ویژگی های کاور محافظ راننده+استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی

ویژگی های کاور محافظ راننده

در این روزهای کرونایی مدیران و صاحبان کسب و کار برای تبلیغات برند و لوگو خود برای محصولاتشان به دنبال راهکاری میباشند, چاپ روی شیلد محافظ راننده میتواند ایده خیلی خوبی برای تبلیغات شما باشد. میتوانید از این کاور یا شیلد محافظ راننده به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید و تاثیر ان را بر روی فروش عالی محصولاتتان ببینید و در بازاریابی موفق تر شوید.در این روزهای کرونایی تاکسی ها یکی از عوامل انتقال دهنده ویرووس ها هستند, به منظور جلوگیری از انتقال ویرووس به راننده تاکسی و یا مسافران؛ کاور یا شیلد محافظ راننده راهکار خیلی خوبی میباشد. این کاور یا شیلد محافظ راننده به گونه ای طراحی شده است که قسمت کوچکی برای رد و بدل کردن پول قرار داده اند.اگر میخواهید هدیه تبلیغاتی ارائه دهید, در این روزها, شیلد محافظ راننده میتواند بهترین هدیه ای باشد که ارائه میدهید؛ با چاپ لوگو و برند کسب و کار خود بر روی شیلد و کاور محافظ راننده برای کسب و کار خود تبلیغات گسترده ای انجام دهید. با ارائه چند شیلد محافظ راننده به تاکسی ها میتوانید در سطح شهر و کشور به راحتی تبلیغات گسترده ای برای کسب و کار خود انجام دهید.در این مقاله قصد داریم مشخصات و ویژگی های کاور محافظ راننده را بررسی کنیم.

مشخصات و ویژگی های کاور محافظ راننده

جنس کاور روی شیلد محافظ راننده ماندگاری خیلی بالایی دارند و رانندگان تاکسی در این روزها باید از این کاور استفاده کنند, و برای حفظ سلامت خود ارزش قائل شوند. مدیران شرکت ها باید بدانند که برای تبلیغات برند خدمات و کالاهای خود, چاپ برند و لوگو خود بر روی شیلد های محافظ راننده  بهترین ایده برای تبلیغات میباشد.

از دیگر ویژگی های شیلد محافظ راننده, باز کردن و جمع کردن ای شیلد محافظ در کمتر از یک دقیقه, قابل شستشو با اب و الکل و کاملا استرلیزه میباشد, از فنر درجه یک تولید شده و به راحتی باز و بسته میشود, ضد ورود ویرووس و باکتری, تولید شده از شیلد شفاف و استاندارد و تایید شده توسط وزارت بهداشت, از همه مهم تر برای همه ی اتومبیل ها مناسب میباشد.

شیلد خودرو هدیه تبلیغاتی ارزان

یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان  قیمتی که میتوانید ارائه دهید, چاپ روی شیلد محافظ راننده میباشد که با وجود ارزان قیمت بودن, بسیار کاربردی میباشد و میتواند بهترین تبلیغات را برای کسب و کار و برند و لوگو شما انجام دهد. همیشه ارزان بودن نشان بر بی کیفیت بودن محصول نیست, در مورد شیلد محافظ راننده باید بگوییم که در این روزهای کرونایی بسیار کابردی میباشد و تبلیغات شما را به نحو احسن انجام میدهد.

برند و لوگو شما که بر روی شیلد خودرو چاپ شده است دردید افراد زیادی قرار میگیرد, این گونه افراد زیادی با برند و لوگو شما اشنا میشوند و کسب و کار شما روز به روز رونق پیدا میکند. شما میتوانید این هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی را در تعداد بالاتری سفارش دهید تا تعداد زیادتری از تاکسی ها از کاور محافظ راننده شما که برند شما بر روی ان ها چاپ شده است استفاده کنند, این گونه در سراسر شهر و کشور افراد زیاد و مختلفی با برند شما اشنا میشوند و در زمان خرید برند شما را اگر بین محصولات فروشگاه ببینند, با خیالی اسوده و اعتماد کامل محصول شما را خرید میکنند.

کاور محافظ راننده هدیه تبلیغاتی کاربردی

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال ارائه هدیه تبلیغاتی کاربردی میباشید, پیشنهاد ما به شما چاپ روی شیلد محافظ راننده میباشد؛ چرا که در این روزهای کرونایی همه ی افراد به دنبال راهکاری برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هستند, شما با هدیه دادن این کاورهای محافظ راننده با چاپ لوگو خود بر روی ان ها به رانندگان تاکسی, تبلیغات گسترده و عالی برای کسب و کار خود انجام داده اید و لوگو شما به شکل خیلی خوبی یعنی ارزشمندی جان مردم, در ذهن افراد حک میشود و در هنگام خرید با اعتماد کامل برند شما را انتخاب میکنند. برای سفارش این هدیه کاربردی مفید, یعنی کاور محافظ راننده میتوانید با طراحان و مشاوران مجموعه جوپنزا در ارتباط باشید.

 چرا شیلد خودرو هدیه دهیم ؟

یکی از هدایای تبلیغاتی که این روزها هم کاربرد زیادی دارد و هم  به سلامتی مردم کمک میکند, چاپ روی شیلد محافظ راننده میباشد. شما با ارائه شیلد خودرو تبلیغاتی نشان میدهید که سلامتی مردم برایتان ارزشمند است و مردم هم با دیدن لوگو شما بر روی شیلد خودرو برند شما در ناخوداگاه ذهنشان حک میشود. در این دو سال گذشته این هدیه تبلیغاتی امتحان خود را پس داده است و کسب و کارهای زیادی با دادن این هدیه تبلیغاتی کسب و کار و فروش خود را رونق بخشیده اند؛

پس اگر شما میخواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و به دنبال انتخاب هدیه تبلیغاتی هستید, شیلد خودرو میتواند بهترین هدیه تبلیغاتی باشد که ارائه میدهید. این هدیه تبلیغاتی اگر در تعداد بالاتری سفارش دهید و برند و لوگو خود را بر روی ان ها چاپ کنید و به  راننده تاکسی های بیشتری این هدیه تبلیغاتی را ارائه دهید, این گونه در سرتاسر شهر و کشور اوازه برند و لوگو کسب و کار و یا خدمات شما پیچیده میشود و در مدت زمان خیلی کوتاهی تاثیر خیلی عالی این هدیه تبلیغاتی را خواهید دید و چندین  برابر هزینه ای که برای تبلیغات داده اید, به زودی به خودتان برمیگردد.

نتیجه گیری

یک مدیر خوب باید از فرصت های طلایی که برای پیشرفت کسب و کارش پیش می اید به خوبی نهایت استفاده را بکند؛ برای مثال در همین روزهای ویرووسی که همه ی مردم چندین برابر قبلا نکات بهداشتی را رعایت میکنند, شما هم میتوانید هدیه ای مناسب و کابردی مناسب این روزها به مخاطبین مورد نظر خود هدیه دهید و با یه تیر دو نشان بزنید؛ هم نشان میدهید که جان مردم برایتان ارزشمند است و هم کسب و کار خود را به صورت گسترده تبلیغ کنید. یکی از هدایای تبلیغاتی که این روز ها استفاده از ان برای حفظ جان مردم لازم است, شیلد محافظ راننده است؛ شما با چاپ برند خود بر روی شیلد های خودرو تبلیغاتی خود تبلیغات گسترده و موثری برای کسب و کار خود انجام داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *