نحوه ساخت آفتابگیر شیشه جلو ماشین

ساخت آفتابگیر شیشه جلو ماشین

ساخت آفتابگیر شیشه جلو ماشین جز وسایل جانبی یک ماشین به حساب می آید که در فصل تابستان بسیار کاربرد دارد. و جلوی تابش نور مستقیم خورشید به ماشین را می گیرد. به این صورت که آفتابگیر شیشه جلو ماشین را داخل قرار می دهیم و کامل روی شیشه کیپ می کنیم تا نور به صورت مستقیم به فضای داخل ماشین نرسد و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند. تقریبا تمام افرادی که ماشین دارند نیاز به آفتابگیر شیشه جلو ماشین دارند تا بتوانند در فصل های گرم به راحتی با ماشین خود رفت و آمد کنند و ماشین خود را درخیابان و کوچه قرار دهند.در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپدازیم که ساخت آفتابگیر جلو ماشین به چه صورت انجام می گیرد و در ادامه به این مساله بپردازیم که چرا آفتابگیر محصولی مناسب برای تبلیغات می باشد و اساسا چه کابردی به عنوان آفتابگیر تبلیغاتی دارد.

ساخت آفتابگیر جلو ماشین:

ساخت آفتابگیر جلو ماشین اصلا کار سخت و پیچیده ای نمی باشد. نکته‌ی مهمی که در ساخت آفتابگیرها وجود دارد کیفیت مناسب آن می باشد. آفتابگیری با کیفیت از جنس پلاستیک و شمع ساخته می شود که ضخامت آن باید حتما به سه میلی متر برسد. آفتابگیرها انواع مختلفی دارند که آفتابگیر دایره ای یکی از انواع مختلف آفتابگیر می باشد. و در رنگ های مختلف تولید می شود که افراد با سلایق و علایق متفاوت بتوانند  بهترین انتخاب را برای ماشین خود داشته باشند. در این مقاله ما به عنوان نمونه ساخت آفتابگیر دایره ای را مدنظر قرار می دهیم.

با توجه به مواردی که در پاراگراف بالا ذکر کردیم ساخت آفتابگیر شیشه جلو ماشین با مواد با کیفیت شروع می شود. و مهم ترین عامل در یک آفتابگیر دقیقا جنس و کیفیت آن می باشد. کیفیت مناسب می تواند کمک کند  که آفتابگیر خودرو در برابر گرما و حرارت بتواند مقاومت کند و عمر طولانی تری نیز داشته باشد. اولین بخش ز تولید آفتابگیر برش پارچه می باشد. برش پارچه باید به طور دقیقی انجام شود تا آفتابگیر جلو ماشین به طور کامل و به اندازه بتواند شیشه خودرو را پوشش دهد.  مرحله‌ی بعدی در ساخت آفتابگیر جلو ماشین نواردوزی لبه‌ی آفتابگیر می باشد. که این عملیات به وسیله‌ی چرخ هایی نواردوز کنار پارچه نواردوزی می شود. نواردوزی بخاطر این مساله انجام می شود که دور آفتابگیر نخ کش نشود. و ماندگاری آن بالاتر برود. در سومین مرحله فنری درست می شود که به شکل دایره می باشد.  فنرها نیز ابتدا اندازه و بعد برش می خورند. و سپس آماده دوخت روی پارچه می شوند. در مرحله‌ی چهارم ساخت آفتابگیر جلو ماشین دوخت  دور فنر می باشد. این مرحله آخرین مرحله ساخت آفتابگیر محسوب می شود. بعد از آماده شدن کامل آفتابگیر جلو ماشین نوبت به چاپ روی آن می رسد. هر سازمانی که این محصول را تولید می کند عموما روی آن اسم و نام برند خود را به همراه اطلاعاتی از سازمان مانند شماره تلفن و آدرس قرار می دهد تا بتواند مخاطب های بیشتری را با سازمان آشنا کند. اما برای چاپ مانند ماسک تبلیغاتی تنها این گزینه مطرح نیست از آفتابگیر جلو ماشین به عنوان محصولی تبلیغاتی نیز استفاده می شود. در واقع این محصول تبدیل به آفتابگیر تبلیغاتی می شود. حال آفتابگیر تبلیغاتی چیست در ادامه مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم و کاربرد آن را توضیح دهیم.

 

آفتابگیر تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

ساخت آفتابگیر شیشه جلو ماشین معمولی با آفتابگیر تبلیغاتی هیچ تفاوت خاصی ندارد. مساله اصلی که این دو را از هم متمایز می کند استفاده‌ی تبلیغاتی سازمان ها و شرکت ها از این محصول به عنوان هدیه ای تبلیغاتی می باشد. هدیه‌ی تبلیغاتی راهکاری برای فروش بیشتر در کسب و کار سازمان هاست. این موضوع به این شکل انجام می شود که سازمان ها از محصولاتی کاربردی که افراد در طول زندگی خود استفاده می کنند استفاده‌ی تبلیغاتی می کنند و اسم و لوگو خود را به همراه اطلاعاتی روی این محصولات چاپ می کنند. مثلا ماگ تبلیغاتی ماگی است که روی آن لوگو و اسم برند چاپ شده است و به مخاطبان و مشتریان مجموعه هدیه داده شده تا در هنگام استفاده اسم برند را ببیننند و در در خاطر آن ها ثبت شود. حال بسیاری از سازمان ها از آفتابگیر جلو ماشین نیز به عنوان محصولی تبلیغاتی استفاده می کنند. آن ها نام و اطلاعات برند را روی آفتابگیر چاپ می کنند و این محصول تبلیغاتی را به عنوان هدیه ای تبلیغاتی به مخاطب و مشتری خود هدیه می دهند. تا با استفاده از این محصول در محیطی مانند خیابان یا کوچه اسم آن ها بیشتر دیده شود و در نتیجه کسب و کار آن ها گسترش پیدا کند.

مزیت های آفتابگیر تبلیغاتی چیست؟

–  آفتابگیر تبلیغاتی علاوه بر اینکه افرادی که به آن ها این هدیه داده شده است را به عنوان مخاطب سازمان درگیر می کند بلکه افراد مختلفی که ممکن است در خیابان و کوچه آفتابگیر تبلیغاتی را ببینند هم درگیر می کند و این ویژگی بسیار مهمی می باشد که آفتابگیر تبلیغاتی دارد. و یکی از مزیت های این محصول تبلیغاتی نسبت به باقی هدایای تبلیغاتی می باشد.

– از دیگر مزیت های مهم آفتابگیر تبلیغاتی  می توان به این مساله اشاره کرد که این محصول تبلیغاتی دوام و ماندگاری بالایی دارد و مخاطب می تواند تا سالیان سال از آن استفاده کند و هر چقدر که  آفتابگیر تبلیغاتی کیفیت خوبی داشته باشد محصولی مناسب تر برای تبلیغات نیز می باشد.

– یکی دیگر از مزایای این هدایای تبلیغاتی ارزان این مساله است که در رنگ های مختلفی تولید می شود و می توان در طراحی و چاپ آن خلاقیت به خرج داد. هر سازمانی می تواند با توجه به استراتژی‌ای که در نظر دارد طراحی خود را انجام دهد و به چاپخانه ای معتبر بسپارد تا در رنگ دلخواه سازمان چاپ را انجام دهد. در نتیجه با کمی خلاقیت می توان دل مشتری و مخاطب آفتابگیر ماشین را به راحتی شاد کرد.

– آفتابگیر تبلیغاتی محصولی بسیار کارآمد و کاربردی است. هر کسی که ماشین داشته باشد با دریافت این هدیه می تواند بسیار خوشحال شود. چرا که ممکن است با توجه به دغدغه ها و شلوغی هایی که هر فردی در طول زندگی خود دارد نتواند وقت مناسبی پیدا کند تا آفتابگیر جلو ماشین با کیفیتی برای خود خریداری کند. و البته که بسیار به این محصول در فصل تابستان نیاز خواهد داشت. در نتیجه هدیه گرفتن آن می تواند خیال مخاطب را راحت کند و بسیار احساس خوبی نسبت به سازمان پیدا کند.

– آفتابگیر تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی ارزان است که با بودجه ای مناسب می توان به راحتی آن را سفارش داد و در مراسمات و جشنواره های مختلف آن را به مشتری و مخاظب هدیه داد. بخاطر قیمت مناسبی که این محصول تبلیغاتی دارد و بازدهی بالایی که برای فروش ایجاد می کند یکی از هوشمندترین هدایای تبلیغاتی نیز محسوب می شود.از دیگر محصولات ارزان می توان به بگ تبلیغاتی هم اشاره کرد که کاربرد بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *