استفاده از شیلد محافظ راننده به عنوان هدیه تبلیغاتی

چاپ روی شیلد محافظ راننده

یکی از بهترین راه های تبلیغات و بازاریابی چاپ روی شیلد محافظ راننده است. زیرا در این روزهای کرونایی  و شیوع فراگیر بیماری کووید ۱۹، مشکلات متعددی بین رانندگان تاکسی و مسافران به وجود  آمده است ، مثل نزدن ماسک توسط مسافر و عدم رعایت نکات بهداشتی.  بنابراین راننده در معرض هرچه بیشتر ابتلا به بیماری کرونا  قرار خواهد گرفت.

برای همین وسایل زیادی از جمله کاور محافظ راننده و یا شیلد محافظتی راننده به وجود آمدند تا در صدد مشکلات در این پیرامون و همچنین محافظت از راننده تاکسی در برابر ویروس کرونا برآیند. این شیلد نایلونی به عنوان فضای جدا کننده در تاکسی ‌ها، راننده را درون یک محفظه بهداشتی قرار داده و با ایجاد فاصله اجتماعی بین رانندگان و سرنشینان به سلامتی و حفظ جان آن ها کمک می کند.

شیلد محافظ راننده

اگر راننده تاکسی هستیم رعایت چند نکته میتواند بسیار مفید و موثر باشد. اول اینکه اگر تب و سرفه داریم به هیچ ‌وجه پشت فرمان قرار نگیریم و در خانه بمانیم. اگر هم حالمان خوب است و می‌ خواهیم سر کار برویم در صورت امکان از دستکش لاتکس استفاده کنیم و هیچ وقت دستهایمان  را به صورت به ویژه چشم و دهان و بینی نزنیم و همچنین استفاده از شیلد محافظ راننده تاکسی نیز میتواند به جلوگیری از ابتلا به کرونا کمک کند.

یادمان باشد مواد ضدعفونی کننده و الکل ۷۰ درصد به همراه داشته باشیم ، تا سطوح مختلف تاکسی را با آن ضدعفونی کنیم و آن را در اختیار مسافران نیز بگذاریم.

از دادن اسکناس و سکه خودداری کنیم و از مسافران تاکسی بخواهیم از نرم افزارهای پرداخت الکترونیک، پول را پرداخت کنند تا جایی که می ‌شود در تاکسی از ماسک استفاده کنیم و دستگیره‌های تاکسی را به طور مرتب با مواد ضدعفونی کننده تمیز کنیم.  با رعایت این نکات هم جلوی شیوع بیماری را می‌ گیریم و هم خودمان را از این بیماری ایمن می‌کنیم.

استفاده از شیلد محافظ راننده به عنوان هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که صاحبان کسب و کارها و برند ها میتوانند از آنها جهت امور بازاریابی خود استفاده کنند. اما هدیه های تبلیغاتی نیز وجود دارند که علاوه بر کاربرد زیادی که دارند، مناسب مناسبت ها و وقایع خاص هستند، این ابزار با چاپ نام و برند یک کسب و کار بر روی آن میتواند به یک هدیه تبلیغاتی بسیار خوب تبدیل شود.

با توجه به وجود تردد های روزانه و زیاد مردم، راننده بودن یکی از مشاغل در معرض خطر ابتلا به بیماری عفونی کرونا است. بنابراین با هدیه دادن شیلد محافظ راننده که بسیار پر کاربرد است میتوان اعتماد مخاطب و مشتریان را به خود جلب نمود . در این بند میخواهیم در مورد دلیل موثر بودن این محصول به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم، شما به عنوان یک مدیر اگر اقدام به چاپ شیلد راننده کنید، به این معنی است که سلامت مردم و رانندگان برای شما و سازمانتان اهمیت دارد، پس  با دیدن نام و برند شما بر روی کاور های راننده تاکسی نام و برند شما به عنوان یک برند محبوب و سالم شناخته شده و در این بین شما به محبوبیت نیز در میان دیگر کسب و کارها و مردم خواهید رسید.  محافظ راننده از کرونا، از هدیه های تبلیغاتی پر کاربرد این روز ها است.

کاور محافظ راننده نیز دارای فضای زیادی جهت چاپ تبلیغات و یا لوگوی تجاری هستند. با توجه به اینکه هدیه های تبلیغاتی که از جان و سلامت مردم محافظت میکنند، بسیار مورد توجه هستند، میتوانند تاثیر گذاری بیشتری نسبت به سایر هدیه ها بر روی ذهن مخاطب داشته باشند.

ویژگی چاپ روی شیلد محافظ راننده

چاپ روی شیلد محافظ راننده با امکان آرم و لوگو بر روی آن که می تواند علاوه بر برند سازی ، مسئولیت اجتماعی برند را نیز انجام نماید. با توجه به بیماری کرونا که از سال 1398 در ایران و سراسر دنیا وجود دارد و امکان سرایت 100 % آن از طریق انسان به انسان در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی و ماسک بهداشتی ، یکی از راه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا شیلد محافظ راننده است.

موارد استفاده از کاور محافظ کرونا می توان در تمامی ماشین های مسافربر داخلی و بین شهری نام برد. تاکسی ها ، تاکسی تلفنی ها ، آژانس ماشین ، سواری های بین شهری ، ماشین های  خطی و حتی شخصی.

فرآیند چاپ روی شیلد محافظ راننده

برای چاپ روی شیلد محافظ راننده سازمان و شرکت شما ابتدا کلیشه و زینک گرفته می شود. و تا سایز 40*30 امکان چاپ وجود دارد.

پس از آماده سازی کلیشه و زینک ، مرکب های مخصوص آلمانی را برای رنگ سازمانی شما آماده سازی و از ترکیب رنگ ها به آن رنگ مدنظر میرسیم.

شیلد محافظ بر روی دستگاه مربوطه قرار گرفته و یک یکی چاپ به تفکیک رنگ انجام می پذیرد.

ماندگاری چاپ : با توجه به استفاده از مرکب آلمانی مخصوص ، چاپ روی شیلد محافظ تا سالها ماندگاری دارد  و در مقابل تابش نور مستقیم خورشید هم مقاوم است.

در برخی موارد که شرکت های دیگر از مرکب های ایرانی و چینی استفاده می کنند پس از مدتی کوتاه چاپ ها تکه تکه به اصطلاح کچلی میگیرند.

برخی مزیت های استفاده از شیلد محافظ راننده

  •  قابل نصب بر روی همه مدل های تاکسی اعم از ون، پراید، پژو، سمند و…
  • قابل نصب بدون هیچ گونه آسیب رسیدن به ماشین و بدون نیاز به سوراخ کاری
  •  فضای آزاد و ایمن برای گرفتن کرایه های نقدی از مسافران
  • عدم ایجاد هیچ گونه محدودیت برای رانندگی
  • {برای تعویض دنده، تنظیم آینه، کشیدن ترمز دستی و…}
  • برخوردار بودن  از شفافیت لازم و عدم ایجاد تاری دید جهت استفاده از آینه بغل و شیشه کمک راننده
  • مدت زمان باز و بسته کردن کمتر از ۵ دقیقه
  • قابلیت انعطاف برای تنظیم صندلی راننده
  • قابل جمع شدن و قرار دادن در کیسه کوچک یا صندوق عقب
  • سیستم تهویه برای راننده و مسافران در دسترس است
  • قابل شستشو و نظافت
  • طول عمر بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *