چگونگی چاپ روی ماسک تبلیغاتی

چگونگی چاپ روی ماسک تبلیغاتی

چگونگی چاپ روی ماسک تبلیغاتی بسته به جنس و چند لایه بودن ماسک صورت میگیرد. یکی از متداول ترین روش های چاپ روی ماسک تبلیغاتی, چاپ به روش سابلیمیشن میباشد: این روش چاپ روی پارچه های قابل شست و شو و مقاوم در برابر حرارت قرار میگیرند, حرارتی حدود 200 درجه سانتی گراد لذا چاپ سابلیمیشن بر روی پارچه های مقاوم صورت میگیرد و رنگ پارچه باید سفید و روشن باشد تا چاپ به خوبی خود را نشان دهد. یکی از خوبی های این نوع چاپ استفاده از رنگ های مختلف است و در این نوع چاپ محدودیت استفاده از رنگ وجود ندارد.

در این روش چاپ به هیچ وجه با شست و شو لوگو و یا عکس موردنظر چاپ شده روی ماسک پاک نمیشود, زیرا زیر پرس حرارت قرار میگیرد. این روش چاپ روی ماسک تبلیغاتی در تیراژ کم قابل سفارش میباشد. تنها عیب این روش چاپ هزینه نسبتا بالای ان و پایین بودن سرعت چاپ میباشد. یکی دیگر از انواع چاپ روی ماسک تبلیغاتی, چاپ مدیا میباشد که در ادامه به بررسی این نوع چاپ خواهیم پرداخت.

بررسی چاپ مدیا بر روی ماسک تبلیغاتی

در این روش چاپ برند و لوگو موردنظر به وسیله کاتر پلاتر روی رول های حرارتی برش داده میشود و بعد روی پارچه با پرس حرارتی چاپ میشود. در روش چاپ رنگی لوگو روی مدیا چاپ و دور بری میشود و در این روش چاپ لوگو و عکس روی ماسک از کیفیت بالاتری برخوردار است. نوع دیگر چاپ روی ماسک تبلیغاتی چاپ تامپو است که در ادامه به بررسی ان میپردازیم.

چاپ تامپو

این روش چاپ بیشتر روی ماسک هایی با رنگ روشن انجام میشود, لوگو موردنظر روی فلز حک میشود و بعد به وسیله پد مخصوص, لوگو بر روی ماسک انتقال داده میشود. چاپ تامپو بیشتر برای سفارشات تیراژ بالا مناسب میباشد و نسبت به چاپ های دیگر مقرون به صرفه تر است. چاپ لوگو بر روی ماسک دارای جزئیاتی میباشد که در این روش چاپ لوگو موردنظر بهتر چاپ میشود و از قیمت مناسب تری برخوردار است. در این روش چاپ لوگو به صورت تک رنگ چاپ میشود.

چاپ روی ماسک چه مزایایی دارد ؟

ماسک صورت با چاپ برند و لوگو کسب و کار شما بر روی آن میتواند وسیله ی خوبی برای تیبلیغات شما باشد,  برای مثال کارمندان شما همگی هر روز ماسکی بر روی صورت داشته باشند که برند و لوگو شما بر روی ان چاپ شده باشد, نه تنها از انتقال ویروس جلوگیری میکند بلکه برند شما را به نمایش میگذارند, این کار باعث میشود که مشتریان شما بدانند که امنیت خود و کارمندانتان برایتان مهم است و در نهایت مشتری به کسب وکار و تجارت شما اعتماد میکند.

یا این که اگر مشتری بر روی صورتش ماسک نبود میتوانید از ماسک های سفارشی خود با چاپ برند خود به ان ها هدیه دهید, این گونه برند شما که بر روی ماسک صورت مشتریان شما است مانند بیلبورد تبلیغاتی برای شما عمل میکند و تجارت شما را به صورت گسترده تر تبلیغ میکنند.

چاپ رنگی بر روی ماسک تبلیغاتی

دزر این روز ها چاپ رنگی بر روی ماسک های تبلیغاتی یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی شده است, زیرا هر روز از ان به طور دائم استفاده میشود و در دید قرار میگیرد و تبلیغات شما را گسترده تر انجام میدهد. برای مثال ماسک ها سه لایه پزشکی مناسب چاپ رنگی می باشند. در تولید ماسک سه لایه که از سه لایه اصلی تشکیل میشود و لایه میانی اصلی ترین بخش ماسک است به همین دلیل چاپ بر روی لایه سوم یعنی لایه بیرونی انجام میشود. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای بازاریابی و افزایش فروش خود, چاپ رنگی بر روی ماسک تبلیغاتی میباشد. مجموعه جوپنزا در این زمینه چاپ برند بر روی ماسک توانسته است به خوبی کار خود را انجام دهد.

ماسک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی ارزان

برای کسب و کارهایی که بودجه زیادی برای ارائه هدایای تبلیغاتی ندارند و میخواهند در عین هزینه کم هدیه تبلیغاتی بازدهی خوبی هم برای کسب و کارشان داشته باشد, بهترین هدیه تبلیغاتی که میتوانند ارائه دهند, ماسک تبلیغاتی ارزان قیمت میباشد. در این روزهایی کرونایی همه ی افراد از ماسک برای حفظ سلامت خود در برابر این ویروس استفاده میکنند, پس چه بهتر که چاپ روی ماسک تبلیغاتی شما با برند و لوگو شما که روی ان چاپ شده است بر روی صورت مشتریان و مخاطبان شما باشد.

این گونه این افراد با ماسک تبلیغاتی شما که بر روی صورت دارند, هر روز در مکان های مختلف شهر و کشور و در خیابان ها تبلیغات شما را مانند بیلبورد تبلیغاتی در همه جا میچرخانند و افراد بیشتری با لوگو شرکت و کسب و کار شما اشنا میشوند و در زمان خرید برند شما در ناخود اگاه ذهنشان حک شده است و اگر محصولی با برند و لوگو شما ببینید با اطمینان خاطر محصول با برند شما را خرید میکنند.

چرا ماسک تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنیم ؟

همان طور میدانیم اگر صاحب کسب و کار و برندی باشید برای پیشرفت و دیده شدن و افزایش فروش خود نیاز به تبلیغات اصولی و پربازده دارید, در این چند سال که کل کشور و جهان درگیر ویرووس کرونا هستند و همه ی افراد از ماسک استفاده میکنند, چه هدیه ای بهتر از چاپ روی ماسک تبلیغاتی میتواند باشد؟ یک هدیه تبلیغاتی ارزان و کم هزینه و پرکاربرد که تبلیغات گسترده و دائم برای برند شما انجام میدهد, توسط مشتریان شما که در سطح شهر و کشور در رفت و امد هستند و ماسک تبلیغاتی شما را مانند بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر میچرخانند.

پس اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی خوبی هستید که هم کم هزینه باشد هم چندین برابر هزینه ای که کرده اید به شما برگردد, پیشنهاد ما به شما ماسک تبلیغاتی با چاپ برند و لوگو مخصوص خود بر روی ان میباشد. ماسک تبلیغاتی در این روزها یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی میباشد که مدیران و صاحبان کسب کار که در عرصه رقابت با رقیبان خود هستند و میخواهند از رقیبان خود پیشی بگیرند, ماسک تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب میکنند و در تیراژ بالا سفارش میدهند و با این کار تبلیغات گسترده ای برای رشد کسب و کار خود انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *