معرفی مفید ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

در این مقاله قصد به معرفی کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳ بپردایم. هدیه تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی موثر و مفید در صنعت تبلیغات است. در این روش معمولا یک محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه شده و به مشتریان اهدا میشود. این روش به قدری در صنعت بازاریابی موثر است که حتی بزرگترین برندهای دنیا هم از آن استفاده میکنند. حتی گاهی لازم است در کنار سایر روش های تبلیغاتی از هدایا به عنوان تکمیل کننده تبلیغات استفاده کرد. یعنی گاهی یک برند در کنار تبلیغات رسانه ای، از هدایای تبلیغاتی نیز استفاده میکند. هدایای تبلیغاتی میتوانند تاثیرات مثبت و شگفت انگیزی در ناخودآگاه مخاطب بگذارند. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی بپردازیم. پس اگر مایل هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

 

مفید ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳

 

اما شاید از خود بپرسید کاربردی ترین یا هدایای تبلیغاتی نفیس چه محصولاتی هستند؟ یا چه محصولاتی تهیه کنیم که تاثیر بیشتری بر مخاطب بگذارند. درواقع برای خرید هدیه تبلیغاتی باید به چند نکته مهم توجه کنید:

 

  • اول اینکه هدیه شما باید از هر نظر کاربردی باشد. یعنی مشتری شما بتواند به طور روزمره از آن استفاده نماید.

 

  • دومین نکته ای که باید بدان توجه کنید کیفیت محصول است. کیفیت محصول نشان دهنده اعتبار کسب و کار شماست. پس سعی کنید حین خرید به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید.

 

  • سومین نکته بحث زیبایی محصول است. یک هدیه باید به قدری زیبا باشد که در همان ابتدا نظر مخاطب را به خود جلب نماید.

 

  • چهارمین نکته مربوط جنسیت است. یعنی لازم است در حین خرید هدیه به جنسیت مشتریان خود دقت کنید. اگر بیشتر مخاطبانتان خانم هستند از هدیه های مربوط به این افراد استفاده کنید. و اگر آقا هستند از هدیه هایی مخصوص به آقایان تهیه نمایید.

 

  • پنجمین مورد به سن افراد مربوط میشود‌. سعی کنید هدیه ای تهیه کنید با سن مشتریانتان همخوانی داشته باشد.

 

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

 

اما کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳ چه محصولاتی هستند؟ در این بخش به برخی از محصولات کاربردی در سال جدید اشاره خواهیم کرد:

 

  • محصولات الکتریکی: در سالهای اخیر یکی از محبوب ترین محصولات، محصولات الکترونیکی هستند. به طوری که اکثر افراد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان از این محصولات استفاده میکنند. هندزفری، پاوربانک تبلیغاتی ، تلفن همراه، هدست و غیره از جمله ابزاری هستند که این روزها مردم به طور روزمره از آن استفاده میکنند. بنابراین این محصولات میتوانند یک هدیه بسیار مناسب در زمینه تبلیغات باشند.

 

  • ماگ و لیوان : احتمالا در سالهای اخیر متوجه شده اید که خرید و فروش ماگ تبلیغاتی و لیوان رونق بسیار زیادی داشته است. به طوری که برخی ۲یا چند ماگ دارند و از آن ها برای نوشیدن در خانه یا محل کار استفاده میکنند. شاید علت این محبوبیت استفاده و تبلیغ برخی افراد در فضای مجازی باشد. به هرحال علت این امر هرچیزی باشد سبب شده است ماگ به یکی از محصولات پر طرفدار تبدیل شود.

 

  • سررسید: سررسید ها جز قدیمی ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی هستند. این محصول میتواند یکی از بهترین و مناسب ترین هدایا در زمینه تبلیغات باشد. استفاده ممتد افراد به نوشتن در طول روز سبب شده است که از دیرباز سررسید به یکی از پایه ثابت های محصولات تبلیغاتی تبدیل شود.

 

چرا باید از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳ استفاده نماییم؟

 

همانطور که اشاره شد یکی از موارد مهمی که در خرید کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی ۲۰۲۳ باید بدان توجه کرد کاربردی بودن محصول است. درواقع شما باید محصولی را انتخاب کنید که از هر نظر برای مخاطبتان کاربردی باشد و فرد بطور روزمره از آن استفاده نماید. علت این امر آن است که اگر مشتریتان همواره از هدیه شما استفاده نماید، به طور مکرر بیزینس شما در ذهن و فکر فرد یادآوری میشود. همین یادآوری مکرر کافیست که مخاطب به یکی از مشتریان ثابت و وفادار شما تبدیل شود. حال آنکه ممکن است بیزینس شما را به افراد دیگر معرفی کند و از این طریق مشتریان جدیدی نیز داشته باشید. حال اگر هدیه ای که انتخاب کرده اید کاربردی نباشد مخاطب ممکن است هفته ای یکبار هم از آن استفاده نکند. هیچ یک از شرایط فوق اتفاق نمی افتد و ممکن است در این پروژه شکست بخورید. پس هدیه ها را هوشمندانه انتخاب کنید‌.از جمله هدایای تبلیغاتی نفیس می توان به صنایع دستی تبلیغاتی اشاره کرد.

 

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳ باید از هر نظر کامل باشد. یعنی نه تنها یکی از نیازهای اساسی مخاطب را برطرف کند بلکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کیفیت بالای محصول این پیام را به مخاطبتان ارسال میکند که کسب و کار و بیزینس شما نیز کاملا معتبر و قابل اعتماد است. درواقع کیفیت محصول به نوعی کیفیت خدمات شما را به مشتری نشان میدهد. این بدان معنی است که انتخاب هدیه ارتباط مستقیمی با جذب مشتری دارد. هدیه ها میتوانند مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان آورند. و این به شرطی است که در حین خرید هدایای تبلیغاتی دقت کافی داشته باشید. اما چنانچه در این زمینه اطلاعات کافی ندارید میتوانید از یک متخصص بازاریاب کمک بگیرید. یک بازاریاب بنابر تخصص خود میداند که در این فصل از سال یا در این شرایط چه هدیه ای میتواند مناسب باشد‌.

 

چگونه یک هدیه تبلیغاتی تهیه کنیم؟

 

برای تهیه کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۳ میتوانید به چاپخانه ها مراجعه نمایید. چاپخانه ها نه تنها بروز ترین و بهترین محصولات را برای تبلیغات موجود دارند، بلکه فرآیند حک لوگو را نیز انجام میدهند. درواقع شرط تبدیل یک هدیه ساده به ست هدیه تبلیغاتی همین حک لوگو است. وقتی برروی یک محصول، لوگو حکاکی شده باشد میتوان گفت که آن محصول یک هدیه تبلیغاتی است.  اما دقت داشته باشید که برای سفارش هدیه تبلیغاتی به چاپخانه های معتبر مراجعه کنید. در همین راستا لازم است چاپخانه ای را انتخاب نمایید که مجهز به تمامی ابزارهای چاپ باشد تا امکان حک لوگو برروی تمامی متریال را داشته باشد. در همین راستا ما میتوانیم چاپخانه مجریان را به شما عزیزان معرفی کنیم. این چاپخانه نه تنها دارای سالها سابقه در زمینه چاپ و حک لوگو است. بلکه مجهز به بروز ترین ابزارآلات روز دنیاست. به طوری که مشتریان میتوانند با خیال راحت برای ثبت سفارش به این مرکز اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *