بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو چه گزینه ای است؟

بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو

نتایج نشان می دهد که بیشتر دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، این هدیه را یک سال نگه می ‌دارند پس بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو نیز بسیار مفید است. تصور کنید که با یک خودکار تبلیغاتی یا یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت که به نام برند شما است می توانید تا یک سال در دید مخاطب قرار بگیرید.

همیشه با شنیدن هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه مثل ماسک بهداشتی به یاد چیزهای دیگری مثل خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند.

کمی تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد.

در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند تاثیر چشم گیری در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی نظیر قمقمه، بادبزن، کلاه و لیوان در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد مثل سفارش عمده ماسک سه لایه برای چاپ.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مثل ماسک دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند.

بسیاری از کسب و کارهای تازه توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

هدایای تبلیغاتی ارزان زیادی وجود دارند از جمله ؛ آفتابگیر تبلیغاتی، انواع ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، برخی از جا کارتی ها و جا کلیدی های تبلیغاتی، برخی از لیوان های تبلیغاتی مانند؛ لیوان پلاستیکی و لیوان کاغذی.

هر یک از این کالاها به دلیل کاربردی بودن و مفید بودن آن ها در طول روز میتوانند به ماندگاری برند و نام شما کمک قابل توجهی کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان روشی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها هستند.

این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌ های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند.

در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند.

هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود .

همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند .

تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ ای این هدایا متفاوت هستند.

مهم ‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است.

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید محصولات تبلیغاتی در سراسر جهان معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین به عنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه ‌های تجاری، کنفرانس ‌ها و یا به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی به مشتریان داده می‌شود.

بهترین هدایا آن‌ هایی خواهند بود که به خوبی نشان می‌ دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می ‌شناسند. اصولا هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

یک هدیه ‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود می‌ دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید هدیه تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافت هدیه تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.

از ویژگی ‌های اصلی خرید محصولات تبلیغاتی میتوان به مورد زیر اشاره کرد:

 هزینه‌ی نسبتاً پایین نسبت به سایر تبلیغات‌

خرید هدیه تبلیغاتی مانند تندیس تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از جمله میتوان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد. ارائه هدیه تبلیغاتی در هر موقعیتی امکان ‌پذیر است. یکی از فرصت های مهم برای ارائه چنین هدایایی نمایشگاه ‌های مختلف است. این نمایشگاه‌ ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی برند و ایجاد همکاری با شرکت‌های مختلف است.

علاوه بر این ارائه ست مدیریتی در رویدادهای ویژه شرکت‌ها نیز فرصت بسیار خوبی خواهد بود. نکته مهم در مورد ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی این است که ارائه آنها در هر زمان و هر موقعیتی مفید خواهد بود و نشان‌ دهنده اهمیت برند شما به جایگاه مدیران است.

بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو که امروزه استفاده می شود،صنایع دستی تبلیغاتی و ساک دستی تبلیغاتی است.

ساک دستی بهترین هدیه تبلیغاتی

از ساک دستی ‌تبلیغاتی به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.

ساک دستی تبلیغاتی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد .

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد .

ساک دستی تبلیغاتی و بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو امروزه یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است که برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود.

چاپ روی ساک دستی‌ مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند.

ساک دستی تبلیغاتی یکی از محصولات پر مصرف در حوزه تبلیغات است همچنین ساک دستی از نظر جنس و ابعاد به چند دسته تقسیم میشوند مانند ساک دستی مقوایی، پرسی، برزنتی، پارچه ای، کاغذی، سوزنی .

ساک دستی تبلیغاتی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند. طوری که میتوان ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده کرد.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای کاملا کاربردی و مورد نیاز است. همه ما وقتی به خرید می‌‌رویم با چندین کیسه پلاستیکی به خانه بر می گردیم

ساک دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای این همه پلاستیک باشد. اکثر افراد، یک ساک دستی پارچه ای در کیف خود دارند تا از مصرف بی ‌رویه ‌ی پلاستیک جلوگیری کنند. از این فرصت استفاده کنید و نام تجاری خود را به همه دوستداران طبیعت معرفی کنید.

قابلیت شستشو

انواع ساک دستی تبلیغاتی پارچه ‌ای اعم از ساک دستی برزنتی یا ساک دستی سوزنی کاملا قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند. همین امر محبوبیت آن‌ها را در میان مشتریان افزایش میدهد و سبب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها به ‌عنوان هدایای تبلیغاتی از این محصولات استفاده کنند. شما میتوانید یک ساک دستی سوزنی را بارها بشویید و مجدد استفاده کنید. ساک دستی برزنتی هم دوام بسیار بالایی دارد و پس از چندین بار شستشوی متناوب همچنان سالم بوده و قابلیت استفاده دارد.

قابلیت استفاده در بلند مدت

یکی از مزایای دیگر، قابلیت استفاده در بلند مدت است؛ زیرا این ساک ‌های پارچه‌ ای از مواد اولیه قابل شستشو تهیه می‌شوند و برخلاف کیسه های نایلونی یک ‌بار مصرف این قابلیت را دارند که بارها شسته شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

ساک دستی پارچه ای فضای کافی برای طراحی دارد.

ساک دستی تبلیغاتی نسبت به بسیاری از اقلام دیگر تبلیغاتی، فضای بیشتری برای طراحی دارد. چون فضای بزرگتری دارد، به راحتی می توانید در طراحی آن خلاقیت داشته باشید. علاوه بر نام برند، لوگو و اطلاعات تماس، میتوانید یک طرح اختصاصی جذاب برای مشتریان خود طراحی کنید. از هر دو طرف ساک دستی پارچه ای می توانید استفاده کنید و اگر مایل باشید میتوانید در هر دو طرف آن، طرح مناسبی چاپ کنید.

مزایای لیوان تبلیغاتی

امروزه لیوان دارای انواع و تنوع زیادی در نوع، جنس، اندازه، قابلیت چاپ و رنگ آمیزی لیوان می باشند که تأثیر زیادی در فروش محصولات معرفی شده دارد. لیوان تبلیغاتی به دلیل جنس و پوششی که بر روی آن قرار دارد، وسیله ای مناسب جهت چاپ انواع تصاویر، نام برند و لوگوی شرکت می باشد و برای تبلیغات مقرون به صرفه تر هست و بازدهی فوق العاده ای دارد.

لیوان تبلیغاتی و بهترین هدیه تبلیغاتی سال نو با توجه به نیاز مخاطبان هدایای تبلیغاتی در مشاغل مختلف، دارای کاربردهای زیادی از جمله معرفی نام برند و محصولات شرکت های مختلف، قابلیت استفاده از لیوان تبلیغاتی در مکان های مختلف، دیده شدن نام لوگوی شرکت در زمان های متعدد و ویژگی تزیینی بودن لیوان در محل کار و منزل می باشد. با توجه به استفاده مدیران، کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد مختلف جامعه از لیوان، جهت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم، کاربرد لیوان روشنتر و واضح تر می شود.

این محصول یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که دارای انواع مختلفی در جنس، اندازه، قیمت، رنگ و مدل می باشد. موسسات تبلیغاتی تأثیر بسزایی در معرفی و فروش کالاهای تبلیغ شده خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *