ساک دستی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد

برند سازی با چاپ ساک دستی تبلیغاتی

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی آن قدر زیاد می باشد که به عنوان هدیه تبلیغاتی در بین مشتریان میتواند بازاریابی و کسب و کار شما را حسابی رونق بخشد. ساک دستی تبلیغاتی بسیار پرکاربرد میباشد و درواقع همه ی افراد به گونه ای به آن نیاز دارند و از آن استفاده میکنند.

اگر میخواهید نام و برند شرکت شما خیلی سریع بر سر زبان ها بیوفتد و تبلیغات موفقی داشته باشید، بهترین هدایای تبلیغاتی که میتوانید انتخاب کنید، ساک دستی تبلیغاتی میباشد.
شما با سفارش و تهیه تعداد بالایی از ساک دستی که برند شرکت شما هم بر روی آن ها چاپ شده است میتوانید در فروشگاه ها و نمایشگاه های کتاب آنها را ارائه دهید که مردم هنگام خرید برای حمل خریدهایشان به آن نیاز دارند و این کار شما آنها را جذب خود میکند و به هنگام خرید به برند شما اعتماد میکنند و محصول برند شما را انتخاب میکنند، و اگر ساک دستی تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و شکیل باشد، مخاطب چند بار بیشتر از آن استفاده میکنند و آن را هنگام خرید با خود حمل میکند که نوعی تبلیغات و بازاریابی متحرک برای شما انجام میشود.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی یکی از هدایای پرطرفدار میباشد که در انواع گوناگون سوزنی و پارچه ای و نایلونی و مقوایی تولید میشوند.
در میان ساک دستی تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای انتخاب بیشتر سفارش دهندگان میباشد به خاطر محکم بودن آن و ماندگاری بالای آن حتی تا چند سال، مطمئن هستند که هزینه آب که برای ارائه هدیه تبلیغاتی در میان مشتریان کرده اند خیلی زود به صورت چند برابری به آنها باز خواهد گشت و تبلیغات آنها با ارائه ساک دستی پارچه ای بعد از یکسال هم ادامه خواهد داشت.
در ادامه مقاله میخواهیم به کاربرد ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای آشنا کنیم‌.

چاپ ساک دستی پارچه ای در شرکت جوپنزا

ساک دستی پارچه ای در دو نوع دوختی و پرسی در شرکت جوپنزا چاپ و تولید میشود. نوع دوختی آن محکم میباشد و کاملا دوخته و دور دوزی شده است، اما ساک دستی پرسی با دستگاه پرس چاپ و تولید میشود.
در چاپ ساک دستی پارچه ای دوختی حداقل در دو رنگ چاپ میشود و امکان چاپ سیلک بر روی آن وجود دارد، در چاپ ساک دستی پارچه ای پرسی در یک رنگ وجود دارد که مطابق با سلیقه سفارش دهنده قابل چاپ هستند.
یکی از مزایای ساک دستی پارچه ای، محکم بودن آن و قابل بازیافت بودن آن است و دسته ساک دستی پارچه ای استحکام بالایی دارد و برای چندین بار هم از آن میشود استفاده کرد.
ساک دستی پارچه ای طرفداران زیادی دارد و نوع دوختی آن محکم تر میباشد و صاحبان کسب و کار هنگان سفارش ترجیح میدهند نوع دوختی آن را سفارش دهند زیرا دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت، در شرکت جوپنزا دوخت ساک دستی پارچه ای دوختی به وسیله چرخ صنعتی صورت میگیرد، و ساک دستی دوام بالاتری خواهد داشت و اینگونه تبلیغ شما و برند چاپ شده بر روی ساک دستی به مدت چند سال در میان مردم میچرخد و برای شما بازاریابی میکنند.

تفاوت ساک دستی پارچه ای و ساک دستی نایلونی در چیست

ساک دستی نایلونی عمر کوتاه و ماندگاری کمتری دارد و خیلی زود مچاله میشود، اما ساک دستی پارچه ای مستحکم میباشد و مدت زمان طولانی برای شما تبلیغات محرک و موفقی انجام میدهند.
در چاپ ساک دستی پارچه ای امکان چاپ برند شرکت شما با چاپ سیلک وجود دارد و به هر رنگی که دوست دارید و باب سلیقه شما است چاپ میشود.
این هدیه تبلیغاتی را در نمایشگاه ها و کنفرانس ها و سمینار ها، میتوانید در میان مراجعه کنندگان پخش کنید تا هدایای تبلیغاتی خود را درون آن قرار دهند و اینگونه تبلیغات برند شرکت شما در میان عموم مردم در گردش خواهد بود و نام برند شما بر سر زبانها خواهد افتاد.

سفارش ساک دستی پارچه ای و سفارش ساک دستی تبلیغاتی

یک مدیر موفق، باید در انتخاب هدیه تبلیغاتی خوب بیندیشد و بعد از آن هدیه ای را انتخاب کند که در میان مردم طرفدارنی داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد تا تبلیغات متحرکی برای آنها انجام دهد و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار باشد.
ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی همه ی این مزایا را دارد، برای سفارش انواع ساک دستی تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی میتوانید سفارشات خود را به شرکت جوپنزا بسپارید، امکان سفارش این نوع ساک دستی در رنگ های مختلف به سلیقه سفارش دهنده وجود دارد که قیمت آنها هم بسیار مناسب میباشد، اگر به تعداد بالاتری این ساک های دستی تبلیغاتی را سفارش دهید در بین افراد بیشتری میتوانید این هدیه تبلیغاتی را ارائه دهید و اینگونه نام برند شما بیشتر در میان مردم میدرخشد.

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

  • ۱. حمل آسان محصول خرید شده برای مشتری
  • ۲. ماندگاری بیشتر این نوع ساک دستی نسبت به ساک دستی نایلونی
  • ۳. در این نوع ساک دستی محصولات سنگیتری را نسبت به ساک دستی نایلونی میتوان حمل کرد
  • ۴. چاپ برند و لوگو شرکت بر روی ساک دستی پارچه ای از ماندگاری بالاتری نسبت به چاپ لوگو روی ساک دستی نایلونی وجود دارد
  • ۵. از این نوع ساک دستی برای بسته بندی و حمل انواع هدیه تبلیغاتی، مانند سررسید و تقویم و غیره میتوان استفاده کرد.
  • ۶. از این نوع ساک دستی میتوان برای بسته بندی انواع کالاها فروشگاهی مانند ساعت و طلا و پوشاک استفاده میشود.
  • ۷. برای حمل انواع بروشور ها و کاتالوگ ها به خصوص در سمینار ها و نمایشگاه ها از آن استفاده میشود.
  • چاپ بر روی ساک دستی های پارچه ای و یا سوزنی چگونه انجام میشود
چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای  با چاپ سیلک و چاپ توری و شابلون انجام میشود‌.
به این صورت که طرح مورد نظری مشتری بر روی کاغذ کالک طراحی و پرینت میشود و  سپس توری حساس میشود و چاپ به صورت شابلون انجام میشود. و چاپ بر روی این ساک دستی ها را میتوان به صورت دو رو و یک رو انجام داد که برای هر کدام قیمت متفاوت خواهد بود.
ابن نوع ساک دستی ها در رنگ های مختلف و به دلخواه مشتری قبل سفارش و خریداری میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *