آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؟+دارای چه جنس و رنگ هایی هستند؟

آفتابگیر تبلیغاتی چیست, آفتابگیر تبلیغاتی, قیمت آفتابگیر

آفتابگیر تبلیغاتی چیست؛ یکی از لوازم جانبی که برای هر خودرو لازم است، آفتابگیر می‌باشد که با نصب آن هم می‌توان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو کمک کرد. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان ترین تبلیغات محسوب می‌شود. با صرف هزینه خیلی کم برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود می‌توانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

آفتابگیر هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

انواع محصول تبلیغاتی وجود دارند که در شرکت های هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند و افراد مختلف متناسب با نیاز و شناسایی مخاطب و بودجه بهترین را انتخاب میکند تا به وسیله آن برند و خدمات خود را به مردم معرفی کنند.

این محصول تبلیغاتی، به علت کاربردی که دارند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در میان مردم میباشد. در انتخاب بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی اگر مشتریان و مخاطبین خود را به درستی بشناسید میتوانید بهترین گزینه را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید. آفتابگیر تبلیغاتی هم از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاص و عام پسند و هم مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبین خاص خود را دارند.

چاپ و ویژگی های آفتابگیر تبلیغاتی

قابلیت چاپ لوگو و یا برند تجاری شما در سایز A3 با رنگ و طرح دلخواه شما روی آفتابگیر وجود دارد. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچکتر باشد آفتابگیر دایره مناسب است. مانند: سمند، پژو و پراید. برای ماشین های مدل بالاتر با شیشه های بزرگ تر آفتابگیر مربع پیشنهاد می‌شود. آفتابگیر با رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که معمولا یک طرف آن رنگ طوسی ورنگ طرف دیگر به سلیقه مشتری بستگی دارد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود اما ممکن است هر شرکتی با قابلیت ها و دستگاه‌های متفاوت این نوع خدمات را به گونه ای دیگر ارائه کند.

مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو و شیشه عقب اتومبیل

در فصل های گرم و آفتابی سال به خصوص تابستان که تقریبا به تابستان هم نزدیک شده ایم، آفتاب شدید است اگر اتومبیل ما به مدت طولانی در آفتاب پارک شود، داغ میکند و در این زمان، استفاده از آفتابگیر توصیه میشود. اگر گزینه ارائه هدیه تبلیغاتی شما، یک آفتابگیر تبلیغاتی باشد، علاوه براین که شما یک ابزار بسیار کاربردی به مشتریان خود هدیه میدهید ، باعث میشوید برند و لوگو و مشخصات مجموعه شما بیشتر دیده شود. آفتابگیر ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی است که هم توجه زیادی به خود جلب میکنند و هم به آسانی در ذهن مخاطبین ثبت میشوند.

نقش اصلی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چیست

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که بسیار کاربرد مثبتی دارد که از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو و ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. آفتابگیرها یک تکه برای جلوی خودرو و یک تکه برای شیشه عقب خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. آفتابگیر تبلیغاتی بیشتر در دو مدل دایره و مربع با جنس پارچه شمعی خارجی تولید می شود که داخل آن دو مفتول درجه یک با بست محکم طراحی شده و به صورت دایره جمع شده و داخل کاور سوزنی قرار می گیرد.

جنس آفتابگیرها از چیست و در چه رنگ هایی تولید میشوند

جنس این آفتابگیر ها شمعی است. این جنس را میتوان شست و شو داد. اگر طرحی هم روی آن چاپ کنید با استفاده از چاپ سیلک امکان پذیر است. این آفتابگیر به رنگ هایی چون: آبی کاربنی، آبی آسمانی، سورمه ای، مشکی، زرد، نقره ای، قرمز، نارنجی و فیلی دارند.

شرکت جوپنزا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل مدل عینکی مناسب برای همه ی خودرو ها. شرکت های تولیدکننده آفتابگیر تبلیغاتی برای خودروها اعتقاد دارند که این محصول میتواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کسانی باشد که خودرو دارند، باشد. این شرکت ها دو نوع مدل آفتابگیر تبلیغاتی برای خودرو ها تولید می کنند، یکی آفتابگیر شیشه جلو و آفتابگیر شیشه بغل. آفتابگیر تبلیغاتی شیشه جلو از رایج ترین آفتابگیر هایی است که مردم برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش میدهند.

آفتابگیر هدیه تبلیغاتی ارزان

اگر نگران هزینه های بالای بنر ها و بیلبورد های شهری هستید، میتوانید با صرف هزینه کم، برای خود یک بیلبورد تبلیغاتی تهیه کنید و در معرض دید همه ارائه دهید. شما با صرف هزینه پایین میتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، یکی از هدایای تبلیغاتی  میباشد. بیشتر برای شیشه های جلو اتومبیل، مدل های دایره ای استفاده میشود و برای شیشه عقب، مدل های پرده ای آفتابگیر استفاده میشود. آفتابگیر تبلیغاتی یکی از پر تقاضا ترین محصول تبلیغاتی در مجموعه هدایای تبلیغاتی جوپنزا میباشد. این محصول تبلیغاتی ارزان قیمت، از لحاظ تاثیر گذاری در ذهن مخاطب نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی برتری دارد و قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد بسیار مناسب میباشد.از جمله هدایای ارزان جاکلیدی تبلیغاتی هم می باشد.

چاپ آفتابگیر رودری تاکسی

در بحث آفتابگیر تبلیغاتی چیست ؛ شما با ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به مشتریان خود، در واقع به آن ها سود میرسانید و از ضرر رسیدن به آنها جلوگیری میکنید. این محصول تبلیغاتی در عین ساده بودن یک هدیه کاربردی و عالی به حساب می آید. اما روند تولید و چاپ آن نیاز به وقت دارد. اگر این محصول کاربردی را برای بازاریابی خود انتخاب کرده اید توصیه میکنیم که زودتر برای تهیه آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *