لیوان تبلیغاتی چیست ؟+مراحل چاپ و انواع آن

لیوان تبلیغاتی چیست | لیوان تبلیغاتی, چاپ لیوان تبلیغاتی, ماگ تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی چیست ؟ لیوان تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که در نمایشگاه ها و همایش ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. وقتی که شرکت کنندگان در همایش و یا نمایشگاه نوشیدنی خنکی یا گرمی می خورند، برند شرکت شما که روی لیوان حک شده است در ذهن ها ماندگار میشود. پس استفاده از ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی را از دست ندهید.

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ به روش سابلیمیشن یکی از روش های چاپ تصاویر بر روی اشیاء می باشد در این روش از چاپ، رنگ بر اثر فشار و حرارت از حالت جامد به گاز تبدیل می شود و در این حالت بر روی سطح مورد نظر تشکیل می شود. با استفاده از این روش چاپ تصاویر با درجات مختلف رنگی و البته به صورت براق امکان پذیر است. اما همانطور که گفتیم مراحل  چاپ به روش سابلیمیشن یا حرارتی درصورتی که سطح روی اجسام با مواد پلیمری از قبل پوشیده شده باشد می تواند بر روی هر جسمی که صاف باشد انجام بگیرد. این نوع چاپ برای انواع چاپ روی هدایای تبلیغاتی استفاده میشود.

مراحل چاپ سابلیمیشن

کاغذ سابلیمیشن: به کاغذی گفته می شود که معمولا مقداری چسبندگی دارد که جوهر بتواند بهتر بر روی شی مورد نظر چاپ شود.

 پرینتر سابلیمیشن

برای چاپ به روش سابلیمیشن باید  پرینترهای جوهر افشان سازگار با جوهر سابلیمیشن، مورد استفاده قرار بگیرند.

جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن جوهر مخصوصی است که در دمای مخصوصی  از حالت جامد به گاز تبدیل می شود و انتقال آن بر روی اشیا به وسیله حرارت انجام میسود.

دستگاه پرس حرارتی

مهم ترین وسیله در چاپ به روش سابلیمیشن دستگاه پرس حرارتی است که تصاویر توسط فشار و حرارات انتقال داده می شوند. دستگاه های پرس حرارتی باتوجه به وسیله ای که قرار است بر روی آن مراحل چاپ پیاده شود مختلف هستند که از دستگاه پرس حرارتی با قالب های استوانه ای و مخروطی برای چاپ لیوان و ماگ های سرامیکی استفاده می شود.

چسب نسوز

چسب نسوز اغلب وظیفه تثبیت کاغذ بر روی ماگ یا لیوان را برعهده دارد.

انواع لیوان تبلیغاتی چیست ؟

ماگ، فنجان، لیوان کریستالی، لیوان شیشه ای تبلیغاتی، لیوان چینی، لیوان فلزی تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

معرفی لیوان پلاستیکی

لیوان های پلاستیکی از نظر رنگ بندی به صورت کاملا متنوع و البته در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. این لیوان ها می توانند به صورت  لیوان تک  یا همراه با زیر لیوانی باشند. اما لیوان های تبلیغاتی که از نوع پلاستیکی هستند را می توان به کمک تکنولوژی چاپ از نوع سابلیمیشن ایجاد کرد که نسبت به نوع دیگر چاپ یعنی چاپ به روش کوره از تنوع بیشتری برخوردار است زیرا می توان در آن ها از رنگ های متنوع و بیشتری استفاده کرد.

لیوان سرامیکی چیست ؟

لیوان سرامیکی یا ماگ جزئی از لیوان های شیشه ای به جساب می آیند که از روکش های مختلفی بهره مند هستند. لیوان های سرامیکی در واقع بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

ماگ تبلیغاتی چیست ؟

ماگ ها در اندازه های مختلف و البته بزرگتری نسبت به لیوان های معمولی وجود دارند از طرفی تکنیک ها و روش های مختلف چاپی مانند چاپ سیلک، چاپ یخی کوره ای، چاپ حرارتی و غیره همگی باعث شده اند تا لیوان هایی چون لیوان های تبلیغاتی و یا غیر تبلیغاتی با طرح های زیبا و جذاب  مثل عکس، لوگو، نوشته ها و غیره تولید شوند.
ماگ ها به دلیل استفاده روزانه می توانند هدیه ای عالی برای مخاطبتان باشد. با چاپ متن یا عکس دلخواهتان بر روی آن ها می توانید هدیه به یادماندنی به انها دهید. شما می توانید برند خود را هم روی آن ها چاپ کنید و ماگ تبلیغاتی خاصی داشته باشید که تا مدت ها در ذهن مشتریانتان ماندگار باشد. این ماگ ها قابل شستشو هستند و تا مدت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لیوان یخی

لیوان یخی جز ماگ های پرکاربرد می باشد. اگر به لیوان های تبلیغاتی خود که از نوع شیشه ای هستند دقت کنید می بینید که چاپ بر روی لیوان شیشه ای یخی به دلیل جنس  آن کم رنگ می شود و قسمت های سفید عکس روی لیوان چاپ نمی شود  پس بهتر است که چاپ روی لیوان شیشه ای یخی برای لوگوهای شرکت انجام بگیرد.

شرکت تبلیغاتی جوپنزا

در  هدایای تبلیغاتی  انواع هدیه های تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، برای شما تولید می‌کنند. لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی، یکی از بهترین محصولات کاربردی در کارهای تبلیغاتی می‌باشد. با توجه به استفاده زیاد مخاطبین هدایای تبلیغاتی از لیوان در منزل و محیط کار، این هدیه تبلیغاتی میتواند ابزاری مفید در معرفی نام برند و کالای تبیلغاتی باشد.

لیوان تبلیغاتی یا ماگ یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار پرمصرف و کاربردی به حساب می آید. چاپ روی لیوان تبلیغاتی سرامیکی به صورت چاپ تکی و چند تایی انجام می شود. چاپ ماگ ارزان هم به وسیله دستگاه های سابلیمیشن و به وسیله چاپ لیوان حرارتی انجام میگیرد. قیمت چاپ روی لیوان کریستال نسبت به کیفیت لیوان تبلیغاتی متفاوت می باشد. از انواع لیوان های تبلیغاتی می توان به لیوان سرامیکی حرفه ای و لیوان های شیشه ای کریستال و لیوان چینی تبلیغاتی و لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی و لیوان تبلیغاتی فلزی و لیوان سرامیکی داخل رنگی و لیوان یا ماگ نشکن و لیوان سرامیکی بیرنگ را نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *