هدایای اداری تبلیغاتی چیست؟چه کاربردی دارد؟

هدایای اداری تبلیغاتی چیست

در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر و مفید به موضوع هدایای اداری تبلیغاتی چیست ،بپردازیم. ست اداری تبلیغاتی یکی از پایه ثابت ترین محصولاتی است که توسط شرکت ها تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد. محصولات بسیار زیادی هستند که میتوان از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. محصولاتی نظیر سررسید، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، ست هدیه الکترونیکی و غیره محصولاتی هستند که میتوان از آن ها در مسیر تبلیغات و بازاریابی استفاده کرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به ست هدیه تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است بپردازیم. اما پیش از هر توضیحی قصد داریم ابتدا تاثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی را شرح دهیم. سپس به جزئیات ست اداری تبلیغاتی خواهیم پرداخت. پس اگر مایل هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

 

 

همانطور که گفتیم پیش از آنکه به هدایای اداری تبلیغاتی بپردازیم ابتدا میخواهیم به تاثیر هدایای تبلیغاتی نفیس بر کسب و کار اشاره نماییم. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین، محبوب ترین و سنتی ترین روش های تبلیغاتی محسوب میشود. جالب است بدانید حتی معروف ترین برندهای دنیا هم از این روش تبلیغاتی بهره میبرند. طی این فرآیند یک شرکت، محصولاتی را به منظور خصوصی سازی سفارش میدهند. یعنی شرکت مورد نظر یک سری محصولات خاص را خریداری میکند، سپس لوگو یا آرم تجاری کسب و کار خود را برروی آن حک میکند. سپس این محصولات را به مشتریان خاص خود هدیه میدهد. تاثیر هدایای تبلیغاتی در دنیای بازاریابی یک امر کاملا ثابت شده است. به همین دلیل هم اکثر شرکت های معتبر دنیا از این روش کاربردی برای گسترش هرچه بیشتر کسب و کار خود استفاده میکنند. همه ما میدانیم هدیه میتوانید تاثیر شگفت انگیزی بر فرد هدیه گیرنده بگذارد. یک هدیه کوچک کافی است که بتوان با آن دل مشتری را برای همیشه به دست آوریم. بنابراین هدر دنیای تبلیغات هدایا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما چرا باید تبلیغات انجام دهیم؟

 

چرا لازم است تبلیغات انجام دهیم؟

 

در بخش بعدی مقاله به موضوع هدایایی اداری تبلیغاتی میپردازیم. در گذشته کسب و کار ها به شکل کاملا سنتی شکل میگرفت. در هر محله یک بقالی وجود داشت که مایحتاج روزانه مردم آن محله را تامین میکرد. در راسته بازار شهر یک حاجی فرش فروش بود که همه اهالی شهر آن را میشناختند و برای خرید فرش بدان مراجعه میکردند. در همین راسته بازار یک کفاشی بود که همه شهر برای تعمیر کفش هایشان به همانجا مراجعه میکرند. مابقی کسب و کارها هم به همین شکل بودند. یعنی رقابت خاصی در میان بازاریان و کسب و کارها وجود نداشت و افراد به محله و شهر و دیار خود محدود بودند. اما امروزه اینگونه نیست. در هر محله و شهر تعداد بسیار زیادی کاسب وجود دارد‌. از یک مدل کسب و کار ده ها و شاید صد ها نمونه دیگر آن در شهر وجود دارد. به طوری که لازمه پیشرفت و دیده شدن فقط و فقط تبلیغات است. تبلیغات حتی میتواند محدودیت را در جذب مشتری از بین ببرد. شما به عنوان یک کاسب کار میتوانید از سرتاسر دنیا مشتری داشته باشید و درآمد بسیار بالایی نیز داشته باشید.

 

هدایای اداری تبلیغاتی چیست؟

 

هدایای اداری تبلیغاتی به مجموع ست اوراق اداری گفته میشود که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و غیره است. این اوراق به کمک طراحی گرافیکی به منظور انجام اکثر امور تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد. یعنی چنانچه یک شرکت بخواهد باسایر ادارات، کارخانجات و شرکت ها مکاتبه داشته باشد از این قبیل اوراق استفاده میکند. در همین راستا به انواع ست اداری میپردازیم:

  • کارت ویزیت
  • سربرگ
  • فولدر یا پوشه
  • پاکت اداری یا ملخی
  • لیبیل دی وی دی، سی دی و جلد آن
  • پاکت های A4 و A5
  • خودکار تبلیغاتی
  • تقویم رومیزی
  • جاخودکاری رومیزی

و غیره

 

اهمیت استفاده از هدایای اداری تبلیغاتی چیست؟

 

 

هدف از استفاده از هدایای اداری تبلیغاتی هویت دادن و زیبا کردن ماهیت یک برند و شرکت است. این کار با طراحی یک ست اداری زیبا، مرتبط با کسب و کار و سازمان با رعایت تمامی اصول گرافیکی امکان پذیر است. همچنین ست اداری موجب افزایش پرستیژ یک شرکت از نظر مشتریان میشود و همین امر افزایش اعتبار شما و اعتماد مشتریان را به همراه خواهد داشت. البته نقطه مشترک تمامی این طراحی ها لوگو است. پس پیش از هر اقوامی لازم است یک لوگوی حرفه ای و تاثیر گذار برای شرکت طراحی شود و در نهایت از آن برای زیبا سازی اوراق شرکتی استفاده شود. از طرفی اگر در نامه نگاری ها از ست اداری استفاده شود از هر گونه سواستفاده و کپی برداری جلوگیری خواهد شد.

 

کارت ویزیت

 

کارت ویزیت اولین و مهم ترین اقلام از هدایای اداری تبلیغاتی محسوب میشود. یعنی یک بیزینس براس معرفی خود در اولین قدم باید یک کارت ویزیت حرفه ای داشته باشد. اهمیت این موضوع به قدری است که تمامی کسب و کار ها اعم از کسب و کارهای خرد و کلان به طور صد درصدی کارت ویزیت را تهیه میکنند. این در حالیست که ممکن است از سایر روش های تبلیغاتی استفاده نکنند. کارت ویزیت دارای چند ویژگی است که در ادامه به آن اشاره میکنیم:

 

1_کارت ویزیت به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر بیزینس شما تهیه میشود.

2_وقتی کارت ویزیت خود را به مشتری ارائه میدهید درواقع توانسته اید رسمیت برند و سازمان خود را به مشتری گوشزد کنید.

3_برروی کارت ویزیت تمامی پل های ارتباطی بین مشتری و شما ثبت شده است.

5_در هر شرایطی مشتری میتواند به کمک کارت ویزیت با شما ارتباط بگیرد.

 

سخن آخر

 

 

امیدواریم تا اینجا از مقاله هدایای اداری تبلیغاتی لذت کافی را برده باشید. تمامی تلاش ما در این صفحه به منظور پیشرفت شما صورت میگیرد. همچنین تمامی مطالبی که در اینجا بارگزتری میشود میتواند به شما در زمینه رشد کسب و کارتان کمک شایانی داشته باشد. ما نیز امیدواریم با حمایت شما پر قدرت تر از همیشه در اینجا حاظر باشیم. تا تمامی نکات ریز و درشت را در زمینه کسب و کار به شما عزیزان آموزش دهیم.علاوه بر محصولات نام برده شده می توانید از هدایای تبلیغاتی مهندسی هم برای معرفی برند خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *