معرفی پاوربانک تبلیغاتی پرطرفدار+ویژگی های پاور بانک شیائومی

پاوربانک هدیه تبلیغاتی لوکس

پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد و پرطرفدار است. استفاده هر روزه از لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، و در دسترس نبودن همیشه پریز برق برای شارژ کردن این کالاهای دیجیتال، باعث شده که پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یک ابزار کاربردی و ضروری برای افراد به شمار آید.

برای همین انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی جدید و با کیفیت که بتواند این نیاز روزمره مخاطبان شما را براورده کند می تواند تا حد زیادی روی برندینگ کسب و کار شما تاثیرگذار باشد و برندتان را در ذهن مشتریانتان ماندگار کند.

پاوربانک های تبلیغاتی در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی موجود هستند. کمترین ظرفیت یک پاوربانک تبلیغاتی 2000 میلی امپر و بیشترین ظرفیت آن 10000 میلی امپر است. پاوربانک تبلیغاتی با قابلیت شارژ وایرلس جزء جدیدترین و پر طرفدارترین انواع پاوربانک ها می باشد.

پاوربانک تبلیغاتی

در دنیای امروز بیشتر مردم زمان زیادی را برای استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و غیره صرف می کنند و ممکن است در طول روز باطری دستگاه های الکترونیکی شما تمام شود و نیاز به داشتن یک پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یک منبع انرژی همراه ضروری است.

پاوربانک تبلیغاتی به شما کمک میکند هر وقت دسترسی به برق نداشتید بتوانید از پاوربانک به عنوان منبع برق که میتواند دستگاه شما را شارژ کند استفاده کنید، با هربار استفاده از باطری ذخیره شده در پاوربانک می توانید دوباره آن را شارژ کنید.

قیمت پاوربانک چگونه تعیین میشود

امکانات و مشخصات فنی هستند که قیمت پاوربانک را تعیین می کنند. هر چقدر شارژر همراه شما مجهز تر باشد، قیمت پاور بانک هم افزایش خواهد یافت. فرقی ندارد چه نیازهایی دارید زیرا مجموعه جوپنزا با ارزان کردن قیمت شارژر همراه، امکان خرید مدل های مختلف را برای کاربران مختلف فراهم کرده است.

پاوربانک تبلیغاتی ارزان

پاوربانک تبلیغاتی پرطرفدار در ظرفیت های مختلف در مجموعه جوپنزا وجود دارد و متناسب با نیاز شما برای استفاده از دستگاه های متفاوت قابل انتخاب است. پیشنهاد میشود با هدیه دادن پاوربانک با نام برند خود باعث صرفه جویی در انرژی شوید. مجموعه جوپنزا مدل های مختلفی از پاوربانک تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا پاور بانک را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم

کسب و کارها در سراسر دنیا  روش‌های  نوین و خلاقانه ای را انتخاب می‌کنند  تا رقیبان را جا بگذارند. و به رئیس  در حوزه‌های خود تبدیل شوند. این نوع رقابت بسیار سالم است زیرا باعث ایجاد خدمات و محصولات جدید می شود که برای مشتریان بسیار سودمند است.

سعی کنید نام و لوگو برند تجاری خود را روی پاوربانک بزنید و اگر لوگو شما کسل کننده است و جذابیت ندارد سعی کنید ابتدا روی لوگو خود کار کنید و بعد آن را روی پاوربانک تبلیغاتی خود حک کنید.

باید پاوربانک را با کیفیت بالا ارائه کنید زیرا ممکن است محصول هدیه داده شده اگر مشکل داشته باشد بر روی دیدگاه مشتری نسبت به برند شما لطمه بزند، برای همین شما می توانید پاوربانک های تبلیغاتی خود را از فروشگاه شرکت جوپنزا تهیه کنید و هدایای تبلیغاتی با کیفیت خوب را به مشتریان همیشگی خود دهید.

انواع برندهای معروف پاور بانک کدامند

برندهای معروفی در دنیا وجود دارند که به شکل تخصصی در زمینه تولید پاوربانک تبلیغاتی یا همان شارژر همراه فعالیت می کنند. مجموعه جوپنزا با عرضه محصولات برندهای معروف و معتبر رضایت کامل مشتریان خود را به دست می آورد و می توانید با کمترین زحمت، نسبت به خرید پاور بانک اقدام کنید.

در مجموعه جوپنزا پاوربانک برندهایی چون انرجایزر (Energizer)، ای دیتا (Adata)، شیائومی (Xiaomi)، روموس (Romoss)، ریمکس (Remax)، انکر (Anker)، سیلیکون پاور (silicon power) و غیر با قیمت ارزان و تخفیف ویژه عرضه شده است. با خرید پاور بانک از یک برند معروف با خیال راحت گوشی موبایل گران قیمت خود را به پاور بانک متصل کنید و نگران صدمه رسیدن به آن نباشید.

معرفی پاور بانک شیائومی ظرفیت 20000 و ویژگی های آن

پاوربانک‌ها وسیله‌هایی هستند که کاربران دستگاه‌های هوشمند خود را مانند گوشی موبایل، تبلت، MP3 و MP4 پلیر، دوربین‌های دیجیتال و غیره را از ترس تمام شدن شارژ باتری رها میکند. شیائومی پاوربانک‌هایی در ظرفیت‌های مختلف ساخته و پاوربانک 20000 جدیدترین و قوی ترین آنها محسوب می‌شود.

پاور بانک 20000 میلی آمپری شیائومی دارای دو پورت خروجی USB با توان حداکثر 5.1 و 3.6 ولت میباشد که شارژ دو دستگاه به طور هم زمان را باعث میشود بتوانید دستگاه های شارژی خود را در حداقل زمان ممکن شارژ کنید که هر خروجی به طور خودکار خود را با دستگاه هایی که به آن متصل می شود سازگار می کند و میتواند همه ی دستگاه های شارژی را مانند گوشی موبایل، تبلت و دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر را تا صد در صد شارژ کند. انحنای دوطرف دستگاه در دو سمت شارژر به خوش دست بودن آن کمک زیادی میکند و انتقال دکمه پاور با کمی تورفتگی تفاوتی ظاهری ایجاد کرده است.

پاور بانک تبلیغاتی یک هدیه موثر و کاربردی

پاوربانک تبلیغاتی پرطرفدار یا شارژر همراه تبلیغاتی، یک وسیله مفید برای شارژ موبایل و یا تبلت می باشد که در زمان هایی که دسترسی به برق شهر برای شارژ لوازم الکترونیکی وجود ندارد خیلی کمک میکند. برای همین در مجموعه جوپنزا هدایای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه نسبتا جدید و به روز با کارایی بالا انتخاب میشود.

این محصول در متریال ها، ظرفیت ها و ساختار مختلف تولید میشود.
انواع باطری لیتیوم یونی و یا لیتیوم پلیمری در بازار ایران وجود دارد که نوع باطری لیتیوم پلیمری وزن و حجم کمتر و طول عمر و ظرفیت بالاتری نسبت به لیتیوم یونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *