معرفی لیوان در تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

لیوان های تبلیغاتی را معمولا مدیران شرکت ها به کارمندان و مشتریان خود هدیه میدهند تا وقتی که کسی این لیوان تبلیغاتی را دید بتواند نام برند و لوگوی تجاری حک شده روی آن را هم ببیند و به این ترتیب تبلیغات موثری برای شرکت خود داشته باشد‌.لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مفید است. پس اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی هستید که بتواند به بهتر دیده شدن شما کمک کند،معرفی لیوان در تبلیغاتی را در نظر داشته باشید.

انواع لیوان های تبلیغاتی

لیوان ها از نظر جنس به چند دسته تقسیم میشوند.

  • لیوان یخی
  • لیوان پلاستیکی
  • لیوان سرامیکی
  • لیوان فلزی
  • لیوان حرارتی
  • لیوان کاغذی

لیوان یخی چه ویژگی هایی دارد

لیوان یخی مدل های مختلفی دارند، لیوان یخی حالت مات دارد و شفاف نیست، چاپی که روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی انجام میشود چاپ کوره است که هرگز با شست و شو و خراشیدگی پاک نمی شود چون وقتی چاپ صورت میگیرد در کوره پخته میشود و به همین علت است که طرح بعد از چاپ اصلا از روی لیوان یخی پاک نمیشود.

شما میتوانید لوگو و برند خود را در دو طرف لیوان چاپ کنید یا این که فقط بر روی یک طرف لیوان، و همین طور میتوانید لیوان را با جعبه سفارش دهید یا این که بدون جعبه و به صورت فله ای سفارش دهید که هنگام تحویل در بسته بندی خاصی به شما تحویل داده میشوند.

لیوان سرامیکی چه ویژگی هایی دارند

لیوان های سرامیکی همگی تک رنگ سفید هستند که به آنها ماگ هم گفته میشود. برای چاپ هم از روش کوره چاپ صورت میگیرد که باز هم با شست و شو و خراشیدگی پاک نمیشود.

لیوان های پلاستیکی چه ویژگی هایی دارند

لیوان های پلاستیکی برعکس دو مدل قبلی رنگ بندی های زیادی دارد.شما لیوان پلاستیکی را میتوانید هم به صورت تکی و هم با زیر لیوانی سفارش دهید.
لیوان های پلاستیکی به صورت دو مدل ساده و موج دار که آن هم میتوانید با زیر لیوانی سفارش دهید‌. برای چاپ و زدن طرح های مورد نظر بر روی لیوان های پلاستیکی از چاپ های سابلیمیشن استفاده میشود.

شما با خیالی آسوده سفارش های خود را به تیم حرفه ای شرکت جوپنزا بسپارید تا تاثیرات موثر آن را در کسب و کار خود ببینید. شما میتوانید با چاپ لوگو و یا عکس برندتان بر روی لیوان های سرامیکی با کیفیت، آن را سفارشی کنید. این از هدایای تبلیغاتی بهترین نوع هدایای تبلیغاتی به شمار می آیند.

در گروه حرفه ای جوپنزا میتوانید انواع لیوان های سفارشی شده متفاوت را انتخاب کنید، مانند لیوان تبلیغاتی کاغذی، لیوان چینی، فنجان شخصی سازی شده، لیوان چینی استخوانی، فنجان قهوه، فنجان چای، لیوان یکبار مصرف و لیوان های استیل ضد زنگ تبلیغات چاپی.
لیوان تبلیغاتی جز کالاهای تبلیغاتی کم هزینه است، فقط کافی است لیوان را به دست مشتری های خود بدهید و خیلی راحت هر روز و ماه ها و سالها از تبلیغات رایگان آن بهره مند شوید.

مزایای چاپ لیوان سرامیکی

قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه بودن و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های لیوان سرامیکی تبلیغاتی میباشد.

چاپ لیوان و ماگ تبلیعاتی چه ویژگی هایی دارد

امکان چاپ عکس، لوگو و آرم رو لیوان ها استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی جذاب در شرکت ها میباشد.
مسائل مالی و مدیریت کردن هزینه یکی از موضوعات مهم هر شرکت در تصمیم گیری برای کارهای مختلف میباشد.در رابطه با امور تبلیغاتی هم شرکت ها همواره سعی میکنند تا از روش هایی مقرون به صرفه و در عین حال موثر برای بازاریابی بهره ببرند. استفاده از لیوان تبلیغاتی یکی از روش های محبوب و موثری میباشد که علاوه بر نشان دادن برند شما، هزینه بسیار کمی دارد و شما به مدت طولانی از تبلیغات موثر آن بهره مند خواهید شد.

یک لیوان تبلیغاتی با سایر هدایای تبلیغاتی چه تفاوتی دارد

یک لیوان که برند شرکت شما بر روی آن چاپ شده، میتواند یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی برای کسب و کار و توزیع برند شما باشد.

بیشتر مردم برای نوشیدن قهوه و چای و یا نوشیدنی های سرد و گرم از لیوان استفاده میکنند. شما میتوانید لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه ای مناسب و کاربردی به کارمندان و مشتریان خود بدهید، و با چاپ برند و اطلاعات تماس شرکتتان آن را به طور دائم در معرض دیدشان قرار دهید.

معرفی لیوان در تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی هستند که به حوزه های کسب و کار خاصی محدود نیست و برای تمام کسب و کار ها قابلیت طراحی و اجرا دارند.
و همین طور مختص به زمان و مکان خاصی ندارند از آنجایی که همه ی مردم از هدایای رایگان استقبال میکنند شما میتوانید در نمایشگاه ها و سمینارها و یا دفاتر شرکت هایی که با شما همکاری میکنند بهره لیوان های تبلیغاتی را پخش کنید و از تاثیرات مفید بعد از آن بهره ببرید. یا میتوانید از طریق لیوان های تبلیغاتی از مراجعه کنندگان پذیرایی کنید.

معرفی لیوان در تبلیغاتی وسیله هایی پرکاربرد در زندگی همه ی افراد هستند. ماگ ها که عموما دسته دار هستند برای کسانی مناسب است که عاشق نوشیدن قهوه و چای هستند.

کلام آخر
شما صاحب کسب و کار اگر به دنبال انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب هستید تا در راستای افزایش فروش محصولات خود و یا به گونه ای همه گیر شدن همه افراد با نام شرکت و برند شما به طوری که نام لوگو شما برای مدت طولانی در ذهن همه حک شود، لیوان های تبلیغاتی بهترین گزینه برای هزینه کردن هستند، هم بسیار کم هزینه میباشد و هم هزینه ای که کرده اید به طور چندین برابر خیلی زود به خودتان برمیگردد. آن هم تبلیغاتی به صورت طولانی مدت که پس از مدتی تبلیغات رایگان برای شرکت شما به حساب می آید.

اگر میخواهید لیوان های تبلیغاتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در اختیار مشتریان قرار میدهید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مدت طولانی لوگو شما را در دید همگان قرار دهد، تیم حرفه ای شرکت جوپنزا در خدمت گزاری شما حاصل است، با خیالی آسوده سفارشات خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *