خودکار تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

هدایای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی خوب با سطح مقطع سه گوش برای نوشتن های طولانی مدت از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره ای بهتر هستند.خودکارهای تبلیغاتی که پوشش نرم لاستیکی دارند در طول نوشتن باعث دست درد و انگشت درد افراد نمیشوند، پس بهتر است برای خودکار های تبلیغاتی از پوشش نرم لاستیکی استفاده شود که مصرف کنند هنگام نوشتن طولانی مدت که خودکار را فشار میدهد دچار انگشت درد نشود.

یکی دیگر از مواردی که یک خودکار لوکس را از خودکار ارزان و بی کیفیت جدا میکند، کیفیت بالای جوهر آن است، که همانطور که میدانید در روان نویسی خودکار تبلیغاتی نقش موثری دارد. حتی قیمت خودکار تبلیغاتی نقش مستقیمی در کیفیت آن دارد.

هدیه دادن یک خودکار باکیفیت به عنوان هدایای تبلیغاتی یا یادگاری یک شرکت نشان دهنده اعتبار آن فرد یا سازمان میباشد.

چرا خودکار تبلیغاتی هدیه بدهیم

شما به عنوان صاحب کسب و کار اگر خودکار تبلیغاتی مورد استفاده در شرکت را به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید، بهترین استراتژی تبلیغاتی پخش آن در نمایشگاه های تجاری میباشد.یا میتوانید آن را برای مشتریان خاص خود ارسال کنید. خودکارهای تبلیغاتی خود را با نام و برند خاص خود و شماره تلفن خود بنویسید و سعی کنید یک شعار تبلیغاتی روی آن بنویسید.

خودکار تبلیغاتی

خودکار های تبلیغاتی را میتوان از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرمصرف نامید که در بیشتر کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرد.
خودکار تبلیغاتی ارزان بیشتر به صورت پلاستیکی هستند و خودکار های فلزی به دلیل قیمت بالایی که دارند کمتر از آنها استفاده میشود.
پس در نتیجه هرچه قیمت خودکار تبلیغاتی بالاتر باشد  خودکار کیفیت بالاتری دارد و بدنه خودکار به علت فلزی بودن مقاومتر است و عمر بیشتری دارد.

خودکار تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی است که نسبت به قیمت پایینی که دارد اما بازدهی بسیار خوب  و بالایی دارد.
با استفاده از خودکار میتوان اطلاعات مفید روزانه را یادداشت کرد.

مثلا شما برای حساب های روزانه از خودکار تبلیغاتی استفاده میکنید،اگر کسی آن را به شما هدیه داده است، اگر نام و برند شرکت بر روی آن باشد، نام برند آن در ذهن شما حک میشود.

خودکار تبلیغاتی به عنوان یک ابزار قابل حمل و کاربردی در کار های روزمره و حمل آن در تمام جلسه ها در دست همه ی افراد و کارمندان میباشد، به همین دلیل است که یکی از پر استفاده ترین و موثر ترین ابزار های تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما میباشد.

شرکت جوپنزا مجموعه ای از خودکار های تبلیغاتی با تنوع بالا و کیفیت های مختلف با توجه به بودجه و سلیقه شما در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد، یکی از ویژگی های مهم این نوع خودکار ها قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن میباشد که باعث ماندگاری نام شرکت و لوگو شما در ذهن مخاطبان میشود.

خودکار های تبلیغاتی به دلیل های زیادی مثل: قیمت مناسب، مورد استفاده و مصرف همگان و… مقام اول رو در مصرف هدایای تبلیغاتی را به خودش اختصاص داده است.

انواع خودکار تبلیعاتی

خودکار پلاستیکی، خودکار فلزی، خودکار تاچ، ست خودکار و روان نویس، ست خودکار و خودنویس، ست خودکار و اتود، ست دوتایی و ست سه تایی میباشند. نوع چاپ خودکار ها تامپو یا لیزر میباشد.

هدایای تبلیغاتی ارزان

ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان باعث جذب آنها در طولانی مدت میشود. به همین دلیل ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین راه های بازاریابی و کسب درآمد میباشد.
ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مزایای بسیاری دارد که یکی از این مزایا این است که هدایای بیشتری میتوان تهیه کرد و به تعداد بیشتری از افراد هدیه داد، اینگونه افراد بیشتری نام و لوگو حک شده روی هدیه تبلیغاتی را میبینند و در ذهنشان باقی میماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *