مزایای استفاده از پاوربانک در تبلیغات

مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی

امروزه تلفن های همراه، تبلت ها و در کل وسایل هوشمند بسیار در سبک زندگی انسان ها اثر گذاشته است. به گونه ای که افراد اگر برای ساعتی از تلفن همراه خود دور باشند احساس کمبود کرده و حتی بی قرار می شوند. در این لحظه محصولی به کار این افراد می آید که بتواند تلفن همراه و یا وسیله هوشمند آن ها را شارژ کند، آن وسیله پاوربانک است.در این مقاله شما درباره پاوربانک های تبلیغاتی، انواع پاوربانک های تبلیغاتی، مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای انواع کسب و کار ها و همچنین نکاتی بهتر است در زمان خرید پاربانک هایتان به آن توجه کنید، خواهید خواند. در پایان این مقاله شما به راحتی می توانید پاوربانک مورد نظر برای تبلیغات کسب و کارتان را انتخاب نمایید.

پاوربانک تبلیغاتی چیست؟

پاور بانک ها منبعی قابل حمل برای انرژی الکتریکی مورد استفاده برای گوشی ها و تبلت ها هستند. برای اینکه راحت تر پاوربانک ها را بشناسید، برای شما مثالی می زنیم.

مثلاً،تصور کنید که شما یک روز کاری پر مشغله داشتید، و حال قصد داری که کمی با تلفن همراه خود سرگرم شوید، اما متوجه می شوید که تلفن همراه تان هیچ شارژی نداشته، و شما هم در آن لحظه به منبع برقی برای شارژ کردن تلفن خود دسترسی ندارید. در این لحظه است که پاوربانک های تبلیغاتی به کمک شما آمده و می توانید در همان تایم بدون در دسترس بودن هیچ منبع برقی تلفن همراه خود را شارژ نمایید.از این محصول می توان در هدایای تبلیغاتی الکترونیکی هم استفاده کرد.

انواع پاوربانک های تبلیغاتی:

پاوربانک های تبلیغاتی را می توان به چند روش متفاوت تقسیم بندی کرد. شما در ادامه با چند نمونه از این تقسیم بندی ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

  1. در کل پاور بانک ها را می توان به 3 دسته تقسیم بندی کرد:
  • پاور بانک های معمولی:

    این نوع پاوربانک ها به شکل های ساده و معمول در بازار طراحی می شود.

  • پاوربانک های تبلیغاتی خورشیدی:

    این نوع پاوربانک ها دارای پنل های خورسیدی بوده و در زمان هایی در معرض نور خورشید قرار گیرد می تواند به راحتی باتری خود را شارژ نمای. لازم به ذکر است که پاوربانک های خورشیدی دیر شارژ تر از پاوربانک های معمولی میر باشند.

  • پاوربانک های همراه:

    شاید این نوع پاوربانک ها را با اسم های دیگر در بازار شنیده باشد اما زراحی همگی آن ها به این صورت است که پاوربانک ها به صورت قاب گوشی و یا متصل به آن طراحی کرده تا همیشه بتوانند در دسترس و همراه شما باشند.

 

  1. انواع پاوربانک از نظر ظرفیت:

  • پاوربانک های زیر 4000 میلی آمپر:

    پاوربانک هایی که این نوع ظرفیت ها را دارند، پاوربانک هایی ضعیف بوده و قابلیت شارژ کردن کامل گوشی های هوشمند قوی را ندارند.

لازم به ذکر است که علت محبوبیت این نوع پاوربانک ها کوچک و سبک بودن آن ها می باشد.

  • پاوربانک های 5000 میلی آمپر:
    این نوع پاوربانک ها نیز همانند نوع قبلی قوی نیستند اما بهتر و بیشتر از آن ها گوشی ها هوشند را شارژ می کنند.
  • پاور بانک هایی با ظرفیت 10000 میلی آمپر:
    این نوع پاوربانک ها بهترین نوع برای استفاده های روزانه برای افراد محسوب می شند به گونه ای که قابلیت شارژ کردن گوشی های هوشمند را برای حداق یکبار در روز را به راحتی دارند.
  • پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت 15000 میلی آمپر:
    این مدل پاوربانک ها به دلیل ظرفیت بالای آن بهتر می تواند تلفن های همراه شما را شارژ نمایند. اما این مدل پاوربانک ها در بین استفاده کنندگان محبوب نمی باشد.
  • پاوربانک هایی با ظرفیت 20000 میلی آمپر:
    پاوربانک های 20000 میلی آمپر قدرت بالایی دارند اما متاسفانه کمی سنگین بوده و قابلیت حمل و نقل راحتی ندارند.
  • پاوربانکی با ظرفیت 30000 میلی آمپر:
    این نوع پاروبان ها بسیار سنگین هستند به گونه ای وزن تعدادی از آن ها به 700 گرم نیز می رسد.
  • پاوربانک هایی با 40000، 50000 و 60000 میلی آمپر ظرفیت:
    این نوع پاوربانک ها خیلی سنگییم بوده و حمل دائمی آن ها می توان گفت که تقریباً غیر ممکن است.

 

  1. انواع پاوربانک های تبلیغاتی، با توجه به شرکت سازنده و برند تولید کننده آن :
  • شرکت شیامی
  • برند سامسونگ
  • شرکت سونی
  • شرکت کداک
  • شرکت آنکی
  • برند آنکر
  • برند کارود
  • برند ردمی
  • برند بلکین
  • برند موفی
  • و غیره

 

مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای انواع کسب و کار ها:

  1. هدایای تبلیغاتی می توانند مفید باشد که نیاز مخاطب را بر طرف کنند. در دنیای امروز که تمامی افراد بیشتر کار های خود را با تلفن های همراه انجام میدهند، پاوربانک های تبلیغاتی می توانند هدایایی مناسب برای این کار باشند.
  2. انواع کسب و کار ها، با هر حیطه ی کاری که دارند می توانند از آن به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده نمایند.
  3. پاوربانک های تبلیغاتی با کیفیت می توانند اعتماد مشتری نسبت به کسب و کار شما را تا حد زیادی افزایش دهند. اعتماد داشتن مشتری باعث مراجعه بیشتر آن به شما، و در نهایت فروش بیشتر شرکت شما می شود.
  4. از دیگر مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای برند های مختلف، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به کاربرد های بی شمار آن می باشد.
  5. میزان محبوبیت هر هدیه تبلیغاتی در مقدار پیشرفت و فروش شما تاثیر به سزایی دارد. پس میزان محبوبیت زیاد پاوربانک های تبلیغاتی می تواند باث رشد و پیشرفت کار شما شود.
  6. با توجه به جنس و نوع بدنه ی پاوربانک ها، انواع کسب و کار ها به راحتی می توانند لوگو و آرم برند خود و همچنین اطلاعات لازم محصول را بر روی بدنه ی آن به چاپ برسانند.
  7. پاوربانک های تبلیغاتی به خاطر قیمت و کارایی های بالایی که دارند، به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس محسوب می شوند. به همین خاطر می توانید آن را درون ست های مدیریتی که برای صاحبان انواع کسب و کار ها سفارش می دهید، قرار بدهید.
  8. عمر بالای پاوربانک ها به برند و کسب و کار شما این اجازه را می دهد که در مقابل چشمان و همچنین در یاد مخاطبان هدفتان قرار داشته باشید.در کنار این محصول می توانید از فلش مموری تبلیغاتی هم استفاده کنید.
  9. قابلیت حمل و نقل آسان و همچنین سبک بودن پاوربانک ها از مزایای این هدیه ی تبلیغاتی محسوب می شود.
  10. انواع و طیف گسترده ای که پاوربانک ها در بازار های ایران دارند، به فرد خریدار و یا سفارش دهنده این اجازه را می دهد که با دستی باز تر و همچنین راحت تر پاوربانک های تبلیغاتی خود را انتخاب کند.

مواردی که بهتر است در زمان انتخاب و خرید پاوربانک های تبلیغاتی به آن ها دقت فرمائید:

  1. ظرفیت و قدرت هر پاوربانک اولین و مهم ترین موضوع برای خرید آن است.
  2. سرعت شارژ باتری تلفن همراه یا تبلت توسط آن پاوربانک.
  3. خروجی و پورت هایی آن پاوربانک مورد نظر دارد. تعدادی از پاوربانک ها 2 پورت و تعدادی دیگر 1 پورت خروجی دارند.
  4. مدت زمان خود شارژ شدن کامل آن پاوربان هم بسیار مهم است. به طبع هر پاوربانکی که هم زور شارژ شود و هم سریع شارژ کند معقول تر است.
  5. میزان سبک، کوچکی و قابل حمل بودن پاوربنک نیز اهمیت دارد.
  6. تعدادی از پاوربانک ها دارای شارژ بی سیم برای تلمفن های همراه هوشمند و یا ساعت های هوشمند هستند.

 

سخن پایانی:

پاوربانک های تبلیغاتی جزء محصولات تکنولوژی تبلیغاتی محسوب شده که بسیار پر طرفدار و کاربردی نیز هستند. به همین خاطر ما درباره پاوربانک های تبلیغاتی انواع آن، مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی برای انواع کسب و کار ها و در نهایت، موارد مهمی که باید در زمان خرید به آن ها دقت نمایید، با شما عزیزان صحبت کردیم.

آیا شما از پاوربانک های تبلیغاتی استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *