خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید

خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید

خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید به عنوان یک هدیه کاربردی قلمداد میشود. یکی از روش ها برای بازاریابی و جلب نظر مشتری استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. شرکت ها و مراکز مختلف با اهدای این هدایا نتیجه مناسبی در زمینه بازاریابی کسب می نمایند. اما انتخاب این هدایا نیز بسیار مهم است. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از گزینه ها در این زمینه می باشد.

به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد. اگر کمی به اطراف خودمان نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در اطراف ما حداقل یک ساعت دیواری به چشم می خورد که اغلب دارای تبلیغات در متن یا حاشیه هست.

چرا ساعت دیواری تبلیغاتی ؟

ساعت دیواری تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می گردند و برای تبلیغات بر روی این کالا میتوان از بخش صفحه ساعت و یا در صورت امکان از قسمت بدنه ساعت تبلیغاتی  نیز استفاده کرد.

صفحه ساعت تبلیغاتی دیواری به صورت کاملا سفید و بدون چاپ می باشد که به سلیقه مشتری طراحی می گردد.

انواع جنس بدنه ساعت تبلیغاتی شامل: پلاستیکی، فلزی، چوبی و … است .

موتور ساعت دیواری تبلیغاتی در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل عرضه و همچنین موتور این ساعت ها ساخت کشورهای چین و تایوان و دارای گارانتی می باشد.

خریدن هدیه مناسب عید مثل ساعت دیواری یکی از روش های تبلیغاتی است که برای تبلیغات نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی در زمینه فروش و کاربرد موثرتر است.

ویژگی ساعت تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی برعکس دیگر روش های تبلیغ با یک بار هزینه کردن، می تواند در مدت زمان طولانی نام و نشان برند تولید یا خدمات شما را در معرض دید مشتریان قرار میدهد و متناسب با کیفیت ساعت ماندگارترین و با دوام ترین هدیه تبلیغاتی برای شما میباشد.

ساعت دیواری توسط افراد مختلف به خصوص در اماکن عمومی دیده می شود.

اگر ساعت دیواری جذاب باشد و نام و نشان برند طوری در ساعت حک شده باشد که در ذهن بیننده ماندگار شود، دیده شدن در طول روز به راحتی برند را در ذهن بیننده همیشگی میکند. اگر برای کسب و کار خود به دنبال روش پر بازده تبلیغ هستید، قطعا ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی میباشد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که

ساعت دیواری چه تاثیری در دکوراسیون داخلی دارد؟ بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ساعت در دکوراسیون نقش چندانی ندارد و فقط یک وسیله کاربردی است.

ساعت دیواری عضوی جدا نشدنی است از دیوارهای منازل و محیط های کاری که در تمامی سبک های دکوراسیون از کلاسیک، سنتی تا مینی مال و مدرن وجود دارد.

برای خلق فضای متفاوت و چشم گیر لزوما قرار به رقم زدن اتفاق خاصی نیست، با نصب یک ساعت دیواری جدید و البته زیبا و با کیفیت می توانید فضای اتاق ها و محیط های کاری را به کلی تغییر داد.

ساعت دیواری بهترین هدیه تبلیغاتی

ساعت های دیواری کلاسیک در مدل های مختلف چوبی و فلزی، اعداد ساده و برجسته رومی و لاتین و البته طراحی موتور ثانیه شمار و در برخی مدل ها پاندول در بازار موجود می باشند. تنوع این مدل از ساعت های دیواری آن قدر زیاد می باشد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و به جرات می توان گفت با تمام دکورهای منازل و محل کار ست می شوند.

ساعت دیواری تبلیغاتی بیشتر مناسب دکوراسیون هایی که سبک کلاسیک تری دارند می باشند که می توان از آنها در کنار سایر دیوار کوب های تزیینی مانند تابلوهای دکوراتیو  کلاسیک و مدرن فضای ساده دیوار را به کلی عوض کرد و حس و حال محیط را تحت تاثیر قرار داد.

ساعت دیواری تبلیغاتی یک ویژگی متمایز نسبت به ساعت های دیواری دیگر دارند و آن هم خاص بودن آن هاست و مناسب فضاهای با دکوراسیون خاص و مدرن هست و  جذابیت خیره کننده ای به نمای داخلی فضای شما می دهد.

ساعت تبلیغاتی

این مدل های ساعت های دیواری جدید نیز با بدنه چوبی و فلزی و گاهی  رزین دست ساز، اعداد لاتین و رومی با سبک طراحی فانتزی و معمولا بدون شیشه در بازار موجود هستند که تنوع بسیار بالایی دارند و همانند ساعت های دیواری کلاسیک تمامی سلایق افرادی که قصد خرید ساعت دیواری تبلیغاتی را دارند پوشش می دهند. این ساعت ها را نیز می توان با توجه به محل قرار گیری آن ها با سایر وسایل دکوری منزل و کار مانند انواع مدل های تلفن کلاسیک و تزیینی ست کرد و زیبایی محیط را بواسطه هارمونی ایجاد شده دوچندان کرد.

با هدیه دادن ساعت به کسانی که دوست دارید میتوانید زمان را به آن ها هدیه دهید. ساعت تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی

می باشد زیرا زمان برای همه با ارزش و دارای اهمیت است.

برای همین یکی از بهترین و شیک ترین هدایای تبلیغاتی ،ساعت تبلیغاتی می باشد که علاوه بر شکیل بودن در معرض دید میباشد و در حافظه مخاطبین خود ثبت می شود. امروزه ساعت یک اکسسوری شیک و بخشی از پوشش ما محسوب می شود. ساعت زنانه برای خانم ها به عنوان حتی یک زیور و ساعت مردانه برای آقایان به بخش مهمی از شخصیت آنها تبدیل شده است. امروزه علاوه بر خود ساعت هنگام خرید ساعت باید به تیپ و استایل خودمان هم توجه ویژه ای داشته باشیم .

مزایای هدایای تبلیغاتی

خرید محصولات از جمله تندیس تبلیغاتی مانند خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید در سراسر جهان معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، معرفی هویت و نام تجاری استفاده میشود . اصولا هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

یک هدیه ‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان زیادی از هزینه‌ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود می‌ دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان یک روش پر سود بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافتهدایای تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.

هدایای تبلیغاتی چند ویژگی ‌اصلی و ثابت دارند

هزینه‌ی نسبتا پایین خرید هدایای تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند . بنابراین علاوه بر هزینه‌ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد. ارائه هدایای تبلیغاتی در هر موقعیتی امکان ‌پذیر است. یکی از فرصت های مهم برای ارائه چنین هدایایی نمایشگاه ‌های مختلف است. این نمایشگاه‌ ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی برند و ایجاد همکاری با شرکت‌های مختلف است.

علاوه بر این ارائه ست مدیریتی در رویدادهای ویژه شرکت‌ها نیز فرصت بسیار خوبی خواهد بود. نکته مهم در مورد ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی این است که ارائه آنها در هر زمان و هر موقعیتی مفید خواهد بود و نشان‌ دهنده اهمیت برند شما به جایگاه مدیران است.

با شنیدن هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت به یاد خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید می افتیم .

و یا چیزهای دیگری مثل خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند .

تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد.

در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند تاثیر زیادی در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد.

انواع هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند.

بسیاری از کسب و کارهای تازه توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

  • در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند.
  • هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود مانند پرچم تبلیغاتی .
  • همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند .
  • تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان مانند آفتابگیر تبلیغاتی بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ ای این هدایا متفاوت هستند.
  •  مهم ‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است.
  •  برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید.
  • پاور بانک یک هدیه تبلیغاتی عالی

پاوربانک تبلیغاتی

پاور بانک یک وسلیه ای دائمی هست برای بعضی از کاربران یعنی دائم همراه آنها هست ،  این وسیله که دائم همراه یک کاربر هست ، میتواند بستر تبلیغاتی خیلی خوبی هم باشد .

خیلی از افراد سررسید شان همیشه همراه شان هست و همین باعث میشود که سررسید های تبلیغاتی روانه بازار شود ، اما با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی دیگه سر رسید با خودش حمل میکند و خیلی ها از موبایل و یا تبلت شان به عنوان  سر رسید استفاده میکنند .ولی همراه شان  پاوربانک هم هست ، این پاور بانک تبلیغاتی که همیشه همراه بعضی از افراد هست رو میشود روی ان تبلیغات چاپ کرد. پاور بانک مانند خرید هدیه تبلیغاتی مناسب عید میتواند از نظر تبلیغات سود زیادی برای شما داشته باشد .

مثلا شما میتوانید به کاربرانتون پاوربانک تبلیغاتی هدیه بدهید ، که علاوه براین که یک محصول خیلی کاربردی هست ، میتواند یک تبلیغ دائمی هم برای شما باشد.

اما در ادامه می پردازم به ویژگی های پاوربانک های تبلیغاتی و این که چرا پاور بانک تبلیغات یک محصول تبلیغاتی منحصر به فرد هست .

یکی از مزیت های استفاده از پاور بانک تبلیغاتی، امکان درج لوگو و نام برند بر روی بدنه پاور بانک ها می باشد که می تواند تاثیر گذاری هدیه تبلیغاتی را دو چندان نماید. شما با هدیه دادن پاور بانک تبلیغاتی به کاربران خود یک تبلیغ دائمی به آنها داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *