راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی

راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی

ما در این مقاله قصد داریم که به شما یک سری نکات را درباره راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی بگوییم. تا شما بتوانید بهترین بازده را از تبلیغ برند خود ببرید. ما در ابتدا به توضیحاتی درباره چیستی آفتابگیر تاکسی می پردازیم و سپس معایب و مزایای آن را بیان می کنیم. به طوری که شما بتوانید بعد از مطالعه این مقاله، براحتی آفتابگیر مناسب برای تبلیغات را خریداری کنید. بعد از آن، کاربرد این آفتاب گیر ها را در صنعت تبیلغات بیان می کنیم. و خواهیم گفت که این هدیه تبلیغاتی چه تاثیری بر روی مشتری مورد نظر دارد. و در انتها بیان خواهیم کرد که چرا آفتابگیر تاکسی می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی باشد. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. تا تبلیغی موثر و پر بازده داشته باشید.

 

آفتابگیر تاکسی دقیقا چیست؟

 

آفتابگیر یکی از لوازم جانبی خودرو می باشد که تقریبا برای هر ماشینی لازم است. آفتابگیر، از دو قطعه پارچه معمولا دایره ای شکل متصل به هم تشکیل شده. که در حاشیه این پارچه ها فنری قرار داده شده تا بتوان آن را بدون استفاده از چسب به شیشه جلو یا عقب خودرو آویزان کرد. بدین ترتیب اگر آفتابگیر تاکسی به خوبی جای گذاری شود. می تواند از تابش مستقیم نور خورشید به صندلی ها و داشبورد و به صورت کلی فضای داخلی خودرو جلوگیری کند. و همین امر باعث می شود که داخل خودرو بیش از حد گرم نشود. همچنین به موجب این آفتابگیر های کاربردی، داشبورد و صندلی های ماشین شما دچار رنگ پریدگی و سوختگی نمی شوند. که این یکی از مهم ترین مزیت های آفتابگیر است. در این قسمت از مقاله راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی ، چیستی آفتابگیر را توضیح دادیم.

 

ویژگی های مثبت یا مزایای آفتابگیر

 

آفتابگیر تاکسی دارای چند ویژگی مثبت است که جلو تر به آن ها می پردازیم. اولین و مهم ترین مزیت آفتابگیر تاکسی، جلوگیری کردن از تابش مستقیم خورشید است که در بالا به آن اشاره شد. یکی از مزایای آفتابگیر تبلیغاتی تنوع در رنگ آن است. شما می توانید بسته به سلیقه خود یا مشتریانتان، نسبت به انتخاب رنگ مناسب برای آفتابگیر اقدام کنید. از آن جایی که وسایل نقلیه عمومی و بخصوص تاکسی ها توسط افراد زیادی در روز استفاده می شوند. بهتر است که آفتابگیر را به صورت هدیه تبلیغاتی به تاکسی داران اهدا کنید. و همینطور بهتر است که رنگ آفتابگیر نیز زرد باشد. تا با رنگ بدنه تاکسی ها هماهنگ باشد و تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد. مزیت دیگر این آفتابگیر ها مدل آن هاست که در پاراگراف بعدی مقاله راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی به آن اشاره خواهیم کرد.از دیگر محصولات ارزانی که می توانید برند خود را بر روی آن چاپ کنید،ساک دستی تبلیغاتی می باشد.

 

مدل های آفتابگیر

 

آفتابگر تبلیغاتی در دو مدل مختلف طراحی و تولید می شود که عبارت اند از: دایره ای و مربعی. مدل دایره ای شکل بیشتر برای خودرو هایی با شیشه جلو یا شیشه عقب کوچک استفاده می شود. از خودرو هایی که شیشه های کوچکی دارند می توان به سمند و پراید اشاره کرد. اما مدل مربعی معمولا برای خودرو هایی با شیشه های عریض تر و بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. که خودرو های شاسی بلند و تراک ها در این دسته قرار می گیرند. ولی از آن جایی که شما قرار است از این آفتابگیر ها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. بهتر است که آنها را همانطور که در بالا گفته شد، به تاکسی داران اهدا کنید. در اینجا پی بردیم که شکل آفتابگیر یکی از ویژگی هایی است. که می توان از آن به عنوان یک نکته برای راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی یاد کرد.

مقاله پیشنهادی : مزایای استفاده از پاوربانک تبلیغاتی

معایب آفتابگیر تاکسی کدام اند؟

 

در بالا گفته شد که در طراحی آفتابگیر تاکسی از فنر هایی در حاشیه آن ها استفاده شده تا نصب آن ها تسهیل شود. ممکن است این فنر ها در زمان تا کردن آفتابگیر، کمی اذیت کننده باشند. اما اگر چند بار آفتابگیر را تا کنید. به آن عادت خواهید کرد و دیگر مشکلی نخواهید داشت. به غیر از این مورد نمی توان عیبی برای آفتابگیر در نظر گرفت. اما بخاطر داشته باشید که دوخت آفتابگیری که بعنوان هدیه تبلیغاتی خریداری می کنید، محکم و با کیفیت باشد. زیرا اگر دوخت این افتابگیر ها در هنگام تا کردن پاره شود. ممکن است فنر، در برود و به صورت مشتری آسیب بزند. در این قسمت از مقاله راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی به معایب آفتابگیر پرداختیم.از جمله محصولات تبلیغاتی دیگر که می توان بر روی آن چاپ برند را انجام دهید،ماسک تبلیغاتی می باشد.

 

کاربرد آفتابگیر تاکسی در تبلیغات

 

همانطور که قبل تر هم بیان شد. آفتابگیر می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی عالی مورد استفاده قرار گیرد. چون همه افراد از وسیله های رایگان و کاربردی و با کیفیت استقبال می کنند. و هر جا که نیاز شود از آن ها استفاده می کنند. با اینکه معمولا آفتابگیر در فصل تابستان استفاده می شود. ولی باز هم می تواند تا حد امکان برند و نام تجاری شما را به مخاطبان و مشتریانتان نشان دهد. به این ترتیب شما با هزینه ای اندک، می توانید حتی تا چندین سال تبلیغات انجام دهید. که این تبلیغات را خود مردم برای شما انجام می دهند و نیازی به هزینه اضافی نیست. ما در این بخش از مطلب راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی ، به کاربرد آفتابگیر در صنعت تبلیغات پرداختیم.

مقاله پیشنهادی : پک عیدی برای شرکت

سخن آخر

 

در این مقاله در ابتدا گفتیم که آفتابگیر چیست و چه مزایا و معایبی دارد. و سپس کاربرد آفتابگیر در تبلیغ برند یا نام تجاری شما را بررسی کردیم. که چطور می توانید با هزینه اندک، تا مدت ها برند خودتان را تبلیغ کنید و فروشتان را افزایش دهید. حال به عنوان نکته آخر، به یک سوال پاسخ می دهیم، چرا یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، آفتابگیر تاکسی است؟ اگر توجه کرده باشید اکثر افراد از آفتابگیر های استفاده می کنند که نام یک شرکت بخصوص برروی آن ها حک شده. این مهم بدان دلیل است که قبل شما بسیاری از شرکت ها، بخاطر ارزان و موثر بودن آفتابگیر، اقدام به اهدای آن به مشتریانشان کرده اند. پس می توان به صورت خلاصه دو ویژگی کلیدی را برای آفتابگیر تبلیغاتی در نظر گرفت که آن را به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل می کند. ارزان قیمت بودن و موثر بودن. اکنون اگر قصد دارید که اطلاعاتتان را در زمینه هدایای تبلیغاتی باز هم افزایش دهید. به شما پیشنهاد می شود که به صفحات مرتبط با مقاله راهنمای خرید آفتابگیر تبلیغاتی تاکسی مراجعه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *