سفارش جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی

زمان زیادی است که از هدایای تبلیغاتی ارزان مانند سفارش جاکلیدی تبلیغاتی برای امور تبلیغات و توسعه کسب و کار به کار گرفته میشود.در ماراتن رقابت بین رقبای کاری و تجاری کسانی بر دیگران پیروز اند که از شیوه تبلیغات موثر تری استفاده میکنند‌. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین این شیوه هاست که سالهای سال است که در انواع مشاغل و کسب و کارها مورد استفاده قرار میگیرد.

اما در بین تنوع و گوناگونی محصولات تبلیغاتی چطور متوجه شویم که محصولی را که برگزیده ایم شایسته کسب و کار ماست و مثمر ثمر واقع میشود؟

ویژگی های جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی همانطور که از اسمش پیداست دارای یک دسته و یک حلقه است که محل اتصال کلید ها به آن است. جاکلیدی تبلیغاتی قابلیت حک یا چاپ لوگو یا نام مورد نظر شما را دارد که این امر بر روی همین دسته جاکلیدی صورت میگیرد.

جنس دسته جاکلیدی های تبلیغاتی میتواند فلزی،پلاستیکی و یا چرم باشد؛ درصورتی که از دسته های فلزی و پلاستیکی استفاده کنیم لوگو و نام مورد نظر بر روی جاکلیدی به صورت چاپی و اگر چرم باشد به صورت چاپی،داغی و زرکوب انجام میشود.

مزایای انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی

یک هدیه تبلیغاتی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مفید فایده واقع شده و واقعا تاثیر گذار باشد.یکی از این اصول این است که هدیه تبلیغاتی ای را که در نظر گرفته اید به عبارتی ساده “به کار مخاطب شما بیاید”و آن را مورد استفاده قراردهد.

زمانی که شما یک جاکلیدی تبلیغاتی را به مخاطبات خود هدیه میدهید میتوانید اطمینان حاصل کنید که برای هرشخصی در هر رده شغلی و هرسنی کاربردی و مناسب است؛چرا که در طول روز هنگام باز کردن در دفتر محل کار،در منزل،کمد و… نیاز به یک ابزار ترتیب دهنده کلیدها دارد که یک جا کلیدی این کار را انجام میدهد.

شاید از خود بپرسید که چه اهمیتی دارد که مخاطب از هدیه تبلیغاتی استفاده کند یا نکند؟ باید بگوییم در واقع رمز و راز موفقیت هدایای تبلیغاتی در همین یک اصل است که مخاطب به واسطه استفاده روزمره و روتین از برخی محصولات تبلیغاتی مانند جاکلیدی تبلیغاتی هر بار محتوایی را که بر روی دسته جاکلیدی ثبت شده را مشاهده میکنند.

به عنوان مثال یک روز عادی یک شخص را در نظر بگیرید؛صبح برای خروج از منزل با استفاده از جاکلیدی درب حیاط را باز میکند،ماشین را روشن میکند،درب محل کار و را باز میکند،کمد ها و فایل های اسناد و مدارک را میگشاید و.‌‌..

بنابراین در نظر بگیرید که هربار که هرکدام از این افعال را انجام میدهد با جاکلیدی تبلیغاتی شما که بر روی آن نام و لوگو شما حک شده است خودنمایی میکند!این به معنای دیده شدن و ثبت در ذهن مخاطب خود است و نیز معادل مفهوم برندینگ سازی میباشد.

علاوه بر این ها یک جا کلیدی تبلیغاتی با وجود مزایایی که در بالا گفته شد نسبت به سایر روش های پر هزینه تبلیغات،مقرون به صرفه است ولی با وجود مقرون به صرفه بودنش بسیار تاثیر گذار عمل میکند.

سفارش جاکلیدی تبلیغاتی

همانطور که میدانید به وفور آژانس های تبلیغاتی ای وجود دارد که میتوانید سفارش جاکلیدی های تبلیغاتی را متقبل شود اما نکته حائز اهمیت در ارتباط باجاکلید تبلیغاتی و سایر هدایای کیفیت محصول تبلیغاتی است.

یک محصول تبلیغاتی علاوه بر اینکه اگر با کیفیت نباشد دوام و ماندگاری لازم را ندارد،محصول تبلیغاتی بی کیفیت شان برند و نام شما را زیر سوال میبرد و تاثیر سو در فرایند برندینگ سازی شما دارد.بنابراین با انتخاب یک تولید کننده حرفه ای هدایای تبلیغاتی و یک آژانس تبلیغاتی موفق که بتواند خیال شما را از تمام جهات راحت کند و یک محصول تبلیغاتی بی نقص را به شما تحویل دهد شاه کلید ماجراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *