معرفی بهترین هدیه برای روز مهندس

هدیه برای مهندس

وقتی قدردان حضور آدم‌ها برای بودن در زندگی‌ما‌ هستیم سعی می‌کنیم این قدردانی را به شکلی به آن‌ها نشان بدهیم. هدیه دادن شکلی از قدردانی و دوست داشتن است. در محیط خانواده، دوستان و همکاران همیشه افرادی هستند که زندگی را برای ما قابل تحمل تر و دوست داشتنی‌تر می کنند. هدیه دادن امری مرسوم است که به عزیزان ما یادآوری میکند از بودن آن‌ها بسیار خوشحالیم و این بودن را قدر می‌نهیم. همه‌ی ما در زندگی حتما با دوست یا اعضای خانواده‌ای که مهندس باشد برخورد کرده‌ایم . و حتما در هنگام خرید کردن برای آن‌ها دچار مشکل شده ایم که بهترین هدیه برای مهندس چیست  و چه هدیه ای آن‌ها را خوشحال می‌کند.

بهترین هدیه برای مهندس چیست؟ مهندس بودن بخشی از شخصیت یک فرد است. مهم است که باقی مسائل را هم در نظر بگیریم. سن، زن یا مرد بودن، علاقه مندی‌ها، رفتار و خیلی چیز‌هایی که می‌تواند به ما کمک کند، هدیه‌ی بهتری را برای روز مهندس خریداری کنیم. غیر از هدیه دادن ما به افراد نزدیک در خانواده یا دوستانمان، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز در روز مهندس به مهندس‌های سازمان خود هدیه ای تبلیغاتی هدیه می دهند. این یک امر مرسوم و بسیار خوشایند در سازمان‌هاست چون به هرحال حس قدردانی و مهم بودن را به پرسنل خود با دادن هدیه القا می کنند و در نتیجه هم هدیه تبلیغاتی کارکرد خود را خواهد داشت و هم اینکه کارایی پرسنلی که در آن سازمان  کار می‌کنند بالا خواهد رفت. در نتیجه این هدیه بسیار هدیه‌ی ارزشمندی خواهد بود.

هدیه‌های مناسبتی که جزو هدایای تبلیغاتی نفیس باشند،بهترین انتخاب  هستند. این هدایا می تواند هم در سازمان و هم در بین مخاطبان و مشتریان سازمان هم موثر عمل کند. مانند هدیه روز مادر، روز پدر، و مناسبت‌های دیگری که در تقویم به راحتی می‌توانیم آن‌ها را پیدا کنیم.

چه هدیه‌ای برای روز مهندس مناسب است؟

موارد زیادی برای هدیه برای مهندس وجود دارد. انقدر مدل‌های مختلف وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها کار بسیار سختی است. اما با دسته بندی درست و در نظر گرفتن علاقه مندی‌ها سریعا می توان انتخاب مناسبی را انجام داد. به صورت کلی فارغ از انتخاب‌های خیلی عمومی که با توجه به شخصیت هر کس انتخاب می شود مانند کفش و لباس یا ساعت و عطر، انتخاب‌هایی وجود دارد که می‌تواند احتمالا هر مهندسی را خوشحال کند و در روزمره به کار آن‌ها بیاید. انتخاب‌هایی مانند سالنامه، ست مدیرتی، ماگ و … در اینجا چند مورد را به عنوان هدیه معرفی می کنیم، تا برای انتخاب کردن هدیه‌ی مناسب به شما کمک کرده باشیم.

تقویم، سررسید، خودکار:

با در نظر گرفتن شغل یک مهندس و وسایلی که مورد نیاز آن است می‌توانیم سریع تر به نتیجه برسیم که چه هدیه ای برای او مناسب است. حتما یک مهندس پر مشغله هر روز با دفتر و خودکار و تقویم سر و کار دارد. در نتیجه انتخاب یک تقویم که بر اساس آن برنامه ریزی کاری خود را انجام دهد و داخل سررسیدی به وسیله‌ی خودکاری بنویسد بسیار اورا خوشحال خواهد کرد و همیشه از این ابزار استقبال خواهد کرد.

ترکیب این سه هدیه با هم برای یک مهندس بسیار خوشایند خواهد بود. هر سه جز کلیدی ترین ابزار کارش هستند. مدل های مختلفی از تقویم، سررسید و خودکار در بازار موجود هستند و بعضی از آن‌ها در یک پکیجی با هم قرار دارند که دارای رنگ و شکل و طرح‌های یکسانی هستند. انتخاب مدلی شیک و کلاسیک می‌تواند هدیه ای لوکس به یک مهندس باشد. و اورا بسیار خوشحال کند. نگران نباشید. چه شما رابطه‌ای صمیمی داشته باشید چه رابطه ای دور این هدیه، هدیه ای بسیار خلاقانه، کارآمد و زیبا به حساب می آید. شما می‌توانید حتی این سه را با هم به چاپخانه یا سازمانی مطابق با سلیقه‌ی خود سفارش دهید. طرحی را در نظر بگیرید یا خودتان طراحی کنید و سفارش دهید.

ماگ، فنجان:

امروزه هدیه دادن ماگ یا فنجان بسیار مرسوم است مخصوصا در مناسبت‌های مختلف که  ماگی با طرح خاص باشد. وقتی رابطه ای نزدیک ندارید این هدیه بسیار مناسب می باشد. این مجموعه جز بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که بسیار محبوب نیز می باشند. ماگ و فنجان برای هر فردی بسیار کاربرد دارد و مهم می باشد. شما در حین مطالعه کردن، کار کردن و صحبت کردن، قهوه یا چای می نوشید و این مساله ماگ را انتخاب بسیار کاربردی برای هدیه دادن می‌کند. ویژگی که یک ماگ یا فنجان برای هدیه دادن دارد این است که  شما می توانید ماگ یا لیوان تبلیغاتی را همراه با چاپ مخصوصی که مدنظر دارید هدیه بدهید. و همین موضوع باعث می‌شود که این هدیه ، خاص  و ویژه به نظر برسد. مثلا شما از علایق و سلایق دوست مهندس خود خبر دارید  می‌دانید که مثلا چه فیلمی یا بازیگری را دوست دارد، در نتیجه تصویر یا طرحی از آن فیلم را روی ماگ یا فنجان چاپ می کنید. این موضوع احتمالا دوست شما را بسیار خوشحال خواهد کرد و باعث می شود که آن فنجان یا ماگ را همیشه در نزدیک خود نگه دارد و از آن استفاده کند و هر بار که استفاده کرد یاد شما بیوفتد. ممکن است انتخاب ماگ و فنجان بسیار لوکس و شیک نباشد اما قطعا هدیه ای بسیار کاربردی است و حس و حالی خوشایند و خوب منتقل خواهد کرد.

ست مدیریتی:

در پاراگراف‌های پیشین در ارتباط با پکیجی کوچک از هدیه صحبت کردیم که در آن سررسید و خودکار مهم ترین هدیه محسوب می‌شدند. در ست‌های مدیریتی از دو تا شش تکه محصول کنار هم در جعبه‌ای زیبا قرار می‌گیرند. این نوع هدیه لوکس و کلاسیک محسوب می‌شود و یکی از شیک‌ترین هدایا برای مناسبت‌های مختلف به حساب می آید. در ست مدیریتی می‌توان روان نویس، سررسید، کیف سمینار، کیف دستی، قاب عکس و… در آن قرار داد. باکس این نوع ست‌های مدیریتی عموما چوب یا چرم می‌باشند. قیمت ست‌های مدیریت عموما بالاست و انتخاب خوبی برای کسانی است که به شما بسیار نزدیک می باشند. یا می‌خواهید آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید. این نوع ست‌های مدیریتی در حوزه هدایای تبلیغاتی مرسوم نمی باشد. بخاطر این مساله که قیمت آن به صرفه نمی باشد. مگر آن‌که برای صاحب سازمان‌ها یا مدیر ارشدها به طور اختصاصی این نوع هدیه به عنوان قدردانی اهدا شود. شما می‌توانید پکیج ست مدیریتی را با دو یا سه محصول خریداری کنید و در روز مهندس هدیه بدهید. این پکیج با تعداد پایین‌تری از محصولات به صرفه شیک و لوکس به حساب می آید.

پاوربانک، هدفون، فلش مموری:

ممکن است مهندسی که می‌خواهید به او هدیه‌ای تقدیم کنید به هدایای تبلیغاتی الکترونیکی علاقه مند باشد و در کل در این روزها که تکنولوزی بسیار پیشرفت کرده است، این نوع هدایا بسیار کاربردی و کارآمد هستند. وسایلی مانند فلش مموری، پاور بانک، هدفون، اسپیکر از نمونه وسایلی هستند که برای هدیه دادن بسیار مناسب می‌باشند. شما می‌توانید این هدایای را به صورت پکیجی مانند ست مدیریتی به دوست مهندس خود تقدیم کنید. یا جدا جدا محصولات را خریداری کرده و در جعبه‌ای زیبا بگذارید و هدیه بدهید. این نوع هدایا نیز بسیار کاربردی و لوکس محسوب می شوند. ممکن است خریدن پکیج این محصول به صرفه نباشد و هزینه زیادی ببرد. در نتیجه دو تا سه تا از این محصولات نیز می‌تواند برای هدیه کافی باشد و بسیار خوشانید  محسوب بشود. این نوع ست را نیز می‌توانید به طور اختصاصی سفارش دهید و طرح و شکل و جعبه‌ی آن‌ها را مطابق با سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. این محصولات در سبد هدایای تبلیغاتی سازمان‌ها و شرکت‌ها به ندرت مورد استفاده قرار  می‌گیرند غیر از فلش مموری که ممکن است در بعضی موارد هدیه‌ی تبلیغاتی مناسبی به شمار بیاید. بقیه محصولات هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ تبلیغاتی محصولاتی مناسب برای این حوزه نمی باشند.

چرا محصولات تبلیغاتی برای هدیه در روز مهندس انتخاب بهتری هستند؟

شاید به این موضوع فکر کنید که خرید عطر یا لباس یا ساعت انتخاب بهتری است و خیلی از آدم‌ها در زمان خرید در مناسبت‌های مختلف سراغ این اجناس برای هدیه می‌روند. اما این وسایل آنقدر شخصی و سلیقه‌ای است که ممکن است مخاطب شما آن را دوست نداشته باشد. حتی صمیمی ترین دوست شما هم ممکن است عطری که برایش خریدید را استفاده نکند. برای خرید این محصولات عموما بهتر است که خود آن فرد هم حضور داشته باشد. در نتیجه عطر یا ساعتی که ما دوست داریم را ممکن است نزدیک ترین فرد زندگی‌مان دوست نداشته باشد. اما هدیای تبلیغاتی دقیقا در مقابل این محصولات قرار می‌گیرند و بیشتر از مبحث سلیقه، کاربردی بودن آ‌ن‌ها مورد اهمیت است. یعنی مهم است که شکل و ظاهر آن‌ها هم خوب باشد اما کاربرد آن‌ها مهم تر است.

در ضمن اگر شخصی که می خواهید به او هدیه دهید آنقدر به شما نزدیک نباشد انتخاب‌هایی مانند ست مدیرتی، سالنامه، هزینه پایین تری نسبت به عطر و ساعت دارد و لازم نیست هزینه‌ی زیادی انجام دهید. در عین حال ممکن است با لباس و عطر که کاملا سلیقه‌ای است خوشش نیاید ولی سالنامه و ست مدیریتی و ماگ وسایلی مصرفی هستند که حتما از آن‌ها استفاده خواهد کرد. عطر و ساعت نیز مصرفی هستند اما عموما هر فردی عطر، ساعت، و عینک مخصوص به خودش را دارد و سال‌ها از آن استفاده می کند. در صورتی که سررسید، خودکار و ماگ روزانه استفاده می‌شود و بعد از یک مدتی تغییر می‌کند. در نتیجه اشخاص همیشه به این نوع وسایل نیاز دارند. نکته‌ی دیگری که مهم می‌باشد این است که شما می‌توانید سلیقه و علایق آن‌ها را روی هدایای تبلیغاتی مهندسی چاپ کنید.  محصولات کاربردی آن‌ها را با طراحی‌هایی که دوست دارند به آن‌ها هدیه بدهید. حتما در حین کار کردن از این هدیه‌ی زیبایی که به آن‌ها داده اید بسیار خوشحال خواهند شد.

در نهایت هدایای بسیاری وجود دارد که می‌تواند خاص ترین هدیه برای مهندس باشد و آن‌ها را خوشحال کند. و خیلی از سازمان‌ها این پکیج‌ها و محصولات را با سلیقه‌ی شما برای شما آماده می‌کنند. تا کار شما را برای هدیه دادن بسیار راحت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *