معرفی محبوب ترین ست‌ های تبلیغاتی 2023

محبوب ترین ست تبلیغاتی

 

امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های تبلیغات از مرسوم ترین روش‌های هر سازمان و شرکتی برای گسترش برند محسوب می شود. هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین روش هایی است که در این روش سازمان با مخاطب ارتباط برقرار می کند و می تواند تاثیر گذاری لازم را روی او ایجاد کند و اورا تبدیل به مشتری وفادار سازمان کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی در مراسمات، ایونت ها، جشنواره های مختلف، و مناسبت های مختلف انجام می گیرد. سازمان به مخاطب و مشتری های خود هدایایی را به عنوان یادگاری اهدا می کند. عموما هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که برای افراد، کاربرد و کارکرد بسیاری در طول زندگی‌شان دارند. این محصولات به همین جهت بسیار برای تبلیغات گزینه‌ی مناسبی هستند. چرا که تبلیغات در تکرار اسم برند اتفاق می افتد و محصولات کاربردی این قابلیت را دارند که در طول زندگی افراد مدام جلوی چشمشان باشند و از آن ها استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی می توانند از محصولی مانند خودکار یا ماگ باشند تا محصولی مانند لباس تبلیغاتی و صنایع دستی تبلیغاتی. هدایای تبلیغاتی با توجه به بودجه ای که سازمان در نظر گرفته است مطابق با برنامه ای مشخص تهیه می شوند و به مشتری هدیه داده می شوند. حال در بین هدایای تبلیغاتی نفیس گاهی اوقات برای مخاطب یا مشتری خاص یک پکیجی در نظر گرفته می شود که این پکیج ترکیبی از چند محصول تبلیغاتی می باشد. این ست های تبلیغاتی برای مناسبت‌ ها و برنامه های خاص در نظر گرفته می شود، تا مراتب قدردانی، تشکر و همراهی  از مخاطب یا مشتری انجام شود. این ست های تبلیغاتی با توجه به هویت سازمان، خدمات ،محصولات و نیاز و جایگاه مشتری یا مخاطب انتخاب می شود. بعضی اوقات مناسبت های مختلف مانند عید نوروز یا سال نو میلادی نیز بر روی انتخاب محصولات این پکیج ها تاثیر می گذارد. پس انتخاب محصولات در ست تبلیغاتی باید هوشمندانه و با استراتژی مشخص انجام گیرد. امروزه ست های محبوب تبلیغاتی وجود دارد که بین دو تا شش محصول داخل آن موجود است. که سازمان ها و ادارات می توانند باتوجه به نیاز خود ست مورد نظر خود را سفارش دهند. محبوب ترین ست تبلیغاتی هر کدام اسم خود را دارند و بر اساس محصولات یا جایگاه مشتری اسم گذاری شدند. در این مقاله می خواهیم محبوب ترین ست تبلیغاتی 2023 را معرفی کنیم، به همراه محصولاتی که می تواند داخل آن قرار بگیرد و اینکه این ست ها برای چه دسته از مخاطبینی مناسب است.

بهترین ست های تبلیغاتی 2023

ست مدیریتی:

ست مدیریتی یکی از محبوب ترین ست تبلیغاتی محسوب می شود. در این ست می توان از 2 تا 6 محصول استفاده کرد که این محصولات  کاربردی هستند و در زندگی روزمره افراد قابل استفاده می باشند. ست مدیریتی همانطور که از نامش پیداست پکیجی است که برای مدیران و افراد مهم سازمان تهیه شده است و پکیجی لوکس به حساب می آید. این ست در واقع می توان پکیجی باشد برای مدیران ارشد سازمان، که به نشانه تقدیر از همراهی آن ها به آن ها هدیه داده شود. این ست همواره از قدیم محبوب بوده است و در سال 2023 نیز یکی از محبوب ترین ست هایی است که سازمان ها و شرکت ها برای هدیه دادن به مخاطب خود از آن استفاده می کنند. از جمله محصولات تبلیغاتی‌ای که در این ست قرار می گیرد می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

– سررسید اروپایی نفیس به جای این محصول ممکن است که از محصولات دیگری مانند سالنامه چرمی نیز استفاده شود.

– پاور بانک

–  کیف مدارک

– فلش مموری تبلیغاتی

– شارژر

– کابل شارژر

خودکار تبلیغاتی 

– هندزفری

و خیلی محصولات دیگری نیز که می توان در ست مدیریتی استفاده کرد. بعضی از سازمان ها در پکیج خود برای ست مدیریتی از صنایع دستی تبلیغاتی  و محصولات نفیس نیز استفاده می کنند که بسیار محبوب می باشد. در کل، این ست جز ست های لوکس محسوب می شود و باید به مخاطب محدودی هدیه داده بشود. در نتیجه محصولاتی که در این ست قرار می گیرند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند و در عین حال طراحی مناسبی نیز داشته باشند، در عین حال جعبه یا باکسی باید برای این ست مدیریتی طراحی شود که مناسب این این پکیج لوکس باشد. عموما از باکس های چرم یا چوبی برای این ست استفاده می شود. اگر نیاز به یک ست لوکس دارید و می خواهید هدیه ای خاص به مدیران خود در سال 2023 بدهید. این ست مدیریتی کاملا مناسب شماست. ست مدیریتی انواع و اقسام مختلف دارد و برای مخاطب ها به صورت متفاوت دسته بندی می شود مثلا ست مدیریتی مناسب بانوان با ست مدیریتی مخصوص آقایان تفاوت دارد. ست مدیریتی نفیس برای مخاطب های مهم یک سازمان تعریف می شود.

ست هدایای دیجیتال: ست هدایای دیجیتال نیز از محبوب ترین و مهم ترین ست های تبلیغاتی سال 2023 محسوب می شود که مورد پسند عموم کاربران و مخاطبان می باشد. ست هدایای دیجیتال نیز می تواند از 2 تا 6 محصول را در خود جا بدهد. و برای مخاطبان و مشتریان بیشتری در نظر گرفته شود. حتما لازم نیست که 6 محصول داخل ست هدیه تبلیغاتی قرار بگیرد. سازمان  می تواند با توجه به تعداد مخاطبانی که می خواهد به آن ها هدیه بدهد، تعداد این محصولات را در ست هدایای تبلیغاتی مشخص کند. این ست نیز می تواند جز هدایای لوکس سازمان محسوب شود. بستگی به برندی که از آن خریداری می شود و تعداد محصولاتی دارد که در ست قرار گرفته می شود. اما در کل اگر قرار باشد رتبه بندی برای محبوب ترین ست تبلیغاتی 2023 را انتخاب کرد حتما ست هدایای دیجیتال رتبه اول یا دوم  این لیست را خواهد گرفت. در این ست از محصولات زیر می توان استفاده کرد:

– اسپیکر

– هدفون

– فلش

– هارد دیسک

پاور بانک تبلیغاتی

– کابل شارژر

– شارژر

– هندزفری

هر نوع محصول دیجیتال دیگری نیز می تواند در سبد پکیج هدایای دیجیتال قرار بگیرد. اما این محصولات از محبوب ترین محصولاتی هستند که در این سبد هستند و مورد استقبال مخاطبان و مشتریان سازمان قرار می گیرند.

ست هدایای اداری:

ست هدایای اداری یکی از پر سفارش ترین ست ها در بین سازمان ها و ادارات مختلف می باشد. این ست به دلیل اینکه می تواند مشتریان و مخاطبان بیشتری را با سازمان درگیر کند بسیار محبوب است. در این ست نیز مانند ست های پیشین 2 تا 6 محصول قرار می گیرد و به مخاطب هدیه داده می شود. این ست نسبت به ست های قبل هزینه‌ی کمتری برای سازمان ایجاد می کند و بودجه کمتری می خواهد و در عین حال مخاطب بیشتری را می تواند پوشش دهد. این ست را می توان در مناسبت های مختلف و جشنواره های مختلف به مخاطبان و مشتریان هدیه داد. ست هدیه اداری در سال 2023 نیز همچنان پرچم دار فروش پکیج می باشد و بیشترین سفارش را در بر می گیرد. این ست برای تغییر سال بسیار مناسب می باشد. و همچنین برای همه افراد کاربردی می باشد و تقریبا محصولاتی که در این ست قرار می گیرند برای هر فردی جز نیازها و انتظارات ضروری آن‌ها می باشد.

محصولاتی که در این ست قرار می گیرند:

– سررسید یا سالنامه ( هر نوع سررسید یا سالنامه ای می تواند در این ست قرار بگیرد. به جز سالنامه های لوکس)

– خودکار یا روان نویس

– تقویم ( تقویم رو میزی، دیواری، جیبی. هر تقویمی می تواند در این ست قرار بگیرد.)

جاکلیدی تبلیغاتی

– جاکارتی

تمام محصولاتی که مربوط به محیط کار افراد می شود در این ست قابل استفاده می باشد. در نتیجه این ست مناسب تمام کارمندان، افراد شاغل، و کسانی است که این وسایل جز ضروریات زندگی آن ها می باشد. استفاده از انواع تقویم و سالنامه با توجه به استراتژی هر شرکت و بودجه ای که برای این نوع تبلیغات گذاشته است متفاوت است .ممکن است با توجه به ست و پکیجی که طراحی می شود حتی دو نوع تقویم متفاوت یا دو نوع سررسید متفاوت در یک ست قرار بگیرند. در ضمن در این نوع تبلیغات، فضا برای برند سازی بسیار زیاد است و تقریبا چون سالنامه، سررسید و تقویم این امکان را ایجاد می کنند که علاوه بر اطلاعات سازمان مانند لوگو، نشانه و آدرس های مختلف  بخشی از خدمات و محصولات را نیز معرفی کرد. در نتیجه  این امکان، به بازدهی بیشتر بسیار کمک می کند. مخصوصا که این محصولات قرار است مخاطبان بیشتری را با سازمان درگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *