ماسک تبلیغاتی چیست ؟+مزایای چاپ لوگو اختصاصی بر روی آن

چاپ ماسک تبلیغاتی

ماسک تبلیغاتی چیست؛ بیشتر کسب و کارها خیلی زود از فرصت استفاده کردند و شروع به چاپ ماسک صورت برای معرفی و شناخته شدن شرکت خود کردند. ماسک های صورت تبلیغاتی قابل چاپ، اگر بخواهیم ساده بگوییم، ماسک های سفارشی صورت هستند. از لوگو شرکت شما گرفته تا یک طراحی جذاب و جالب می توانید روی آن ها چاپ کنید. این ماسک های سفارشی صورت یک روش عالی برای تبلیغات و همچنین محافظت از خریداران و کارمندان در زمانی که در کسب و کار شما فعال هستند.

چاپ روی ماسک تبلیغاتی چیست ؟

دلیل استفاده از ماسک تبلیغاتی با توجه به ویروس کرونا نیازی به توضیح بیشتر ندارد. استفاده از ماسک برای جلوگیری از بیشتر شدن بیماریهای واگیر دار، بیماریهای ویروسی، به خصوص کرونا که تمام دنیا را درگیر خود کرده است بسیار مهم و دارای اهمیت است. ماسک ها به دو صورت ساده و فیلتردار هستند که علاوه بر حفظ سلامت و جلوگیری از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن، می توان به عنوان یک وسیله تبلیغاتی هم از آنها استفاده کرد با چاپ طرح و لوگوی مخصوص به برند خود بر روی ماسک از آن می توانید به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید.

مزایای چاپ روی ماسک تبلیغاتی چیست ؟

استفاده از ماسک تبلیغاتی که جزو هدایای تبلیغاتی کاربردی و موثر نیز هست، توسط کارمندان شما نه تنها از آن ها محافظت می کند بلکه برند شما را هم به نمایش می گذارد. ماسک صورت قابل چاپ با لوگو شرکت شما می تواند یک ایده خوب برای کسب و کار شما باشد. آن ها کمک می کنند تا به مشتریان خود بگویید که شما امنیت خود و کارمند خود را بسیار جدی می گیرید. که این کار باعث اعتماد مشتری به تجارت شما میشود.

علاوه بر این، به مشتریانی که فاقد ماسک هستند می توان ماسک صورت سفارشی داد. همه ی این هایی که گفتیم به طوری که همه ی کارمندان و مشتریان از ماسک صورت استفاده کنند بسیار مفید است. دیگر نیازی نیست که این مشتریان را پس بزنید. ماسک های سفارشی صورت هم یک ابزار تبلیغاتی عالی است. مشتریان شما ممکن است در حالی که یکی از آن ها را به کار می برند به مشاغل یا خدمات دیگر مراجعه کنند. این می تواند در عین ایمن بودن یک ابزار ساده اما موثر در رشد تجارت شما کمک کند.

چرا باید از ماسک استفاده کرد

فعلا توصیه میکنیم که در فضاهای عمومی که حفظ فاصله اجتماعی بسیار سخت است، از ماسک صورت استفاده شود. ماسک های صورت غیر جراحی به طور کامل موثر نیستند، اما این ماسک ها می توانند در کاهش خطر برای خود و دیگر افراد موثر باشند. برای همین بهتر است که وقتی بیرون هستید، از یکی از آن ها استفاده کنید. در واقع خیلی از شغل ها زمان استفاده از ماسک صورت موقع خروج از خانه نیاز به استفاده از ماسک صورت دارند. ماسک ها در زمان انتقال در مناطق شلوغ کمک می کنند تا انتقال بیماری کم شود. آن ها راهی آسان برای محافظت از شما و دیگران در اطراف شما در برابر واقعیت های سخت دنیای امروز هستند.

انواع چاپ بر روی ماسک صورت

چاپ روی ماسک با سابلیمیشن‌

این روش روی پارچه های قابل شستشو و مقاوم در برابر حرارت انجام می شود. زیرا این گونه چاپ براب انتقال چاپ، پارچه زیر پرس حرارت حدود ۲۰۰ درجه قرار می گیرد و همچنین رنگ پارچه باید سفید و روشن باشد تا چاپ به خوبی خود را نشان دهد.
یکی از خوبی های این نوع چاپ استفاده از رنگ های مختلف است و محدودیت استفاده از رنگ در این چاپ نیست و می توان چاپ عکس روی ماسک را با بهترین کیفیت در این روش انجام داد و به هیچ عنوان هم با شستشو از بین نمی رود و آسیب نمی بیند همین طور چون زیر پرس حرارت قرار می گیرد نیاز به استریل دوباره ندارد و برای سفارش های کم تیراژ هم مقرون به صرفه می باشد. از  عیب های این روش پایین بودن سرعت کار و هزینه نسبتا بالای آن می باشد.

چگونگی چاپ تامپو

در این روش که بیشتر روی ماسک های با رنگ روشن جواب می دهد لوگو و نوشته شما روی فلز فولادی حک می شود و بعد به وسیله پد مخصوص، رنگ از کلیشه فولادی به روی ماسک انتقال میدهند.  برای کارهای تیراژ دار مناسب است و نسبت به دیگر چاپ ها مقرون به صرفه می باشد. چاپ لوگو روی ماسک که جزئیات و نوشته ریزی دارد لوگو مورد نظر در این نوع چاپ بهتر و با قیمت مناسب چاپ می شود. لوگو در این روش
به صورت تک رنگ چاپ می شود.
رنگ های مورد استفاده بیشتر pvc هستند و انواع و اقسام مختلفی از ایرانی و اروپایی هم دارند.
در این روش حتما باید ماسک ها بعد از چاپ استرلیزه دوباره انجام شود.

چاپ مدیا یا رول حرارتی چیست ؟

در این روش لوگو شما با کاتر پلاتر روی رول های حرارتی برش و روی پارچه با پرس حرارتی درج میشوند. لوگو ها در این روش هم تک رنگ و هم می تواند رنگی باشند. در روش رنگی لوگو روی مدیا چاپ و دور بُری میشود و چاپ از کیفیت بسیار بالای برخوردار است و می توان چاپ تصویر روی ماسک و چاپ عکس صورت روی ماسک را با کیفیت بالا در این روش انجام داد. مانند لوگو های که بیشتر با برچسب های مخصوص روی لباس های ورزشی نوشته می شود. حروف و لوگو در این روش باید به اندازه ای باشد که قابلیت برش داشته باشد. برای سفارش های تیراژ دار و کم تیراژ مناسب است.

چرا ماسک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

نبض تبلیغات همیشه در دست کسانی است که که اتفاق های اخیر را ابزار تبلیغات خود میکند. بدون شک این روزها ابزارهایی مانند تلفن های همراه، شبکه ها  و رسانه های مختلف و اخبار ثبت شده در گوگل و غیره را دنبال میکنیم. بیماری کرونا برای همه ی ما اشنا است و هنوز اخبار کرونا در صدر اخبار دنیا قرار دارد. حالا که استفاده از ماسک همگانی شده است چرا ما تبلیغات خود را  روی این ابزار پر کاربرد پیاده نکنیم. قیمت ماسک تبلیغاتی  خیلی ارزان می باشد و چاپ روی ماسک تبلیغاتی خود ایده ای خیلی خوب و قابل توجه ای میباشد.

یکی از بهترین راه‌ها برای ماندگاری در ذهن مخاطب، استفاده از ابزار تبلیغاتی درست است. ابزاری که بتواند یکی از نیازهای مهم مخاطب را در زندگی اش برطرف کند. مخاطب شما را به‌ عنوان یک کسب‌وکار تجاری به‌روز میشناسد که درک درستی از نیازهای او دارید. در روزگار امروز و با توجه به شیوه ویروس کرونا، ماسک یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. برای همین چاپ لوگو اختصاصی بر روی انواع ماسک می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت در مسیر تبلیغاتی کمک کند.

مزایای چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک تبلیغاتی

امروزه ماسک یکی از اولین وسایلی است که افراد در زمان بیرون رفتن از خانه برمی‌دارند. اهمیت استفاده از این وسیله بهداشتی به اندازه ایی افزایش پیدا کرده که خیلی از شرکت‌های مد و زیبایی را بر آن داشته تا ایده‌های خود را با در نظر گرفتن ماسک به‌ عنوان یکی از پوشیدنی‌های ضروری پیاده‌ سازی کنند.

برای همین انواع ماسک به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی شناخته می‌شود. شما می‌توانید با تولید انواع ماسک‌های طرح دار و چاپ لوگو اختصاصی بر روی آن‌ها، خود را به‌ راحتی در معرض دید قرار دهید. افرادی که از ماسک طرح دار با چاپ لوگو اختصاصی شما استفاده می‌کنند می‌توانند به عنوان یک بازاریاب همیشگی برای شما فعالیت کنند. این افراد با زدن ماسک و ظاهر شدن در مکان‌های عمومی، برند و لوگو شما را به دیگران معرفی میکنند. زمانی می‌توانید از این فرصت برای موفقیت استفاده کنید که یک طرح باکیفیت را بر روی یک ماسک خوب چاپ کنید.

از چه نوع ماسک‌هایی می‌توان برای چاپ لوگو اختصاصی استفاده کرد؟

در حال حاضر با توجه به جنس ماسک‌ها و پیشرفت‌های صنعت چاپ، تقریبا می‌توان بر روی انواع ماسک چاپ لوگو به‌صورت اختصاصی را انجام داد. بهترین گزینه برای چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک، ماسک پارچه‌ای است. زیرا این نوع ماسک‌ها قابلیت شستشو دارند و ماندگاری زیادی دارند. برای همین شما می‌توانید با چاپ لوگوی خود بر روی این نوع ماسک‌ها، ابزار تبلیغاتی برای خود تولید کنید که تا مدت‌ها قابل‌استفاده است.

اما بسیاری از افراد ممکن است به‌جای استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای، استفاده از ماسک‌های سه لایه جراحی را ترجیح میدهند. زیرا این نوع از ماسک‌ها ظاهر زیباتری دارند و تنفس هم از پشت این نوع از ماسک‌ها ساده‌تر است. به دلیل یک‌بارمصرف بودن، قطعا از نظر بهداشتی هم پسندیده‌تر هستند. برای همین شما می‌توانید چاپ لوگو بر روی ماسک سه لایه را هم در دستور کار خود قرار دهید که این سلیقه راهم در نظر گرفته باشید.

از طرف دیگر ماسک‌های سه بعدی هم به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، در چند وقت اخیر به‌طور گسترده مورداستفاده قرار گرفته‌اند. این نوع از ماسک‌ها سطح بیشتری از صورت را می‌پوشانند و به دلیل فاصله‌ای که میان دهان و ماسک وجود دارد، صحبت کردن از پشت آن‌ها ساده‌تر است. به همین دلیل استفاده از این نوع ماسک بسیار زیاد و همگانی شده است. پس می‌توانید با چاپ لوگو اختصاصی بر روی ماسک سه بعدی، برند خود را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *