هایی مثل، شرکت های فروش تجهیزات پزشکی، تعمیرات تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، کارخانه های داروسازی، آزمایشگاه ها، و… .

·  کیف های دوربین تبلیغاتی  را بیشتر کسب و کار ها برای عکاسان، فیلمبرداران، ادیتور ها و یا گرافیست ها که با دوربین سروکار دارند، تهیه می کنند.

 

جنس و متریال مورد استفاده برای کیف تبلیغاتی

 

جنس و متریال مورد استفاده برای ساخت کیف های تبلیغاتی

جنس چرم: چرم یکی از بهترین و پر طرفدار ترین جنس مورد استفاده برای کیف های تبلیغاتی می باشد. اما در انتخاب چرم کیف های خود دقت کنید، چرا که چرم های بی کیفیت خراب شده و پوست پوست می شوند. اگر شما به دنبال کیف تبلیغتی ارزان هستید از این جنس استفاده نفرمائید چرا که جنس چرم کمی گران تر می باشد.

جنس کتان: این جنس کیف های تبلیغاتی علاوه بر اینکه بسیار محکم و با دوام هستند، به دلیل قابلیت بازیافت و جذب در طبیعت دوست دار محیط زیست و طبیعت نیز هستند. اگر شما به دنبال کیف تبلیغاتی ارزان و با کیفیت هستید، به شما کیف های کتان تیلیغاتی را پبشنهاد می دهیم.

 جنس پارچه ای: کیف های پارچه ای هم مانند کیف های کتان دارای استقامت و دوام بالایی است با این تفاوت که کیف های پارچه ای زیبا تر و امروزی تر از کیف های کتان هستند. کیف های پارچه ای نیز قابلیت بازیافت و جذب در طبیعت دارند. لازم به ذکر است که این کیف های پارچه ای از کیف های کتان گران تر و معمولاً از کیف های چرمی ارزان تر هستند.

جنس پلاستیکی: کیف های پلاستیکی نیز کیفیت های منتوع دارند، به گونه ای که جنس بعضی از آن ها بسیار خوبو با دوام است اما بعضی از آن ها از حنس بدی برخوردار بوده و اصلاً به درد کیف های تبلیغاتی نمی خورند. توجه داشته باشید که این کیف ها اصلاً قابلیت جذب در طبیعت را ندارند و فقط می توان بعضی از آن ها بازیافت کرد.

 

مزایای کیف های تبلیغاتی

 

مزایای کیف های تبلیغاتی

کیف های تبلیغاتی نیز همانند تمام هدایای تبلیغاتی دیگر مزایای زیادی دارد که تعدادی از آن ها را برای شما در ادامه آورده ایم:

یکی از پرکاربرد ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود.

بهتر و بیشتر از باقی هدایای تبلیغاتی برند شما را به یاد مخاطب می آورد.

با دوام است.

بسیار به دیده شدن و پیشرفت کسب و کار شما کمک می کنند.

باعث اعتماد بیشتر مشتری می شود.

با دادن این هدیه مشتری را ترغیب می کنید تا دفعه بعدی نیز به شما اعتماد کرده و از شما خرید کند.

 

مواردی که باید در خرید و سفارش کیف های تبلیغاتی به آن ها توجه کنید

برای انتخاب نوع کیف تبلیغاتی خود حتماً مخاطب و مشتری هدف خود را در نظر بگیرید.

بهتر است مستقیم از خود تولید کننده کیف را تهیه کنید. با این کار هم از جنس آن مطمئن می شوید و هم دست دلال ها کوتاه شده و بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قبل از سفارش از کیفیت کیف خود حتماً اطمینان حاصل نمایید. چرا که هدیه تبلیغاتی بی کیفیت نتیجه ای برعکس خواهد داشت.

از جادار بودن و کاربردی بودن کیف تبلیغاتی خود اطمینان حاصل نمایید.

برای درج و قرار دادن لگو و آرم برند خود سعب کنید از روش حک و داغی و یا طلا کوب استفاده نمایید. زیرا که در روش چاپ احتمال از بین رفتن رنگ لگو بسیار است.

تیراژ های بالا بسیار مقرون به صرفه تر از تیراژهای پایین برای شما تمام می شود.

برای کیف های تبلیغاتی خود باکس هاو یا نایلون ها زیبا طراحی نمایید.

کیفیت کیف ها را فدای زیبایی نکنید، تلاش کنید کیف ها هر دو را باهم داشته باشند.

طراحی کیف تبلیغاتی شما می تواند نشان دهنده کسب وکار شما باشد.

انواع روش های چاپ بر روی کیف های تبلیغاتی

روش طلاکوب و یا نقره کوب

روش حکاکی بر روی پارچه

روش داغی

روش چاپ، که بیشتر از روش چاپ دیجیتال استفاده می کنند.

روش فلزی

سخن پایانی:

ما در این مطلب بر این تلاش بودیم تا با صحبت کردن درباره کاربرد انواع کیف های تبلیغاتی، مزایای این نوع کیف ها، جنس ها و متریال مورد استفاده برای ساخت آن ها، مواردی که باید برای سفارش و خرید به آن ها توجه کنید و همچنین روش های چاپ لوگو روی آن، شما را با بهترین و تاثیر گذار ترین نوع هدیه تبلیغاتی آشنا نماییم تا بتوانید در انتخاب آنها بهترین و درست ترین هدیه را انتخاب نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *