ماسک سه بعدی و پرستاری چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ماسک سه بعدی و ماسک پرستاری

ماسک سه بعدی و پرستاری

استفاده از ماسک سه بعدی و پرستاری یک ابزار حیاتی بهداشت عمومی برای جلوگیری از انتشار ویروس ها از جمله ویروس کرونا است و مهم است که به خاطر داشته باشید که هر ماسکی بهتر از عدم ماسک است. برای محافظت از خود و دیگران در برابر ویروس همچنان توصیه می‌کند که محافظ‌ترین ماسکی را که می‌توانید به خوبی بپوشید و به طور مداوم استفاده کنید.

ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی در کاهش انتقال SARS-CoV-2، ویروسی که باعث کووید 19 می‌شود، در صورت استفاده مداوم و صحیح، مؤثر هستند.

برخی از ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی سطوح بالاتری از محافظت را نسبت به بقیه ارائه می‌دهند، و تحمل یا پوشیدن مداوم برخی از ماسک‌ها نسبت به بقیه ممکن است سخت‌تر باشد. بسیار مهم است که از ماسک یا ماسک تنفسی مناسب استفاده کنید که برای شما راحت باشد و محافظت خوبی ایجاد کند.

در حالی که همه ماسک‌ها و ماسک‌ها تا حدی محافظت می‌کنند، ماسک‌هایی که به درستی نصب می‌شوند بالاترین سطح محافظت را ارائه می‌کنند. استفاده از ماسک یا ماسک تنفسی بسیار محافظ ممکن است برای برخی موقعیت‌های پرخطر یا برای برخی از افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های شدید قرار دارند، بسیار مهم باشد.

 

تفاوت های ماسک سه بعدی و  پرستاری

 

ماسک پرستاری که با نام‌های دیگری مانند ماسک صورت پزشکی یا ماسک جراحی نیز شناخته می‌شود، یک تجهیزات محافظ شخصی است که توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود و افراد عادی و به عنوان یک مانع مکانیکی عمل می‌کند که در جریان مستقیم هوا به داخل و خارج منافذ تنفسی (مانند بینی و دهان) اختلال ایجاد می‌کند. این به کاهش انتقال پاتوژن‌ها و سایر آلاینده‌های آئروسل‌شده از طریق هوا بین فرد پوشنده و افراد مجاور از طریق قطرات تنفسی که هنگام عطسه، سرفه، بازدم شدید یا تف کردن ناخواسته هنگام صحبت کردن و غیره بیرون می‌زند، کمک می‌کند.اگرچه موادی که ماسک‌های جراحی از آن ساخته می‌شوند، با به دام انداختن آئروسل معلق در هوای تنفس شده، برخی از ویروس‌ها و باکتری‌ها را فیلتر می‌کنند، اما به دلیل تناسب معمولاً شل بین لبه‌های ماسک و صورت استفاده‌کننده، تنها محافظت نسبی در برابر بیماری‌های موجود در هوا ایجاد می‌کنند.

 

ماسک‌های پرستاری از ماسک‌های فیلترکننده متمایز هستند، مانند ماسک‌هایی که بر اساس استاندارد N95 آمریکایی ساخته شده‌اند، این ماسک‌ها هوادارتر هستند و به طور هدفمند برای محافظت در برابر ذرات ریز معلق در هوا طراحی شده‌اند. ماسک‌های جراحی تا حدی از بیماری‌های معلق در هوا مانند کووید19 محافظت می‌کنند، اما کمتر از ماسک‌ سه بعدی و مشابه هستند.ماسک های پرستاری سه لایه هستند،دو لایه ی درونی و بیرونی به نام اسپان و لایه ی میانی به نام ملت.ماسک های پرستاری به دلیل هزینه تولید پایین تر  نسبت به ماسک سه بعدی قیمت پایین تری دارد و به طبع از ایمنی پایین تری نیز برخوردار است، این محصولات در بسته بندی 50 تایی و در انواع رنگ بندی موجود است.

ماسک سه بعدی و ماسک پرستاری
ماسک پرستاری

 

 

مزایای ماسک سه بعدی نسبت به پرستاری

ویژگی سه بعدی که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند چیست؟

فقط جستجوی ماسک سه بعدی 2 میلیون نتیجه برای این ماسک دارد. چه چیزی این ماسک را آنقدر خاص می کند که افراد زیادی به دنبال خرید هستند؟

دلیل استفاده افراد از ماسک سه بعدی به عنوان هدایای تبلیغاتی چیست؟

  • با سطح فعلی آلودگی هوا، و وجود ویروس و بیماری های مختلف پوشیدن ماسک برای هر بار که وارد مکانی عمومی می شویم ضروری است با این حال، ماسک‌های معمولی اغلب مشکلاتی مانند لیز خوردن آسان، باز شدن آسان یا خیلی سفت دارند، که باعث می‌شود فرد پوشنده احساس ناراحتی کند، فقط می‌خواهد برای راحتی آن را بردارید.ماسک سه بعدی با طراحی سه بعدی هوشمند متناسب با صورت. علاوه بر این، بند کشسان و نرم است، در هنگام استفاده باعث درد و ناراحتی نمی شود.
  • ماسک های سه بعدی معمولا 4 یا 5 لایه هستند، ماسک های 4 لایه از دو لایه ملت بلون و دو لایه اسپان باند تشکیل میشوند و ماسک های 5 لایه شامل  3 لایه ملت بلون و دو لایه اسپان باند  میشود.
  • این نوع ماسک از مقاوم ترین و بهترین ماسک های بازار است که به صورت کامل روی دهان و بینی را میپوشاند.
  • ماسک سه بعدی قابل سفارش در شانزده رنگ مختلف می باشد.بر خلاف ماسک های پرستاری تهیه و تولید آن در اندازه و سایزهای مختلفی می باشد که باعث میشود خریداران و مصرف کنندگان بر اساس نیاز خود محصول مناسب خود را تهیه کنند.
  • مزیت های داشتن سایز بندی در این مدل از ماسک این است که چون اندازه صورت فرد است به درستی روی صورت قرار میگیرد و باعث میشود ویروس از اطراف ماسک نفوذ نداشته باشد و همپنین کش های ماسک به اندازه ی مناسب هستند وکمترین کشیدگی را دارند که باعث میشود کش ماسک باعث اذیت گوش ها نشود.
  • از دیگر مزیت های ماسک سه بعدی نسبت به پرستاری تنفس راحت ترو بهتر است ، به خاطر وجود لایه های مختلف این نوع محصول بسیار زیاد در مقابل ویروس مقاوم است، به خاطر سه تکه بودن این نوع کالا امکان راحتتر صحبت کردن با آن نیز فراهم شده است به گونه ای که تکه وسط این ماسک درست رو به روی دهان فرد و با فاصله قرار میگیرد و باعث میشود فرد به راحتی بدون اینکه آن با دهانش تماس داشته باشد صحبت کند و نفس بکشد.

 

ماسک سه بعدی و ماسک پرستاری
ماسک سه بعدی

نتیجه گیری

 

با توجه به مطالب بالا واضح است که ماسک سه بعدی مزیت های بسیار زیادتری از ماسک پرستاری دارد. پس در نتیجه در امور تبلیغاتی هم استفاده از ماسک سه بعدی تبلیغاتی توصیه میشود.در تهیه و تولید این نوع ماسک از مرغوب ترین مواد استفاده میکنیم.نکته ی بسیار مهمی که باید به آن توجه شود چاپ روی ماسک تبلیغاتی است. ماسک سه بعدی تبلیغاتی که در شرکت جوپنزا تولید میشود به صورت کاملا دیجیتال و بدون دخالت دست و نیروی انسانی تهیه میشود که این امر نشان میدهد این ماسک ها کاملا بهداشتی هستند و میتوان با خیال راحت بین مشتریان و کارمندان خود توضیع کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *