هدایای تبلیغاتی متفرقه شامل چه اقلامی است؟

هدایای تبلیغاتی متفرقه

بازاریابان دائماً به دنبال بهترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطب هستند. اقلام تبلیغاتی یکی از بهترین راه ها برای رساندن پیام خود هستند. آنها را می توان برای هدایای کم هزینه،و هدایای تبلیغاتی متفرقه و  تبلیغات ویژه و تبلیغات رویداد استفاده کرد. حتی گاهی اوقات از آنها به عنوان یک کمپین خیریه استفاده می شود. اما اقلام چگونه می توانند به برند کمک کنند؟چرا اقلام هدایای تبلیغاتی محبوب برای بازاریابان مهم هستند

 

ارتباط با مصرف کنندگان

با ارائه محصولات تبلیغاتی، نه تنها برند خود را بازاریابی می کنید، بلکه با مصرف کنندگان نیز ارتباط برقرار می کنید. شما هر بار که از هدایای برند شما استفاده می‌کنند یا به آن‌ها نگاه می‌کنند، روی آنها تأثیر می‌گذارید، شناسایی و یادآوری نام تجاری را افزایش می‌دهید و با این مشتریان که بیشتر از برند شما آگاه می‌شوند و با آن آشنا می‌شوند، رابطه بیشتری با آنها ایجاد می‌کنید. یک رابطه قوی تر منجر به افزایش وفاداری به برند می شود.

 

ایجاد قرار گرفتن در معرض بیشتر برند

هنگامی که هدایایی برای مصرف کننده دارید، این اقلام برند شما را برای شما بازاریابی می کنند. هنگامی که مردم اقلامی را با نام تجاری یا لوگوی شما بر روی آنها می پوشند، استفاده می کنند یا به نمایش می گذارند، تبلیغاتی برای شما ارائه می کنند. هنگامی که مصرف کنندگان محصولات شما را توصیه می کنند یا آنها را به همکاران، دوستان یا خانواده به نمایش می گذارند، دهان به دهان پخش می شود.

 

بهبود شناخت و یادآوری برند

هنگامی که یک مصرف کننده دائماً در معرض یک نام تجاری قرار می گیرد، طبیعی است که با گذشت زمان بیشتر و بیشتر با آن آشنا شود. به عنوان مثال، تقریباً همه می‌توانند برند نایک را با دیدن لوگوی نمادین آن تشخیص دهند. این به این دلیل است که نایک برند قدرتمندی را ایجاد کرده است که در ذهن مصرف کنندگان باقی می ماند. هرچه یک مصرف کننده با برند شما بیشتر آشنا شود، بهتر می تواند آن را بشناسد و در نهایت آن را به خاطر بیاورد، که شانس او ​​را برای انجام تجارت با شما افزایش می دهد.معمولا در نمایشگاه ها و یا هدایایی که از طرف سازمان ها داده میشود اقلام عمومی تری هستند و احتمالا با آنها آشنا هستید. اقلامی مثل سر رسید، فلش تبلیغاتی، پاوربانک، ست های کیف و کمربند و جاکلیدی و خودکار و هدایای تبلیغاتی مهندسی و …. اما یک سری اقلام هستند که کمتر استفاده میشوند و جزو هدایای تبلیغاتی متفرقه می باشند که قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم:

 

دکمه سرآستین

می توانید ساخت بج سینه و دکمه سر دست با یک نماد کوچک از مجموعه خود ،پرسنل خود را به سایرین معرفی کنید. ساخت بج سینه و دکمه سردست متناسب با مجموعه شما. بج سینه یا همان نشان سینه نمادی از وابستگی اشخاص به ارگان و سازمان خود ، نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری است. این محصول با عناوین دیگری همچون اتیکت سینه ، سنجاق سینه و گل سینه نیز شناخته می شود. معمولا بج سینه در گروه های تبلیغاتی به دو صورت چاپی و اسید کاری ساخته میشود. که در بج سینه چاپی، چاپ آرم و لوگو شرکت ها به همراه تصاویر مورد نظر شما بر روی آلمینیوم به صورت بج سیمه بدون محدودیت در رنگ و تعداد ، نصب آسان توسط آهنربا جهت استفاده آقایان و خانم ها بدون نیاز به سوراخ شدن لباس ساخته می شود.

 

 

مینی پنکه دستی شارژی قابل حمل حرفه ای

مینی پنکه دستی شارژی با قابلیت استفاده رومیزی با باطری و شارژر و ولوم قابل کنترل جهت کنترل سرعت، پنکه دستی با کیفیت ساخت بالا و پرتاب قوی باد با کمترین صدا، بسیار خنک و عالی و با قابلیت چاپ لوگو شما در وسط محصول.قابل استفاده خواهران در مراسم های ختم و قرائت قرآن بسیار خنک کننده و بی صدا ، وسیله ای بسیار کار آمد برای آماده کردن ذغال برای مصارف مختلف، قابل استفاده برای مغازه های کوچک و ویترینی. قابل استفاده در اماکن مذهبی نظیر مراسم عزاداری و مراسم های ختم و قرائت قرآن و اماکن زیارتی در فصل گرما وسیله ای بسیار کارآمد و کم هزینه میباشد.

 

بادبزن تبلیغاتی

در هریک از بادبزن‌های تبلیغاتی،که جزو هدایای تبلیغاتی هستند چاپ مورد استفاده در آنها یا به صورت دیجیتال و یا به صورت افست و در تیراژ بالا می باشد که می توانید از آنها در تبلیغات کسب و کارتان استفاده نمایید.
از ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی چاپ اختصاصی آنهاست که با توجه به خواسته شما آرم شرکت و نام برند تجاری اختصاصی شما بر روی آنها چاپ می شود.
بادبزن تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغاتی جالب و متنوع است که همانند دیگر ابزارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.یکی از اهداف هدایای تبلیغاتی کاربردی بودن آنها می باشد، به عنوان مثال شما به عنوان یک فرد، از ساعت تبلیغاتی که به دیوار زده اید، برای مطلع شدن از ساعت استفاده می کنید
حال بادبزن تبلیغاتی هم می تواند به نوع خودش در خیلی از موارد کاربرد داشته باشد.بادبزن تبلیغاتی کوچک و کم حجم است و به راحتی می توانید آن را در داخل کیف قرار داد تا در هرجایی که لازم بود مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

ذره بین تبلیغاتی

از دیگر هدایای متفرقه ذره بین تبلیغاتی است که میتوان با حک لوگو خود به مشتریان خود هدیه دهیم. قیمت دره ببین بستگی به نوع لنز، پوشش لنز،و کیفیت آن متفاوت است.

 

حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی ارزان و با کیفیت همراه با چاپ لوگوی مورد نظر توسط موسسات تبلیغاتی  انجام میگرد.حوله تبلیغاتی امروزه جزو یکی از محصولات پر رونق و اساسی در بازار محسوب می شود. حوله های تبلیغاتی جهت مصرف ارگان هایی مانند:

  • هتلها
  • آژانس های هواپیمایی
  • استخرها
  • بیمارستانها
  • و…

می باشد .

اقلام دیگری که می تواند جزو هدایای متفرقه قرار میگیرند:جامدادی پارپه ای، پد موس، جامدادی پلاستیکی،چراغ قوه، چشم بند،پاشنه کش تبلیغاتی،آینه ی تبلیغاتی،خوش بو کننده ی تبلیغاتی، انواع تابلو های تبلیغاتی با جنس ها و رنگ های مختلف و … که می توانید بنا بر بودجه و هدف تبلیغاتی خود اقلام دیگری را نیز اضافه کنید.از انواع هدایای نفیس می توان به تندیس تبلیغاتی اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *