در ست رومیزی تبلیغاتی از چه اقلامی استفاده می شود؟

اقلام ست رومیزی تبلیغاتی

هدایای لاکچری و شیک یکی از مناسب ترین گزینه ها به مدیران و صاحبان شرکت ها و برند ها می باشد، چرا که این افراد بسیار بیشتر از باقی مخاطبان نیاز به توجه و معاشرت های کاری دارند. پس توجه داشته باشید باید برای این افراد هدایایی ویژه و خاص تهیه کنید. یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس و شیک، ست های رومیزی تبلیغاتی بوده که علاوه بر لاکچری بودن بسیار کاربردی نیز می باشند.در این مطلب درباره ست های رومیزی، اقلام ست رومیزی تبلیغاتی، جنس این وسایل، سفارس ست های ارزان و همچنین نکاتی باید در زمان سفارش به آن ها توجه کنید، با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. شما در پایان این مقاله می توانید به راحتی اقلام ست و یا حتی نیم ست های رومیزی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

ست رومیزی تبلیغاتی چیست؟

هر مدیر کسب و کاری برای انجام درست امور مختلف، نیاز به محیط و میزی مرتب و منظم دارد. ست های رومیزی تبلیغاتی این محیط را برای هر فردی که دارای میز کار است، فراهم می کند.

لازم به ذکر است که منظور ما از ست رومیزی تبلیغاتی هر وسیله و هر چیزی است که به افراد در بایگانی کردن، نوشتن و همچنین انجام امور مختلف کمک می کند، در رابطه با اقلام ست رومیزی تبلیغاتی در بخش بعد به طور کامل توضیح خواهیم داد. ست های رومیزی نه تنها محیطی منظم و مرتب برای انجام کار ها برای مدیران فراهم می کند بلکه با مرتب سازی و دسته بندی مدارک، به شما را در انجام کارها کمک کرده و باعث بهبود عملکرد کاری آن ها می شود.

 انواع اقلام ست رومیزی تبلیغاتی:

ست های رومیزی تبلیغاتی از اقلامی تشکیل شده اند که افراد و مدیران بتوانند بیشتر بهره و استفاده را از آن ها ببرند. در ادامه با این وسایل و اقلام آشنا خواهید شد.

  1. جا خودکاری و یا جامدادی های رومیزی.
  2. جا لوازم و التحریر.
  3. نامه باز کن های حرفه ای.
  4. پد های رومیزی.
  5. جا برای دستمال های کاغذی.
  6. جا نامه ای، برای نامه های ارسال شده.
  7. جا تقویم های رومیزی.
  8. جا یادداشتی.
  9. جاکارتی تبلیغاتی ارزان برای کارت های ویزیت.
  10. پوشه و زونکن.
  11. کازیه، وسیله ای برای بایگانی، ذخیره سازی و بسته بندی مدارک و پرونده ها می باشد.
  12. زیر دستی، وسیله ای برای قرار دادن لپ تاپ و یا محافظت از سطح میز در برابر خش های احتمالی، می باشد.
  13. هولدر برای گوشی های موبایل
  14. پانچ برای سوراخ کردن کاغذ ها.
  15. منگنه برای چسباندن و وصل کردن انواع کاغذ ها به هم دیگر.
  16. سوزن کش.
  17. جای گیره و سنجاق.
  18. پایه چسب.
  19. ساعت رومیزی تبلیغاتی .
  20. فایل های رومیزی و کشویی که برای قرار دادن وسایل در آن ها استفاده می شود.
  21. و غیره

 

جنس ست های رومیزی تبلیغاتی:

اقلام ست رومیزی تبلیغاتی را با استفاده از جنس های مختلف می سازند. اما بیشتر این لوازم را با استفاده از چهار جنسی که در ادامه خواهیم گفت، ساخته می شوند. شما برای اختصاصی کردن ست رومیزی تبلیغاتی خود می توانید از ترکیب دو، سه و یا حتی هر چهار جنس نیز استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که ست ها رومیزی را باید با بالا ترین کیفیت تهیه کنید، چرا که برای میز های کار افراد مهم استفاده شده و بسیار در معرض دید مخاطبان قرار دارد.

  • ست رومیزی تبلیغاتی با جنس چرم:

تعدادی از اقلام ست های رومیزی را از جنس چرم می سازند. این نوع ست ها به عنوان کالای لوکس و لاکچری محسوب شده و برای مخاطبان خاص برند های مختلف ساخته می شود. لازم به ذکر است که ست هایی که با جنس های چرم و یا چوب ساخته می شوند کمی گران تر از ست هایی هستند که با پلاستیک درست می شوند.

  • ست رومیزی تبلیغاتی با جنس پلاستیک:

این نوع ست ها کاربرد بیشتری داشته و صاحبان انواع کسب و کار ها برای طیف وسیعی از مخاطبان طراحی کرده و خریداری می شود. از دلایل دیگر محبوبیت ست های رومیزی پلاستیکی، طیف رنگی بالای این جنس است، به طوری که شما با هر رنگی که مد نظر دارید می توانید ست رومیزی تهیه نمایید.

  • ست رومیزی با جنس چوب:

یکی از کلاسیک ترین و در عین حال شیک ترین هدایای تبلیغاتی، ست های رومیزی چوبی می باشند. بسیاری از طراحان بر این باورند که ست های رومیزی که با چوب ساخته می شوند نباید طراحی زیادی باشند چرا که اقلام باید همان حس و حال نوستالژی و کلاسیک بودن خود را حفظ کنند.

  • ست رومیزی تبلیغاتی فلزی:

ست های رومیزی فلزی، یکی از مقرون به صرفه ترین ست های رومیزی تبلیغاتی در بازر محسوب می شوند. اگر شما نیز به دنبای ستی می گردید که به محیط کارتان حس و حال مدرن بودن بدهد، ست های رومیزی فلزی، مناسب ترین گزینه برای شما است.

 

نکات سفارش ست رومیزی تبلیغاتی

  1. نیازی نیست که تمامی اقلام ست رومیزی تبلیغاتی را تهیه کنید، بلکه می توانید تعدادی از آن ها را که احساس می کنید برای مخاطبانتان مناسب تر است را سفارش دهید.
  2. برای انتخاب اقلام ست های رومیزی تبلیغاتی خود باید به نوع کسب و کار خود، سلایق و علایق مخاطبان و همچنین رده سنی آن ها نیز توجه کنید.
  3. بهتر است بر روی تمامی اقلام، لوگو برند و یا کسب و کار خود را به چاپ برسانید.
  4. برای انتخاب تعداد و همچنین جنس ست های رومیزی بهتر است اول به بودجه ی که برای این کار مد نظر دارید نیز دقت کنید.
  5. بر اساس تعداد مخاطباتان و همچنین حیطه کاری آن ها، اقلام ست های رومیزی خود را سفارش دهید.
  6. از کیفیت اقلام ست های رومیزی مد نظر خود اطمینان حاصل کرده و بعد سفارش دهید.
  7. طراحی اقلام ست های رومیزی بسیار بر روی بازاریابی کسب و کار شما تاثیر می گذارد. پس به در هنگام سفارش ست ها به طراحی های آن ها نیز توجه کنید.

 ست های رومیزی تبلیغاتی ارزان:

برای سفارش ست های رومیزی ارزان نیازی نیست که از کیفیت متریال های مورد استفاده در این اقلام بکاهید. شما می توانید تعداد این اقلام را کاهش داده و ستی مقرون به صرفه برای تبلیغات خود داشته باشید. همچنین استفاده از ست های رومیزی پلاستیکی و یا ست هایی با طراحی کمتر می تواند تا حد زیادی هزینه های پایانی شما را کاهش دهد.

 

سخن پایانی:

صاحبان و مدیران شرکت ها و کسب و کار ها به دلیل مراودات کاری که با آن ها دارید، نیازمند هدایایی ویژه تر و خاص تر هستند، . ست های رومیزی تبلیغاتی یکی از مناسب ترین هدایا برای تقدیم به این افراد می باشد. شما تا به حال برای مخاطبانتان ست های رومیزی تبلیغاتی تهیه کرده اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *