اهمیت ابزار تبلیغاتی برای هدیه دادن و جذب مشتری

اهمیت ابزار تبلیغاتی

اهمیت ابزار تبلیغاتی برای هدیه دادن بر کسی پوشیده نیست.هدایای تبلیغاتی، همانطور که از نام آن پیداست، به منظور ارتقای کسب و کار و افزایش فروش است. روی این هدایا معمولاً نام، لوگو، شماره تلفن و سایر جزئیات تجاری حک می شود.هدایای تبلیغاتی برای مشتریان معمولاً برای تبلیغ یک فعالیت تجاری خاص مانند راه اندازی محصول جدید، رویداد جدید، کمپانی  آینده یا تخفیف ویژه توزیع می شود. هدایای تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی آزمایش شده است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند. این هدایا اغلب گران نیستند و چیزهای روزمره مانند خودکار تبلیغاتی، زیر لیوانی،جاکلیدی تبلیغاتی، تی شرت، لیوان تبلیغاتی، فنجان و تقویم هستند.این محصولات ایجاد تصوری از برند در ذهن شخصی است که آنها را دریافت می کند. با این حال، این روزها اکثر شرکت‌ها بر روی هدیه دادن اقلام شخصی‌شده حاوی برند و لوگوی خود تمرکز می‌کنند تا تأثیری ماندگار بر روی مشتری ایجاد کنند. بسیاری حتی برای انتخاب و تنظیم هدایای تبلیغاتی شخصی باکلاس برای مشتریان و مشتریان به هوش مصنوعی متکی هستند.

 

اهمیت ابزار تبلیغاتی برای هدیه دادن

شناسایی فوری برند

هنگامی که مشتری مرتباً شیئی را با لوگوی شما می بیند، در مغز او حک می شود و منجر به فراخوانی برند می شود. یک ابزارتبلیغاتی برای مشتریان که در خانه و دفاتر خود نگه می‌دارند، تأثیر زیادی بر ایجاد نشان تجاری شما در ذهن آنها خواهد داشت.اگر آنها یک هدایای تبلیغاتی با برند دریافت کنند، قطعا تاثیر آن قوی تر خواهد بود.به عنوان مثال: یک لیوان قهوه کنترل دما. اگر این هدیه را همراه با لوگوی خود برای آنها بفرستید، مشتری هر بار که لیوان را برمی دارد، نام تجاری و لوگوی شما را می بیند. این به آن‌ها کمک می‌کند نام شما را برای مدت طولانی در ذهن خود داشته باشند و فوراً نام تجاری را به رسمیت بشناسند

تبلیغات موثر

یک تبلیغ در قالب تبلیغات تلویزیونی، بریده‌های روزنامه، بیلبوردها یا حتی پست‌های شبکه‌های اجتماعی تنها چند ثانیه ماندگاری دارد. به محض اینکه کانال تلویزیون را عوض می‌کنیم یا صفحه را ورق می‌زنیم یا از کنار بیلبورد عبور می‌کنیم یا در گوشی هوشمند خود به پایین اسکرول می‌کنیم، از کنارشان عبور می‌کنند. با این حال، یک هدیه تبلیغاتی به بخشی از زندگی روزمره مشتری تبدیل می شود که در آن هر بار که از هدیه استفاده می کنند، نام برند شما را می بینند. هدایای تبلیغاتی پیوند ملموسی ایجاد می کند و نام برند شما را برای کاربر به یاد ماندنی می کند.به عنوان مثال: هدفون ورزشی ضد آب یک هدیه عالی خواهد بود. هر بار که مشتری از این هدفون استفاده می کند، نام برند شما را به یاد می آورد که بدون شک موثرترین شکل تبلیغات است.اینجاست که می توان به اهمیت ابزار تبلیغاتی پی برد.از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس می توان به خرید تندیس تبلیغاتی اشاره کرد.

 

ایجاد وفاداری به برند

مشتریان دوست دارند احساس ارزشمندی کنند. ارسال اقلام لوکس مارک دار به مشتریان خود به عنوان هدیه راهی عالی برای ایجاد احساس ارزشمندی در آنها خواهد بود. اغلب برندها در انتخاب اقلام ارزان قیمت برای ارسال به مشتریان خود اشتباه می کنند و به اهمیت این اقلام تبلیغاتی پی نبرده اند.کالاهای ارزان برای نمایشگاه های تجاری خوب هستند، اما زمانی که می خواهید برای مشتریان هدایایی بفرستید، همیشه محصولات با کیفیت را انتخاب کنید. این به شما بازده بهتری می دهد. هدایای مفید و لوکس به ایجاد ارتباط بین شرکت و مشتری کمک می کند و بر کسب و کار شما تأثیر مثبت می گذارد.

افزایش فروش

طبیعتاً با حسن نیت بیشتر مشتری و آگاهی از برند، فروش بیشتری نیز حاصل می شود. طی مطالعه‌ای که انجام شده نشان می‌دهد که مشتریانی که یک ابزارتبلیغاتی دریافت می‌کنند، تمایل بیشتری به خرج کردن محصولات یا خدمات شرکتی دارند که آن را ارائه کرده است.هدایای تجاری را به عنوان نوعی ارزش افزوده در نظر بگیرید. مشتریانی که احساس می کنند یک شرکت برای پولشان ارزش بیشتری قائل است، در نهایت احتمالاً بیشتر هزینه می کنند.

توسعه روابط کارکنان

اهمیت ابزار تبلیغاتی آن قدر بالاست که می تواند نگرش کارکنان و همچنین مشتریان را بهبود بخشد. جوایز، لوح‌ها و سایر هدایای شرکتی روشی مؤثر برای پاداش کار خوب و تشکر از کارمندان برای فداکاری‌شان است.یک نظرسنجی  نشان داد که کارکنان انگیزه زیادی دارند تا برای کسب جوایز و مشوق‌ها سخت کار کنند و همچنین همکاران خود را به انجام همین کار تشویق کنند.همچنین ممکن است از محصولات تبلیغاتی برای یادآوری مفهوم یا جنبه خاصی از کسب و کار خود به کارکنان استفاده کنید.

 

 

اهمیت ابزار تبلیغاتی چگونه به تجارت مشتریان کمک می کند؟

اهمیت ابزار تبلیغاتی برای هدیه دادن در تبلیغ یک کسب و کار مشخص می شود.این محصولات برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته اند. مطالعات نشان می دهد که 94٪ از مشتریان هر زمان که یک هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند به یاد می آورند. جالب اینجاست که 85 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، به تجارت می پردازند. به عبارت ساده، مردم عاشق دریافت هدیه هستند و حتی پس از گذشت سال ها آن  را به یاد می آورند. مردم همچنین دوستان و خانواده خود را به آن شرکت هایی که از آنجا هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، ارجاع می دهند.

 

محصولات تبلیغاتی مارک دار که کیفیت خوبی دارند تاثیر بهتری روی مشتریان می گذارند. این امر منجر به تعامل مشتریان با برند برای ماه‌ها پس از توزیع یکباره می‌شود.با این حال، ابزار تبلیغاتی در حالت ایده آل باید مورد استفاده روزانه قرار گیرند تا به مشتری کمک کنند نام برند شما را بیشتر ببینند و برند شما را برای مدت طولانی تری در ذهن او فعال نگه دارند.

 

نحوه توزیع هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

 

هدیه مناسب در زمان مناسب حداکثر تاثیر را خواهد داشت. بنابراین، بسیار مهم است که مناسبت ها را برای توزیع هدایا با دقت انتخاب کنید.توجه مشتری خود را به راه اندازی اولین جلسه با یک هدیه تبلیغاتی جلب کنید. ارسال هدایای تبلیغاتی سفارشی با توجه به سلیقه و پسند فردی برای شرکت کنندگان در این جلسات به اهمیت چشم گیر ابزار تبلیغاتی اشاره می کند.

دعوتنامه راه اندازی محصول جدید

اگر محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می کنید، به مشتریان و مشتریان وفادار خود در مورد آن اطلاع دهید. یک هدایای تبلیغاتی همراه با یک یادداشت دست نویس برای آنها ارسال کنید تا آنها را در مورد محصول مطلع کنید. اگر جشن راه اندازی دارید، مشتریان خود را با یک هدیه سفارشی که حاوی اطلاعات است دعوت کنید. به عنوان مثال: یک جعبه هدیه سفارشی با یک یادداشت دست نویس که آنها را برای عرضه محصول جدید دعوت می کند، حرکت بسیار خوبی برای حفظ آنها در حلقه خواهد بود که اهمیت مهم ابزار تبلیغاتی را می رساند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *