چگونگی چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی

چگونگی چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی, پاوربانک تبلیغاتی

چگونگی چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی ؛ گروه چاپ و طراحی جوپنزا ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ هدایای تبلیغاتی می باشد. چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار و پر مصرف تبلیغاتی می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ارائه ی هدایای تبلیغاتی مخصوصا چاپ پاور بانک چاپ تبلیغات بر روی آن است. کیفیت و زیبایی چاپ لوگو و تبلیغات روی پاوربانک در به نتیجه رساندن تبلیغات بسیار اهمیت دارد. با توجه به قیمت بالای پاور بانک و اهمیت زیبایی پاور بانک، باید توجه کرد فرایند چاپ با دقت و با استفاده از روش های صحیح چاپ و با استفاده از دستگاه مناسب انجام شود.

گروه چاپ و تبلیغات جوپنزا با سال ها تجربه در زمینه چاپ تبلیغات روی انواع هدایای تبلیغاتی و پاور بانک های تبلیغاتی آماده ارائه خدمات چاپی روی پاور بانک ها و هدایای دیگر مانند چاپ تبلیغات دیجیتالی و الکتریکی می باشد.

چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی به چه صورت است ؟

چاپ رنگی را می توان در بخش گسترده ای از کارها استفاده کرد. چاپ رنگی، کیفیت و سرعت بالایی دارد و از آن برای چاپ پاوربانک ها چاپ بروشور، کارت ویزیت، کاتالوگ، پوستر، کارت دعوت و غیره استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای چاپ رنگی این است که می توان کارهای چاپ شده را روی فوم، تخته شاسی، رول آب یا هر سطح دیگری استفاده کرد. با استفاده از خدمات چاپ رنگی، می توان انواع چاپ و چاپ روی پاوربانک ها را به سلیقه شخصی مشتری چاپ کرد.

پاوربانک تبلیغاتی چیست ؟

پاوربانک نوعی باتری یدک یا اضافی است که در صورت تمام شدن شارژ باتری دستگاه هوشمند، می‌توانید با کمک آن دستگاه خود را دوباره شارژ کنید. پاوربانک با نام‌های دیگری مانند شارژ همراه، باتری یدک و باتری اضافی هم شناخته می‌شود. ولی بیشتر این ابزار جانبی، یا پاوربانک یا بانک شارژ نامیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه، قابلیت حمل بالای آن است.

چاپ روی این محصول یکی از مهمترین و رایج ترین هدایای تبلیغاتی در اثر تکنولوژی است. امروزه وجود پاور تبلیغاتی در زندگی هر افرادی واجب شده است.

انواع پاوربانک تبلیغاتی

پاور بانک‌های معمول که در سایزها و ظرفیت‌های مختلف قابل استفاده برای اکثر دستگاه‌های دیجیتال بوده و از تنوع بالایی هم برخوردارند. پاور بانک خورشیدی نوعی دیگری است که دارای پنل‌های فتوولتائیک بوده و می‌تواند باتری داخلی خود را زمانی که در نور آفتاب قرار می‌گیرد، شارژ کند. پاور بانک‌های خورشیدی سریع نیستند و دیر شارژ می‌شوند. مدل دیگری از پاور بانک به شکل محافظ و قاب موبایل است. این مدل معمولا برای گروه خاصی از گوشی‌ها ارایه میشود و تنوع بسیار کمی هم دارد و به خاطر طراحی باریک ظرفیت پایینی هم دارد.

اهمیت چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی

اگر به تعداد تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در بازار توجه کنید، درک می‌کنید که پاوربانک تا چه اندازه مهم است و اگر بدانید که میزان استفاده از این ابزار به چه اندازه بالاست، می‌فهمید که چاپ روی پاور بانک تا چه اندازه می‌تواند در تبلیغات شما اهمیت زیادی داشته باشد.

چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یک ابزار مهم در دنیای امروز شناخته می‌شود و کمک می‌کند که اکثر دستگاه‌های ارتباطی مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت ها با استفاده از آن شارژ شوند. این یعنی شما ابزاری در اختیار دارید که می‌توانید در هر لحظه و در هر زمان وسیله خود را شارژ کنید.

حالا اگر مراحل چاپ روی پاور بانک برای یک برند یا یک لوگو خاص باشد، یعنی تعداد افرادی که با این تبلیغات مواجه می‌شوند بالا خواهد بود و این یعنی تبلیغات بیشتر در بین مردم پخش میشود و برند شما گسترده تر و شناخته شده تر خواهد شد.

آیا پاوربانک به عنوان هدیه تبلیغاتی محسوب میشود ؟

یکی از مسائلی که در رابطه با چاپ پاور بانک وجود دارد، این است که به عنوان هدیه تبلیغاتی مطرح شود. هدیه تبلیغاتی به این دلیل اهمیت دارد که با کمترین هزینه ممکن، امکان جذب مشتری برای کسب و کار را فراهم می‌کند، برای همین یک پاوربانک می‌تواند بخش مهمی از استراتژی تبلیغات باشد.

هدایای تبلیغاتی را به گروه‌هایی مانند هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نفیس، هدایای تبلیغاتی مفید و یا هدایای تبلیغاتی فصلی دسته بندی کردیم. چاپ روی پاور بانک می‌تواند در قالب هر کدام از این روش‌ها ارائه داده شود، اما چیزی که اهمیت دارد این است که جامعه هدف تبلیغاتی امکان استفاده از این ابزار را داشته باشند و از لحاظ بازگشت تبلیغات، بازدهی مناسبی نشان دهد.

چاپ و حکاکی لیزری روی پاوربانک چه مزایایی دارد ؟

برای چاپ روی پاوربانک می توان از دستگاه حک لیزری مخصوص چاپ استفاده کرد. حکاکی لیزری هم به هیچ عنوان پاک یا کم رنگ نمی شود و از نظر قیمت هم به صرفه می باشد.

چاپ لیزری برای پاوربانک های فلزی در رنگ های مختلف مناسب می باشد و چاپ بسیار زیبا و با کیفیتی را انجام میدهد. از حکاکی لیزری در پاورانک ها با بدنه پلاستیک هم می توان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *