پک هدیه اداری چیست؟شامل چه اقلامی است

پک هدیه اداری چیست

پک هدیه اداری چیست؟

پکیج هدیه اداری یا ست هدیه اداری ترکیبی از 2 تا 6 محصول است که مناسب برای مدیران و کارمندان اداره و سازمان های مختلف است. پک هدیه اداری شامل چند محصول از هدایای تبلیغاتی است که کاربرد زیادی برای افرادی دارد که شاغل هستند. هدایای تبلیغاتی به نوعی استراتژی تبلیغاتی سازمان ها و ادارات مختلف محسوب می شود. هدیه تبلیغاتی محصولی پر کاربرد است که افراد در طول روز به دفعات زیاد از آن استفاده می کنند. مثلا مانند ماگ تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی. تمام محصولاتی که به صورت روزمره استفاده می شوند می توانند در سبد هدایای تبلیغاتی قرار بگیرند. هدایای تبلیغاتی عموما در جشنواره ها و مراسمات مختلف استفاده می شوند و به مخاطبان و مشتریان هدیه داده می شوند. اما وقتی که از پک هدیه صحبت می شود عموما سازمان مخاطبان خاص و ویژه‌ای را در نظر دارد که به نشانه تشکر و قدردانی به آن ها پک هدایای مختلف داده می شود. این موضوع باعث می شود که مخاطبان و مشتریان احساس خوشایندی به سازمان داشته باشند و خود را مدیون سازمان بدانند و در عین حال با استفاده از محصولات، لوگو و نشانه سازمان به صورت متداوم جلوی چشمشان قرار بگیرد و در نتیجه بازدهی مناسبی نیز برای تبلیغات سازمانی که هدیه تبلیغاتی داده است ایجاد شود. پک هدیه اداری می تواند به گروه های مختلفی هدیه داده شود. از جمله مدیران نمونه سازمان، یا مشتری های وفادار که در سازمان ها و شرکت های دیگر حضور دارند و یا به نشانه قدردانی از مدیران شرکت های دیگر که با سازمان همکاری می کنند. در ادامه پک هدیه اداری چیست به این مساله باید پرداخته می شود که این ست برای تمام مخاطبان و مشتریان سازمان مناسب نیست، چرا که عموما استفاده از چند هدیه تبلیغاتی داخل یک پکیج بودجه‌ی بیشتری از سازمان را استفاده می کند و در نتیجه اصلا به صرفه نیست که به تمام مخاطبان هدیه داده شود. این هدیه برای مخاطبان هدفی که از قبل سازمان برای آن برنامه ای دارد مناسب است تا بازدهی مناسبی نیز ایجاد کند. در این نوع پک هدیه اداری، عموما محصولات تبلیغاتی‌ای قرار می گیرند که مرتبط با محیط کار و اشتغال افراد می باشد. مانند سررسید خودکارو ..

مزیت پک هدیه اداری چیست؟

1- تنوع و خلاقیت: پک هدیه اداری چند محصول مختلف اداری را کنار هم قرار می دهد و به مخاطب مد نظر خود هدیه می دهد. بخاطر همین موضوع امکان تنوع محصولات و طرح در آن زیاد است. شاید یک هدیه تبلیغاتی نتواند نظر همه را نسبت به خود جلب کند. اما مجموعه ای از محصولات حتما می تواند بیشتر بازدهی ایجاد کند. و هر سازمانی می تواند با شناخت مشتری و مخاطب خود سلیقه آن ها را در پک هدیه اداری در نظر بگیرد و از این امکان استفاده کند. محصولات می توانند با خلاقیت و طراحی های زیبا و مبتکرانه سفارش داده بشوند و در ست هدیه اداری این امکان وجود دارد که طراحی های خلاقانه و پیشرو انجام شود. همین موضوع باعث جذابیت زیاد ست هدیه تبلیغاتی اداری نسبت به باقی پک های هدیه موجود در بازار می شود.

2- طیف قیمت از ارزان تا لوکس: یکی از ویژگی های مهم پک هدیه اداری همین مساله می باشد که این ست قابلیت این را دارد که بسیار ارزان باشد و همچنین می تواند لوکس و گران به حساب بیاید. انتخاب محصول تبلیغاتی  و تعداد این محصولات مهم است. بستگی دارد چه محصولاتی را با چه جنس و کیفیتی سازمان ها با هم در یک پکیج قرار می دهند. این مساله با توجه به برنامه ها و چشم اندازهای یک سازمان انجام می شود. و اینکه چه مخاطبی را برای این پک هدیه اداری در نظر گرفته اند.

3- کاربردی و به روز بودن: پک هدیه اداری عموما شامل محصولاتی می شود که برای مدیران و کارمندان یک مجموعه بسیار پرکاربرد هستند و جز نیاز و ضرورت های کاری آن ها به حساب می آیند. در نتیجه هدیه دادن پک هدیه اداری می تواند مخاطب را بسیار خوشحال کند. و در واقع از این محصولات در طول روز استفاده کند. این احساس خوب و خوشایند همراه با کیفیتی مناسب حتما با هویت خود سازمان گره می خورد و مخاطبی که پک هدیه اداری را دریافت کرده است را تبدیل به مشتری وفادار می کند. همچنین محصولاتی که داخل پک هدیه اداری قرار می گیرند عموما به روز هستند و همین مساله نیز جز ویژگی های مهم این ست می باشد. مثلا در این ست ممکن است از تقویم، سررسید یا سالنامه در انواع مختلف خودش استفاده شود. و تمام افرادی که به نوعی کارمند یا مدیر هستند نیاز دارند بروزترین محصولات اداری را در زندگی کاری خودداشته باشند تا بتوانند به راحتی برنامه ریزی کنند و به کارهای خود نظم بدهند. می توان این پک را در بسته بندی شیک و لوکس به مخاطب هدیه داد تا اثر بخشی خود را چند برابر کند و تبدیل به هدیه ای به یاد ماندنی بشود.

 

مقاله پیشنهادی : چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

پک هدیه اداری، چه محصولاتی را شامل می شود؟

نمی توان به صورت مشخص گفت که چه محصولاتی داخل یک پک هدیه اداری قرار می گیرند چرا که این پک می تواند از 2 تا 6 محصول مختلف باشد و دست سازمان ها برای انتخاب گزینه های مناسب خود برای پک هدیه اداری بسیار باز است. هر سازمانی با توجه به استراتژی و برنامه های خود مخاطب هدفی را برای این پک انتخاب می کند. بعد از اینکه مخاطبان هدیه خود را شناخت که می تواند مدیران مجموعه، کارمندان خود یا کارمندان و مدیران دیگر سازمان ها باشند می تواند ارزیابی کند چه هدایای تبلیغاتی مناسب این جامعه‌ی هدف می باشد. با توجه به سن، سلایق و جنسیت، مخاطب خود و در کنار بودجه ای که برای این استراتژی کنار گذاشته است تصمیم می گیرد که از چه محصولاتی در پک هدیه اداری خود استفاده کند. در اینجا به چند مورد از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی می پردازیم که عموما به صورت گسترده در پک هدیه اداری قرار می گیرند و حتما جز محصولات مهمی هستند که عموما در سبد هدایای تبلیغاتی اداری هستند.

 

مقاله پیشنهادی : پک عیدی برای شرکت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *