معرفی اسپری ضدعفونی کننده و نحوه سفارش آنلاین آن

اسپری الکل تبلیغاتی

از وقتی که ویروس کرونا همه گیر شده است و در همه ی شهرهای کشور شیوع پیدا کرده است، همه ی مردم برای حفظ سلامتی خود و دور ماندن از این ویروس به دنبال تهیه انواع اسپری ضدعفونی کننده  و اسپری الکل میباشند. به گونه ای که افرادی که شاغل هستند و کسانی که برای خرید به بیرون از منزل میروند، هر چند دقیقه یکبار دستان خود را ضدعفونی میکنند.

به همین دلیل مجموعه جوپنزا انواع ضدعفونی کننده ها را در دسترس دارد. اگر بخواهید میتوانید لوگو و آرم شرکت خود را روی این اسپری های تبلیغاتی چاپ کنید. با این روش تبلیغاتی هم نیاز افراد را برآورده میکنید و هم با هزینه خیلی کم نسبت به هدایای تبلیغاتیدیگر تبلیغات وسیع و گستره  و موفقی را پیش خواهید برد.

برای خرید و سفارش این محصول پرکاربرد روی لینک زیر کلیک کنید:

M1215 اسپری الکل تبلیغاتی, اسپری الکل تبلیغاتی, اسپری ضدعفونی کننده دست

M1215 اسپری الکل تبلیغاتی

انواع ضدعفونی کننده کدامند

۱. ضدعفونی لباس

بخش عمده ای از سلامت انسان وابسته به لباس هایی است که می پوشد. استفاده از ضدعفونی کننده لباس می تواند باعث شود شما همیشه آراسته و تمیز به نظر برسید و درگیر بیماری های مختلف نشوید.

۲. ضدعفونی کننده اتاق

برای تمیز کردن اتاق از ضدعفونی کننده های بدون بو استفاده کنید تا بوی مواد شیمیایی شما را اذیت نکند. به جای ساعت ها تمیزکاری و سابیدن اتاقتان با تهیه ضدعفونی کننده سطوح به راحتی ماهی چندبار به محیط اطرافتان زیبایی ببخشید.

۳. ضدعفونی کننده بدن

از آنجایی که کودکان نسبت به بقیه افراد بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند همراه داشتن ضدعفونی کننده که بتواند آلودگی را از روی سطح پوست به راحتی پاک کند از واجبات است. با آمدن ضدعفونی کننده ها به بازار دیگر نیازی به استفاده از صابون که باعث خشکی پوست می شوند نیست و به جای صابون می شود از انواع ضدعفونی کننده ها مثل محلول ضدعفونی کننده، پد ضدعفونی کننده، دستمال ضدعفونی کننده، فوم ضدعفونی کننده و یا مایع ضدعفونی کننده استفاده کرد. ضدعفونی کننده های دست و ضدعفونی کننده های پا از زیر مجموعه های پاک کننده بدن هستند که پوست شما را شاداب و از میکروب ها حفظ می کنند.

۴. ضدعفونی کننده زخم و بخیه

برای هر کسی پیش می آید که در حین کارهای روزمره زخمی روی پوستش ایجاد شود و شروع به خون ریزی کند. اگر زخم جوری نباشد که نیاز به مراجعه به بیمارستان و جراحی داشته باشد بتادین به نمایندگی از ضدعفونی کننده های پوست می تواند به ترمیم بافت های بدن کمک کند و جلوی ورود باکتری ها را به سطح های عمیق تر بدن بگیرد پس نقشی که ضدعفونی کننده بتادین در زندگی اکثر مردم بازی می کند بسیار حائز اهمیت است و وجود حداقل یک عدد از آن برای هر خانه ای ضروری است.

نحوه سفارش و خرید آنلاین اسپری ضدعفونی کننده

حفظ پاکیزگی خودمان و محیط اطرافمان و محصولاتی که مصرف می کنیم بسیار با اهمیت است. به همین دلیل وجود ضدعفونی کننده ها لازم است تا جلوی نفوذ انواع باکتری و میکروب ها را بگیرند. مجموعه جوپنزا انواع مواد ضدعفونی کننده که شامل ضدعفونی کننده میوه، ضدغفونی کننده لباس و یا دهان و بدن را از بهترین برندهای موجود در بازار را دارد. فقط باید به صورت آنلاین محصولات را در سایت مشاهده و محصول مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید تا در زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که محصول با قیمت مناسب خریداری کرده اید.

اسپری الکل هدیه تبلیغاتی پزشکان

هدایای تبلیغاتی ویژه پزشکان را در طول سال  مخصوصا به مناسبت روز پزشک با قیمت مناسب و بهترین کیفیت چاپ از مجموعه جوپنزا دریافت کنید. شیوه های مدرن استفاده از هدایای تبلیغاتی امروزه پرکاربرد و پرطرفدار شده و نسبت به ویگر تبلیغات مثل کارت ویزیت، تراکت، بنر و غیره  ماندگاری و اثربخشی بالاتری دارد. هدایای تبلیغاتی مانند اسپری ضدعفونی کننده دست از آن دسته هدایای تبلیغاتی مفید، هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند که در عین حال که مورد استفاده و کاربرد می باشند یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی برای تبلیغات شما به حساب می آید.

اسپری الکل ضدعفونی کننده دست

محلول ضدعفونی کننده مناسب برای پاکسازی دست و سطوح مواد موجود در این محلول ضد عفونی کننده شامل ایزوپیل الکل و آمونیوم کوارتونر و بی گوائیدین می باشد. از این محصول برای ضدعفونی کردن محل تزریق هم استفاده می شود.
افراد مختلف در طول روز و در تماس با سطوح مختلف در محل زندگی و محل کار خود، همیشه در معرض آلودگی های ویروسی، بیماری ها و عفونت های مختلفی هستند. راه مناسبی که توسط کادر درمان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پیشنهاد می شود، شستشوی مداوم و ضدعفونی کردن دست ها، لوازم مصرفی و سطح های مختلف است.

ضد عفونی کننده سطوح

گاهی اوقات شستشوی ساده با مواد شوینده‌ی متداول نمی‌تواند تمام میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در سطوح را از بین ببرد. اهمیت این موضوع در سطوح شلوغ‌تر و در معرض انواع آلودگی مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بیش از قبل است. برای همین استفاده از مواد ضدعفونی کننده می‌تواند خیال شما را از هر نوع آلودگی راحت کند. این محصولات از مواد شیمیایی قدرتمندی تهیه می‌شوند و در تماس با پوست بدن می‌توانند باعث ایجاد حساسیت شوند. بنابراین در هنگام ضدعفونی کردن سطوح حتما از ماسک استفاده کنید.

انواع ضدعفونی کننده سطوح کدامند

محلول ضد عفونی کننده

مایع ضد عفونی کننده از جمله محصولاتی هستند که برای ضدعفونی کردن انواع سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. محلول ضد عفونی کننده با استفاده از مواد غیر الکلی و آنتی باکتریال تهیه می‌شوند. مانع از خوردگی و از بین رفتن رنگ می‌شوند. برای همین می‌توان برای سطوح چوبی از آنها استفاده کرد.

اسپری ضد عفونی کننده

اسپری پاک کننده‌ی سطوح هر نوع آلودگی را از بین می‌برد و سطوح را کاملا ضد عفونی می‌کند. برای کرونا و جلوگیری از انتشار بیماری، اسپری ضد عفونی کننده سطوح کاربرد فراوانی دارد. این محصول برای سطوح طراحی شده و نباید از آن به عنوان ضد عفونی کننده‌ی دست استفاده کرد.

قرص ضدعفونی کننده

قرص‌های ضدعفونی کننده هم برای ضدعفونی کردن و از بین بردن انواع سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این قرص، باید آنها را در آب حل کرد. هر قرص ۱ لیتر مایع ضد عفونی کننده می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *