آشنایی با مزایای مهم تبلیغات با جاکلیدی

مزایای تبلیغ با جاکلیدی

در این مقاله قصد داریم به مزایای تبلیغ با جاکلیدی بپردازیم. شاید برایتان عجیب باشد که یک جاکلیدی چگونه میتواند به ما در تبلیغات کمک کند! اما تعجب نکنید! در دنیای بازاریابی و تبلیغات هدایای تبلیغاتی نفیس مختلف بارها امتحان خود را پس داده اند. درواقع هدیه تبلیغاتی یکی از راه های مطمعن و موثر در دنیای تبلیغات محسوب میشود. به طوری که بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف در ایران و سرتاسر دنیا از این روش برای معرفی خود استفاده میکنند. در دنیای امروز ما موفقیت یک بیزینس در مرحله اول به کیفیت خدمات و در مرحله دوم به تبلیغات هوشمندانه بستگی دارد. درواقع این دو عامل مهم به یکدیگر وابسته هستند و مکمل یکدیگرند. به طوری که اگر محصول با کیفیت تولید کنید ولی آن را به کسی معرفی نکنید قطعا موفق نخواهید شد. در مقابل اگر تبلیغات گسترده انجام دهید اما محصول ببی کیفیت تولید نمایید باز هم با شکست مواجه خواهید شد. پس فراموش نکنید کیفیت در کنار تبلیغات میتواند شما را به هدفتان برساند.

 

محصولات تبلیغاتی شامل چه اقلامی است؟

 

حال که میخواهیم از مزایای تبلیغ با جاکلیدی صحبت کنیم، لازم است بدانیم که به جز جاکلیدی چه محصولات دیگری به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند. درواقع جاکلیدی یکی از ده ها و حتی صدها گزینه ای است که میتواند به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده شود. محصولات بسیار زیادی نظیر جاکارتی، سررسید، ماگ، خودکار، خودنویس، ست هدیه رومیزی، ست هدیه مدیریتی، ست هدیه الکترونیکی، ساعت مچی، ساعت دیواری، قاب گوشی، صنایع دستی و غیره میتوانند در این زمینه استفاده شوند. تمامی این محصولات اگر در شرایط درست و منطقی استفاده شوند میتوانند یک انتخاب کاملا هوشمندانه باشند. همچنین شما عزیزان باید هدیه مورد نظرتان را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. در غیراینصورت متضرر خواهید شد. اما چرا جاسوئیچی سفارشی یک هدیه تبلیغاتی مناسب است؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

مزایای استفاده از جاکلیدی در تبلیغات

 

 

در این بخش از مقاله به مزایای تبلیغ با جاکلیدی میپردازیم:

 

 

۱_کاربردی بودن:

از اصلی ترین و مهم ترین نکات در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن محصول است. هر چقدر یک محصول کاربردی تر باشد استفاده از آن در دنیای تبلیغات به صرفه تر خواهد بود. جاکلیدی یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که میتوان در نظر گرفت. همه افراد از زن و مرد و پیر و جوان به طور روزمره از کلید استفاده میکنند. کلید منزل، کلید محل کار، کلید درب کمد و غیره از جمله کلید هایی هستند که تمامی افراد همواره با خود به همراه دارند. از این رو استفاده از یک جاکلیدی برای نگهداری این کلید ها امری ضروری و الزامی است. حال اگر یک فرد در تمام طول روز از جاکلیدی شما و با آروم و لوگوی شما استفاده نماید چه اتفاقی می افتد؟ بله این جاکلیدی به یک ابزار تبلیغاتی سیار تبدیل میشود که در طول روز به مکان های مختلفی میرود و پیغام شما را منتقل میکند.

مقاله پیشنهادی : اقلام ست رومیزی تبلیغاتی

۲_اقتصادی بودن:

دومین مزایای تبلیغ با جاکلیدی اقتصادی بودن این محصول است. اگر چه محصولات بسیار زیادی وجود دارند که انتخاب مناسبی برای تبلیغات هستند اما جاکلیدی یک مزیت بیشتری نسبت به آن ها دارد. ارزان قیمت بودن این محصول سبب شده است که تمامی کسب و کارها با هر بودجه و شرایطی بتوانند این محصول را به صورت عمده تهیه کرده و به مشتریان خود هدیه دهند. از طرفی کسب و کار ها میتوانند تعداد خیلی بیشتری از این محصول را تهیه کرده و به مشتریان بیشتری نیز اهدا کنند. فرض کنید یک کارفرما ۲۰ میلیون تومان برای تهیه هدیه تبلیغاتی کنار گذاشته است. حال با این ۲۰ میلیون میتوان جاکلیدی بیشتری تهیه کرد یا پاوربانک بیشتری؟ بله همانطور که مشخص است با بودجه خود میتوانید تعداد بیشتری جاکلیدی تهیه نمایید. در نهایت نیز میتوانید به مشتریان بیشتری هدیه دهید و مشتریان بیشتری را نیز به خود کسب نمایید.از جمله اقلام ارزان دیگر می توان به ساک دستی تبلیغاتی اشاره کرد.

 

۳_تنوع بالا:

سومین مزایای تبلیغ با جاکلیدی تنوع بالای این محصول است. جاکلیدی یکی از محصولاتی است که شما عزیزان میتوانید آن را در تنوع بسیار بالایی بیابید. جاکلیدی ها در متریال و مدل های بسیار زیادی تولید شده و به رست مشتریان میرسند. از جاکلیدی های فانتزی گرفته تا جاکلیدی های چرم و فلزی و رسمی در بازار موجود است. از این رو شما میتوانید به عنوان یک کارفرما مشتریان خود را در نظر بگیرید و بسته به جنسیت، سن و سلیقه آن ها جاکلیدی مناسبی را انتخاب کرده و هدیه دهید. چنانچه بیشتر مشتریانتان را کودکان و نوجوانان و حتی خانم ها تشکیل میدهند میتوانید از جاکلیدی های فانتزی استفاده نمایید. اگر هم بیشتر مشتریانتان آقایان هستند میتوانید از جاکلیدی های چرم و فلزی استفاده نمایید.در صورتی که می خواهید یک محصول جذاب داشته باشید می توانید در کنار این محصول از جاکارتی تبلیغاتی ارزان هم استفاده کنید.

 

۴_فضای کافی برای حک لوگو:

از جمله مهمترین مزایای تبلیع با جاکلیدی بحث حک لوگو است. بدیهی است که یک محصول زمانی رنگ تبلیغاتی به خود میگیرد که روی آن لوگوی تبلیغاتی حک شده باشد. حال آنکه جاکلیدی ها از جمله محصولاتی هستند که دارای فضای مناسب و کافی برای حک لوگو میباشند. چه بسا در یک جاکلیدی اولین چیزی که به چشم میخورد نوشته ها و لوگوی روی آن است. پس از جاکلیدی میتوان به عنوان یک محصول بسیار مناسب، کاربردی و هوشمندانه در زمینه تبلیغات استفاده نمود. این محصول ویژگی های بسیار زیادی دارد که اشاره به آن ها از حوصله این مقاله خارج است. از این رو پیشنهاد میشود چنانچه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید از جاکلیدی ها غافل نشوید.

 

سخن آخر

 

امیدواریم توانسته باشیم به طور قابل قبولی به مزایای تبلیغ با جاکلیدی پرداخته باشیم. هدف ما پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر شما در کسب و کارتان است. به همین دلیل همواره سعی کرده ایم بهترین پیشنهادات بازاریابی را برای شما عزیزان شرح دهیم. البته گفتنی است که شما باید بر اساس شرایط خود، بودجه تان، مشتریانتان و نوع کسب و کارتان یک روش تبلیغاتی و بازاریابی مطمعن را انتخاب کنید. ما نیز اینجا هستیم تا با ارائه برخی توضیحات به شما عزیزان کمک نماییم. امیدواریم از مطالب این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *