فلش مموری تبلیغاتی و برجسته شدن برند

فلش تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی جزو یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. سرعت بالای این هدیه تبلیغاتی کوچک و کم حجم در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان آن باعث شده است تا بسیار پرطرفدار باشند. به همین دلیل است که اکثرکاربران کامپیوتر حداقل یک فلش تبلیغاتی برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات در اختیار دارند و از سوی دیگر روز به روز شاهد تنوع در مدل و نوع این کالاها در بازار هستیم مانند: فلش مموری چرمی، فلش مموری استیل، فلش مموری کارتی، فلش مموری اختصاصی و فلش مموری OTG.

امروزه این هدیه تبلیغاتی با انواع مختلف تجهیزات دیجیتالی مانند کامپیوترها، نوت بوک ها، دوربینهای عکس برداری و فیلم برداری، گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها در ارتباط است.

انواع فلش مموری تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی بر اساس شکل ظاهری به انواع: چرمی، کریستالی، فلزی، پلاستیکی و کارتی دسته بندی می شوند و همچنین تولید فلش  تبلیغاتی با قابلیت جاکلیدی باعث شده که بیشتر در دسترس افراد قرار بگیرد.
امروزه شاهد ظهور انواع جدیدی از فلش مموری ها هستیم که تحت عنوان OTG به بازار عرضه شده اند. این نوع فلش مموری ها قابلیت اتصال به دستگاه تلفن همراه را دارا می باشند که با اتصال آن به تلفن همراه براحتی اطلاعات را از گوشی انتقال داده می شود و نیازی به اتصال گوشی به کامپیوتر نیست.

برجسته شدن یک برند با فلش مموری تبلیغاتی

چاپ آرم و لوگو روی فلش مموری تبلیغاتی میتواند یکی از بهترین راه های بازاریابی و تبلیغات باشد. با ارائه کارت ویزیت تبلیغاتی اکثر افراد کارت ویزیت ها را نگه نمیدارند و در همان دقایق ابتدایی دریافت کارت ممکن است آن را در سطل زباله بیاندارند. اما ممکن نیست که کسی یک فلش مموری را که هدیه گرفته است را دور بیاندازد. شما با ارائه فلش تبلیغاتی درواقع نام و برند خود را برای همیشه در ذهن استفاده کننده فلش و همچنین اطرافیان هدیه گیرنده نیز حک میکنید. البته این موضوع بسته به این دارد که یک فلش تبلیغاتی باکیفیت و جنس خوب را به مخاطبان خود هدیه دهید یا خیز.

اگر میخواهید یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت به مخاطبان و مشتری های خود ارائه دهید باید در انتخاب تولید کننده مناسب و مطمئن هدایای تبلیغاتی بسیار دقت کنید. در غیر این صورت تمام هزینه هایی که به جهت تهیه هدیه تبلیغاتی و چاپ آنها در نظر میگیرید نه تنها برایتان تاثیری نخواهد داشت بلکه ممکن است تاثیرات منفی و ضد تبلیغ را برایتان به دهبال داشته باشد.

برای تهیه فلش تبلیغاتی چه مقدار هزینه لازم است

همانطور که می‌دانید برای قیمت گذاری روی یک محصول باید به مواد مصرفی بکاربرده شده در آن توجه کرد. برخی از مدل‌های فلش تبلیغاتی بصورت آماده هستند و می‌توان هر تعدادی از آن سفارش داد اما برخی از آنها بطور اختصاصی طراحی و تولد می‌شوند به همین دلیل هزینه بیشتری نسبت به کارهای آماده دارند. به عنوان مثال، شرکت‌هایی که نهایت خلاقیت و پیچیدگی را در ساخت این فلش‌ها به کار می‌گیرند،شرکت‌های سازنده را مجبور می‌کند که از نهایت ظرفیت خود استفاده کنند و زمان بیشتری به تولید آنها اختصاص دهند. بنابراین قیمت آنها نیز بالاتر است. در مورد فلش کارتی، علاوه بر جنس مموری و کیفیت آن، جنس کارت استفاده شده و نحوه چاپ صورت گرفته بر روی کارت بر قیمت آن‌هاتأثیر گذار هستند و به همین دلیل قیمت آنها متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *