چاپ روی ماسک سه بعدی تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

چاپ روی ماسک سه بعدی تبلیغاتی

شما میتوانید به راحتی از طریق چاپ لوگوی خود بر روی ماسک ها و اللخصوص ماسک های سه بعدی که به علت پارچه ای بودن ماندگاری بیشتری دارد وقابل شستشو نیز هست که باعث میشود لوگوی شما بیشتر دیده شود وماندگاری بیشتری داشته باشد کسب و کار خود معرفی کنید و بیشتر دیده شوید چاپ روی ماسک سه بعدی تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار شما میباشد.

ماسک سه بعدی تبلغاتی چیست؟ شما میتوانید برای معرفی کسب و کار خود از روش هایی استفاده کنید که کسب و کار شما بیشتر دیده میشوند. در گذشته استفاده از ماسک معمولا برای جلوگیری از بیماری های واگیرمانند سرما خوردگی ودر بیمارستان ها برای سلامت عمومی پزشکان ،پرستاران و پرسنل بیمارستان  در بخش بیماری های واگیر دار استفاده میشد و در سال های اخیر که از ماسک تبلیغاتی برای سلامت عمومی کل مردم و به منظور پیشگیری از بیماری کوید19(کرونا) دایما استفاده میشود.

هدیه تبلیغاتی چیست ؟

شما میتوانید به وسیله هدیه تبلیغاتی برند و کسب و کارتان را به شکل خلاقانه در ذهن مخاطب حک کنید و چهره ای ماندگار در ذهن مخاطب به جای بگذارید. همه ما در طول زندگی حداقل یک بار هدیه تبلیغاتی از کسب و کار های مختلف دریافت کرده ایم  ممکن است هدیه تبلیغاتی اداری از جمله خودکار ،دفتر سر رسیدو….بوده یا اینکه از نوع دیجیتال مثل فلش مموری چوبی که موضوع تبلیغ روی آن درج شده باشد به منظور جذب مشتری بیشتر خلاصه انواع زیادی از این هدایا به شکل های خیلی زیاد برای معرفی کسب و کار های مختلف وجود دارد.

شما هم میتوانید به منظور معرفی کسب و کار خود برای جذب مشتری و یا دیده شدن کار یا ایده کاری که دارید از این هدایا استفاده کنید یکی از بهترین روش ها که میتواند هدیه تبلیغاتی کاربردی باشد چاپ لگو ویا برند شما بر روی ماسک های سه بعدی تبلیغاتی میباشد

ماسک سه بعدی چیست ؟

چرا ماسک سه بعدی  را برای تبلیغات استفاده کنیم؟ ویژگی هایی که ماسک های سه بعدی دارند باعث شده که استفاده بیشتری از آن ها شود از جمله این ویژگی ها اول اینکه این ماسک ها به علت دوخت مناسبی که دارد پوشش دهی زیاد و حتی بیشتر در ماسک های سه بعدی است که باعث نفوذ پذیری کمتر میشود علاوه بر این ها چون جنس این ماسک ها پارچه ای هست محدودیت طرح و رنگ ندارد و به راحتی قابل شستشو هستند و به همین علت ماندگاری بیشتری دارد که باعث صرفه جویی در هزینه های افراد میشود.

و به علت جذاب بودن این طرح ها ورنگ های متفاوت ماسک های سه بعدی بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار میگیرد پس چاپ روی ماسک سه بعدی تبلیغاتی به علت استفاده زیاد و دیده شدن بیشتر آن گزینه مناسبی برای معرفی کسب و کار شما میتوان باشد و به علاوه میتوان یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد و ارزا قیمت برای شما باشد

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

بهترین تبلیغات برای هر کسب و کاری، تبلیغاتی هستند که با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند استفاده از هدایای تبلیغاتی قیمت لازمه همه ی کسب و کار ها میباشد که بیشتر دیده شوند و چهره ای ماندگار در ذهن مخاطب به جای بگذارند.

امروزه با وجود بیماری کرونا و با  عمومی شدن استفاده از انواع ماسک ها از جمله ماسک های سه بعدی تبلیغاتی که مزیت بشتری نسبت به سایر ماسک ها دارند وباعث میشود بیشتر استفاده شوند فرصت مناسبی برای کسب و کارهای مختلف به وجود آمده برای معرفی لوگو و یا برند خود از چاپ لگوی خود بر روی ماسک های سه بعدی تبلیغاتی استفاده کنند و هدیه تبلیغاتی مناسب و ارزانی برای دیده شدن بیشتر داشته باشند ماسک های سه بعدی به علت جذابیت و ماندگاری بالایی که دارند هم یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت است هم یک هدیه تبلیغاتی متفاوت و کاربردی که باعث دیده شدن بیشتر کسب و کار شما میشود

چاپ روی ماسک سه بعدی تبلیغاتی چگونه انجام میشود ؟

به روش های مختلف انجام میگیرد از جمله این روشها،چاپ کاتر،چاپ تامپو،چاپ حرارتی و…..میباشد که آسانترین وکاربردی ترین  چاپ برای ماسک های سه بعدی که از جنس پارچه هستند نوع حرارتی است این نوع که زمان زیادی است که برای چاپ روی انواع لباس و پارچه استفاده شده و امروزه از آن برای چاپ روی ماسک  که از جنس پارچه هستند نیز استفاده میشود در این نوع چاپ رنگ لگو به طور کاملا یکدست است وطرح مورد نظری که میخواهند روی ماسک بزنند روی رول های حرارتی بریده میشود بعد برای چسپاندن آن بر روی ماسک از حرارت استفاده میکنند.

یکی دیگر از روش هایی که هزینه تبلیغات را کاهش میدهد و محدودیتی در چاپ برای شما ندارد چاپ تامپو است که این نوع چاپ میتوانید به تعداد خیلی بالا و با طرح و رنگ دلخواه  بر روی انواع جنس ها چاپ کنید و هدیه تبلیغاتی پر کاربرد و ارزانی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *