کاربرد لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر

کاربرد لیوان تبلیغاتی

با توجه به اینکه همه ی ما در روز حداقل  دوبار از لیوان برای نوشیدن، نوشیدنی های مختلف استفاده میکنیم، کاربرد لیوان تبلیغاتی در بین مشتریان و کارمندان، باعث شده پرکاربردترین هدیه تبلیغاتی در میان افراد باشد. پس انتخاب لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی در میان مشتریان بهترین انتخاب شما صاحب کسب و کار برای بازاریابی میباشد.

افراد در روز چند بار از لیوان تبلیغاتی که شما به آنها هدیه داده اید استفاده میکنند و اگر افراد دیگری هم در اطراف آنها باشند برند شرکت شما را که بر روی این نوع لیوان ها چاپ شده است میبینند که ناخودآگاه نام شرکت شما در ذهنشان حک خواهد شد و در هنگام خرید از فروشگاه یا مغازه ای اگر نام برند شرکت شما در میان محصولات باشد با اطمینان کامل خرید خواهند کرد.

امروزه هر کسی دوست دارد لیوان مخصوص خود با طرح خاص و یا ساده ای را داشته باشد، تا برای نوشیدن چای یا قهوه و یا نوشیدنی های مختلف از آن استفاده کنند؛ از این رو لیوان سرامیکی و یا ماگ طرفداران زیادی دارد. برای همین صاحبان کسب و کار بیشتر در انتخاب لیوان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی را انتخاب میکنند که هم جذابیت بیشتری دارد و هم مطمئن هستند که افراد در روز حتما از آن استفاده میکنند، تا به گونه ای تبلیغات محرک و بازاریابی در گردش و همیشگی را انجام دهند.

لیوان سرامیکی یا ماگ چیست و چه کاربردی دارد

ماگ نوعی لیوان سفالی و یا شیشه ای است که از روکش سرامیکی و یا abs بر روی آن استفاده شده است. از لیوان های سرامیکی معمولا برای نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه و غیره استفاده میشود.

ماگ دارای دسته میباشد و حجمی تقریبا دوبرابر لیوان معمولی دارد چیزی حدود ۳۵۰ میلی لیتر، برای همین به راحتی برای نوشیدن از آنها استفاده میشود.

لیوان های سرامیکی با توجه شکل و ظاهر زیبایشان طرفداران زیادی دارد.

چاپ سیلک،چاپ حرارتی و چاپ یخی کوره ای،چاپ تامپو و عکس برگدان و غیره باعث شده است تا این ماگ ها را با طرح های زیبایی که دوست دارید سفارش دهید و یا تصاویر و لوگو دلخواهتان را بر روی آنها ها چاپ کنید.

چاپ لیوان تبلیغاتی چاپ روی لیوان چگونه صورت میگیرد

چاپ روی لیوان ها اینگونه است که ایتدا طرح مورد نظر را بر روی کاغذ ترنسفر با استفاده از چاپ سابلیمشین چاپ میکنند، و بعد از آن کاغذ را بروی لیوان میگذارند و هر دو را در دستگاه چاپ قرار میدهند، دستگاه را به دمای مورد میرسانند تا چاپ روی کاغذ بر روی لیوان نیز چاپ شود. در شرکت جوپنزا این طرح ها و چاپ ها با استفاده از فرایند تصعید صورت میگیرد و از ماندگاری بالایی برخوردارند پس نگران پاک شدن آن ها نباشید.

چاپ لیوان های تبلیغاتی از طرفداران ویژه ای برخوردار است. شما صاحب هر نوع کسب و کاری هم که باشید میتوانید لیوان های تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید و چاپ روی این لیوان ها را با کمترین هزینه انجام دهید.

چاپ روی لیوان های تبلیغاتی یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی میباشد. ماگ های چاپی یکی از ابزار های عالی در تبلیغات میباشند.

با چاپ سابلیمشین میتوانید چاپ نام تجاری، برند و نام شرکت، شماره تلفن و لوگو خود را برو روی لیوان ها چاپ کنید تا مشتریان شما همواره اطلاعات شرکت شما را در ذهنشان بسپارند و در هنگام خرید خیلی راحتتر به شما اعتماد کنند.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی چقدر در بازار یابی موثر است

همانطور که گفتیم این نوع لیوان های تبلیغاتی به خاطر شکیل بودن و قابلیت چاپ طرح و لوگو موردنظر خود بر روی آن از طرفداران ویژه ای برخوردار هستند.

ماگ ها با توجه به اینکه روزانه هر فرد از آن چند بار استفاده میکنند، میتوانید لیوان سرامیکی تبلیغاتی را در میان کارمندان و مشتریان خود ارائه دهید تا اینگونه نام و برند شرکت شما که بر روی آن چاپ شده است، همواره در معرض دید باشد و برند شما در ذهن آنها باقی بماند و اگر هم در محیطی که افراد زیادی در آنجا هستند از آن ماگ استفاده شود، برای شما یک نوع تبلیغات محرک بازاریابی در گردش محسوب میشود؛ که این امر پیروزی شما را در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب، نشان میدهد.

لیوان های سرامیکی با توجه به قیمت مناسبی که دارند میتوانند بیشترین تبلیغات و موثرترین بازاریابی را برای کسب و کار شما داشته باشند.

شما با کاربرد لیوان تبلیغاتی و لیوان سرامیکی تبلیغاتی در میان مشتریان، میتوانید موفقیت خود در کسب و کارتان را تضمین کنید؛ در شرکت جوپنزا با انتخاب لیوان های تبلیغاتی و چاپ برند شرکت خود و نام تجاری یا لوگو خود بر روی بدنه این نوع لیوان ها، کسب و کار خود را رونق دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *