ست مدیریتی تبلیغاتی چیست ؟+زمان سفارش و خرید آن

ست مدیریتی تبلیغاتی چیست, ست مدیریتی, ست هدیه, ست هدیه تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی چیست ؟ ست مدیریتی همیشه جزء هدایای تبلیغاتی نفیس میباشد. فقط زیبایی ظاهری، از ویژگی هدایای تبلیغاتی نفیس نیست. کاربردی بودن و کیفیت را هم باید در خرید ست مدیریتی مد نظر داشته باشید. ست مدیریتی، جزء آن دسته از هدایای تبلیغاتی است که دریافت‌کننده، حتما آن را در نزد خود نگه می‌دارد و از آن استفاده می‌کند؛ برای همین مهم است که به درد او بخورد و در طول زمان هم دوام و مرغوبیت خود را حفظ کند تا نماینده‌ی شایسته‌ای برای برند شما باشد.

انواع ست مدیریتی کدامند ؟

  • ست مدیریتی الکترونیکی

در این نوع ست تبلیغاتی که به آن ست دیجیتال هم می‌گویند، چند وسیله‌ی الکترونیکی وجود دارد که شامل پاوربانک تبلیغاتی، فلش‌مموری، اسپیکر بلوتوث، هارد اکسترنال، هندزفری و غیره می‌شود.  باید بدانید که در کنار آن‌ها، سررسید، جاکلیدی، خودکار و دیگر اقلام تبلیغاتی هم قرار می‌گیرد. بیشتر افراد از این گونه ست‌ها استقبال می‌کنند و بازدهی آن‌ها ثابت شده است، زیرا همه ی اقلام ست مدیریتی کاربردی میباشند و همه ی افراد این نوع هدایا را دوست دارند.

ست مدیریتی فلورانس یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس که در دسته‌ی ست مدیریتی الکترونیکی گنجانده می‌شود و هم جامع و کاربردی است و هم زیبا و چشم نواز.

  • ست مدیریتی چرم

ست مدیریتی چرم شناخته‌شده‌ترین ست تبلیغاتی برای مدیران است که اعتبار یک برند را می‌رساند. سررسید، جاکلیدی و خودکار،فلش تبلیغاتی بیشترین اجناسی بوده‌اند که در ست‌های چرم استفاده شده‌اند. اما شما براساس نیاز مشتریان و قیمت ست مدیریتی مدنظرتان می‌توانید اجزایی مثل دفترچه یادداشت را به آن اضافه کنید.

  • جعبه ست مدیریتی

جعبه ست مدیریتی، پاکتی است که مجموعه‌ی هدایای تبلیغاتی در آن قرار می‌گیرد و جدا از جعبه‌ی اصلی است که اجزای ست تبلیغاتی در آن جای داده می‌شود.

قیمت ست مدیریتی

قیمت ست مدیریتی چیست ؟ قیمت ست مدیریتی به دلیل چند تکه بودن و داشتن جعبه‌ی اختصاصی، بالاتر از دیگر اقلام تبلیغاتی است؛ اما به نسبت تأثیری که روی مخاطب شما می‌گذارد، به‌صرفه است. شما تعداد کمتری ست تبلیغاتی می‌خرید ولی ، به افرادی اهدا می‌کنید که بیشترین قدرت را در شرکت خود دارند و می‌توانند قلم خود را به نفع بستن قرارداد با شما بچرخانند. پس برای قیمت هدایای مدیریتی نباید فقط هزینه‌ی یک ست تبلیغاتی را در نظر بگیرید، بلکه باید سود حاصله از قرارداد احتمالی با آن شرکت‌ها هم حساب کنید.

هرچه تعداد قطعات الکترونیکی درهدایای مدیریتی بیشتر شود، قیمت ست تبلیغاتی هم بالاتر می‌رود. می‌توانید ست‌هایی را انتخاب کنید که از نظر ظاهر، جزء هدایای تبلیغاتی نفیس به شمار می‌روند ولی همه‌ی اجزای آن، وسایل دیجیتال نیستند و اقلام دیگر از جمله تقویم رومیزی و خودکار دارند. به این ترتیب، با یک تیر، دو نشان زده‌اید و هم یک هدیه تبلیغاتی خاص خریده‌اید و هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید.

زمان سفارش و خرید هدایای مدیریتی

بسیاری از شرکت‌ها فقط در ماه‌های پایانی سال قدم در مغازه‌ی هدایای تبلیغاتی نفیس می‌گذارند و آن را با سررسید و تقویم در یک دسته قرار می‌دهند. این استراتژی، برای خرید هدایای تبلیغاتی نفیسی که شامل تقویم و سررسید می‌شوند، ایرادی ندارد؛ اما هدایای مدیریتی خاص و خلاقانه که با سررسید عرضه نمی‌شوند، کاربرد وسیع‌تری دارند و ظرفیت خود را بیشتر از ظرف نوروز تعریف می‌کنند.

و معمولا هدایای مدیریتی به دلیل محبوبیت بالا، باعث جذب مشتری‌های بالقوه می‌شوند و باید همیشه پیش از اهدای آن‌ها پتانسیل شرکت خود را برای دریافت سفارش‌های جدید بالا ببرید. برای همین بهتر است زمان اهدای ست مدیریتی را لزوما به ماه‌های پایانی سال و قبل از نوروز محدود نکنید و در بازه‌های زمانی دیگر هم به فکر خرید ست تبلیغاتی و هدایای نفیس باشید.

هدیه تبلیغاتی چقدر در تجارت موثر است ؟

امروزه همه از تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کارها مطلع هستند. ماندگاری یک تجارت در ذهن مخاطب با دادن هدایای تبلیغاتی ثابت می شود. ماندگاری برند در ذهن مخاطب باعث می شود تعداد مشتریان وفادار افزایش پیدا کند و در نهایت یک کسب و کار به موفقیت نزدیک تر شود. داشتن مشتریان وفادار قسمت بزرگی از فروش شما را شامل می شود. یک مشتری با داشتن یک خاطره خوش از دریافت هدیه تبلیغاتی از طرف شما، می تواند شما را به چندین مشتری دیگر هم معرفی میکند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

امروزه استفاده از روش های مختلف تبلیغات برای گسترش کسب و کار بسیار افزایش پیدا کره است. در این بین شاید دریافت یک هدیه تبلیغاتی مانندخودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی و غیره توسط کاربر بهترین احساس ذهنی را در مخاطب به وجود آورد. هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به خیلی از روش های تبلیغ بسیار نتیجه بخش است، زیرا مخاطب را با خود همراه می کند و در ضمیر ناخودآگاه او خاطره خوش دریافت یک هدیه تبلیغاتی همیشه باقی خواهد ماند.

از طرفی دریافت هدایای تبلیغاتی از طرف مخاطب باعث وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه ارزان قیمت هم امکاندپذیر است و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و خاص نیست.

چاپ نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث می شود مخاطبتان با هر بار استفاده و یا حتی نگاه کردن به آن هدیه، کسب و کار شما را به خاطر بیاورد.

هدایای تبلیغاتی خاص و مدیریتی برا کسب کار شما

خرید هدایای تبلیغاتی خاص و دادن این نوع هدیه تبلیغاتی به مخاطب باعث به یاد ماندن کسب و کار در حافظه مشتری می شود. در مجموعه جوپنزا خاص ترین هدایای تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید تبلیغات و برند خود را بروی هدایا حکاکی کنید و با بهترین قیمت آن را دریافت کنید. با ارائه هدیه تبلیغاتی خاص و مدیریتی به مخاطبین خود پیشرفت کسب و کارتان را تضمین کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی کدامند ؟

با توجه به اینکه دادن هدایای تبلیغاتی در معرفی برند بسیار موثر و کارآمد می باشد، از آن به عنوان بهترین ابزار برای برندینگ هم یاد می شود. توضیح ساده تر هدیه تبلیغاتی این است که نام یا لوگوی تجاری شما بر روی وسیله یا اجسام پرکاربرد روزانه مشتریانتان حک می شود و مخاطب به طور مستمر با نام و نشان تجاری شما برخورد دارد و باعث ماندگاری نام شما در ذهن مخاطب می شود.

همانطور که قبلا هم گفتیم انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما بستگی به نوع تجارت شما و نیاز و سلیقه مخاطب دارد. برای همین بهتر است برای شناخت این امر مهم با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید تا در این باره به شما راهنمایی های لازم داده شود.

به چه هدایایی هدایای تبلیغاتی خلاقانه میگویند ؟

انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای یک کسب و کار میتواند مهمترین عامل در وفادار سازی مشتریان باشد. در صورتی که نوع هدیه تبلیغاتی مانند ست رومیزی تبلیغاتی درست انتخاب شده باشد می تواند در این مهم نقش زیادی داشته باشد.

شما می توانید با توجه به یک خصوصیت مناسب از همه ی مخاطبین کسب و کار خود و چاشنی اندکی خلاقیت می توانید به تاثیر گذاری مطلوبی بر ذهن مخاطب برسید. زیرا همانطور که می دانید ارائه هدایای تبلیغاتی خلاق باعث هیجان مشتریان شده و به یادآوری شما توسط مخاطبین بسیار کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *