سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی+تاثیر آن در معرفی برند

سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی, هدایای تبلیغاتی

سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی؛ ست مدیریتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس به مدیران، کارکنان، دوستان و مشتریان شما است که می توانید با حک برند و لوگو خود روی این ست ها، رضایت مخاطبین را به همراه داشته باشید. خرید ست مدیریت در طرح های مختلف و با اجزای مختلف و بسیار شیک را میتوانید در مجموعه جوپنزا تجربه کنید.

ست مدیریتی تبلیغاتی

در بحث سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی حتما میدانید که قیمت ست هدیه تبلیعاتی مدیریتی به دلیل چند تکه بودن و داشتن جعبه‌ ی اختصاصی، بالاتر از دبگر ابزارهای تبلیغاتی است؛ اما به نسبت تأثیری که روی مخاطب شما می‌ گذارد، به‌ صرفه به حساب می آید. شما تعداد کمتری ست تبلیغاتی می‌ خرید ولی در عوض، به افرادی اهدا می‌ کنید که بیشترین قدرت را در شرکت خود دارند و می‌ توانند کاری کنند که با شما قرارداد ببندند. پس برای قیمت هدایای مدیریتی نباید فقط هزینه‌ی یک ست تبلیغاتی را در نظر بگیرید، بلکه باید سود حاصل از قرارداد احتمالی با آن شرکت‌ ها را هم حساب کنید. اگر در محاسبه‌ ی این رقم دقیق عمل کنید، می‌ توانید با خیال راحت‌ تر هدایای تبلیغاتی نفیس سفارش و خریداری کنید.

هدایای مدیریتی چه ویژگی هایی دارند ؟

در سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی برای راحتی شما در انتخاب بهترین هدایای مدیریتی، باید سه ویژگی مهم و متناسب به هم داشته باشند که در ادامه به بررسی این سه ویژگی میپردازیم.

۱. تناسب ارزش هدیه و جایگاه افراد:

اولین ویژگی و تناسب حائز اهمیت، بین جایگاه فرد دریافت کننده هدیه و ارزش آن است. ارزش هدیه تنها به قیمت آن اشاره ندارد، بلکه کیفیت هدیه را هم شامل می‌شود. مثلا برای خرید هدیه برای مدیران ارشد یک شرکت حتما کیفیت مناسب هدیه را هم مورد بررسی قرار دهید.

۲. متناسب با خصوصیات افراد و کاربرد هدیه برای آنان

دومین موردی که در هدیه‌ دادن به تمام افراد باید در نظر داشته باشید، خصوصیات افراد است. برای فردی که هیچ علاقه‌ ای به آثار هنری ندارد خرید هدیه‌ ای مانند تابلو نقاشی و مجسمه‌ های تزئینی اصلا عاقلانه نیست، برای همین قبل از خرید هدایای مدیریتی خصوصیات و سلیقه افراد را هم با خود مورد بررسی قرار دهید. شاید هدیه‌ ای از نظر شما بسیار زیبا و قابل توجه باشد اما برای کسی که این هدیه را دریافت میکند کسل کننده و ناکارآمد باشد.

۳. هدایای مدیریتی با مناسبت

زمان دریافت هدیه اولین سوالی که به ذهن افراد می‌ رسد، علت دریافت آن است. در مناسبت‌ های ملی مانند سال نو شمسی، علت هدیه کاملا مشخص است اما در روزهای دیگر شاید علت آن به راحتی قابل درک نباشد. این مورد در خصوص دادن هدیه به مشتریان بسیار مهم است؛ برای همین علت هدیه خود را هم خیلی واضح به اطلاع مخاطب برسانید.

انواع ست مدیریتی تبلیغاتی

۱. ست مدیریتی الکترونیکی

در این نوع ست تبلیغاتی که به آن ست دیجیتال هم می‌ گویند، چند وسیله‌ ی الکترونیکی وجود دارد که شامل پاور بانک، فلش‌ تبلیغاتی ، اسپیکر بلوتوث، هارد اکسترنال، هندزفری و غیره می‌ شود. البته می‌ دانید که در کنار آن‌ ها، سررسید، جاکلیدی، خودکار و دیگر ابزارهای تبلیغاتی هم قرار می‌گیرد. تقریبا همه‌ ی افراد از این گونه ست‌ ها استقبال می‌کنند و بازدهی آن‌ ها به همه ثابت شده است؛ چون این ابزار استفاده‌ ی زیادی دارند و هیچ‌ کس به آن‌ ها نه نمی‌ گوید.

ست مدیریتی الکترونیکی یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس و قیمت مناسب است که در دسته‌ ی ست مدیریتی الکترونیکی قرار گرفته است، هم جامع و کاربردی است و هم زیبا و چشم نواز میباشد.

۲. ست مدیریتی چرم

ست مدیریتی چرم شناخته‌ شده‌ ترین ست تبلیغاتی برای مدیران است که اعتبار یک برند را نشان میدهد. سررسید، جاکلیدی و خودکار بیشترین اجناسی بوده‌اند که در ست‌ های چرم استفاده شده‌ اند؛ اما شما براساس نیاز مشتریان و قیمت ست مدیریتی مد نظرتان می‌توانید ابزارهایی مثل دفترچه یادداشت را به آن اضافه کنید.

۳. هدایای مدیریتی لاکچری

قطعا کلمه لاکچری در این گروه ست تبلیغاتی، بر نفیس بودن آن تاثیر می‌ گذارد و همه‌ ی گزینه‌ ها را از این دید می‌ بیند. ست مدیریتی لاکچری، هم شامل ست دیجیتال می‌ شود و هم تنه‌ اش به ست چرم می‌ خورد. این مدل هدایای تبلیغاتی نفیس به دلیل قیمت به نسبت بالایی که دارند، بیشتر برای اهدا به مدیران عالی‌ رتبه خریداری می‌ شوند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

همانطور که قبلا هم گفتیم در دنیای تجارت امروزه استفاده از روش های مختلف تبلیغات برای گسترش کسب و کار بسیار مرسوم شده است. در این بین شاید دریافت یک هدیه تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و غیره توسط کاربر بهترین احساس ذهنی را در مخاطب به وجود آورد. هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به بسیاری از روش های تبلیغ بسیار ثمر بخش است، زیرا مخاطب را با خود همراه می کند و در ضمیر ناخودآگاه او خاطره خوش دریافت یک هدیه تبلیغاتی همیشه باقی میماند.

از طرف دیگر دریافت هدایای تبلیغاتی از طرف مخاطب باعث وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه ارزان قیمت هم صورت میگیرد و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و خاص نیست.

چاپ نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث می شود مخاطبتان با هر بار استفاده و یا حتی نگاه کردن به آن هدیه، کسب و کار شما را به خاطر بیاورد و در ناخودآگاه ذهنش حک شود.

هدیه تبلیغاتی، چقدر در معرفی تجارت موثر است ؟

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها بر کسی پنهان نیست. ماندگاری یک تجارت در ذهن مخاطب با دادن هدایای تبلیغاتی ثابت می شود. ماندگاری برند در ذهن مخاطب باعث می شود تعداد مشتریان وفادار افزایش پیدا کند و در نهایت یک کسب و کار به موفقیت نزدیک تر شود. داشتن مشتریان وفادار قسمت بزرگی از فروش شما را شامل می شود. یک مشتری با داشتن یک خاطره خوش از دریافت هدیه تبلیغاتی از طرف شما، می تواند شما را به چندین مشتری دیگر هم معرفی کند.

هدایای مدیریتی در کسب و کار چقدر اهمیت و ضرورت دارند؟

در سفارش هدایای تبلیغاتی مدیریتی قطعا شما هم به عنوان مدیر و یا کارمند یک سازمان، در مناسبت‌ های خاص و یا به منظور قدردانی به فکر خرید هدیه‌ ای مناسب افتاده‌ اید. فرقی نمی‌ کند شما کارمند باشید یا مدیر و یا یک دوست، همه ما علاقمندیم در ذهن افراد مهم زندگی خود ماندگار شویم و از حضور آن‌ ها قدردانی کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای این منظور، تهیه هدایای مدیریتی خاص و جالب توجه است.

برای مثال شما به عنوان یک کارمند ممکن است علاقمند باشید برای همکار خود هدیه‌ ای تهیه کنید یا برای قدردانی از مدیر خود به فکر خرید کادو مدیریتی باشید. در جستجوی هدیه برای مدیر و همکار خود گزینه‌ های متنوعی را روبروی خود خواهید داشت. از لوازم اداری همانند خودکار های نفیس تا لوازم الکترونیکی مانند فلش و پاور بانک. همه این موارد در نگاه اول، گزینه معقولی به ذهن می‌ رسند. توجه داشته باشید هر فرد ممکن است هر سال بارها هدایایی از این دست دریافت کند؛ برای همین ماندگاری هدیه شما اثر خود را از دست خواهد داد.

ما در مجموعه جوپنزا به شما بهترین گزینه‌ های موجود برای تهیه هدایای نفیس مدیریتی را معرفی میکنیم.

چرا هدایای تبلیغاتی برای یک کسب و کار مهم است ؟

همه ی شرکت‌ ها و تجارت‌ ها چه کوچک باشند یا بزرگ دنبال یک هدف هستند و آن هدف چیزی نیست جز جذب مشتری و بیشتر دیده شدن و این امر مهم انجام نخواهد شد مگر با تبلیغات و بازاریابی و چیزی که تبلیغات برای شرکت ها به ارمغان می‌ آورد یکی جذب مشتری و دیگری بقای مشتریان جذب شده است. روش‌ های زیادی برای بقای مشتریان وجود دارد اما یکی از مؤثرترین روش‌ ها استفاده از هدایای تبلیغاتی حتی یک خودکار تبلیغاتی یا فلش تبلیغاتی می‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *