کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی+مزایای استفاده از آن

کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی, ساعت تبلیغاتی, ساعت دیواری

کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی ؛ ساعت دیواری تبلیغاتی یک فرصت بینظیر برای مجموعه و شرکت شما است. شما با ارائه ساعت دیواری تبلیغاتی، در همه ی زمان ها در کنار مخاطبین خود قرار میگیرید، این محصول تبلیغاتی، جزء ماندگارترین هدایای تبلیغاتی هستند و میتواند زمان زیادی نام و نشان برند شما را به مشتریان و همکاران و در کل مخاطبین شما یادآوری کند. این محصول تبلیغاتی برای قرار گرفتن روی دیوار، درواقع نوعی تابلوی تبلیغاتی براب شما است. در مجموعه تبلیغاتی جوپنزا انواع مدل های ساعت دیواری تبلیغاتی در شکل های مختلف به صورت تمام شیشه ای و با چاپ اختصاصی دیجیتال داخل صفحه با موتورهای با کیفیت ژاپنی و استپ دار و روان گرد ارائه میشوند.
انتخاب یک ساعت دیواری که روی دیوارهای خانه، خودنمایی کند، اصلا کار سختی نیست. برای انتخاب طرح مناسب، اول باید سبک دکوری که در اتاق از آن استفاده کردید را درنظر داشته باشید.

طراحی ساعت دیواری تبلیغاتی

ساخت ساعت دیواری تبلیغاتی بستگی به نوع جنس و کاربرد های آن متفاوت است. در این هدیه تبلیغاتی، اجزای آن شامل موتور، بدنه و قاب به صورت تکه های جدا از هم وارد می شود و در ایران به صورت یکپارچه و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نفیس به کار برده میشود. جنس بدنه ساعت دیواری تبلیغاتی بستگی به نوع سفارش می توان از چوب، پلاستیک و یا فلز باشد. همین طور محلی که تبلیغاتی شما در آن نصب میشود توسط دستگاه های چاپ دیجیتال طراحی و اجرا می شود و عقربه های ساعت در آن جای می گیرد. موتور های مورد استفاده در ساعت های دیواری تبلیغاتی بیشتر ساخت کشور چین می باشد. همین طور می توان برای دوام بیشتر این هدیه تبلیغاتی از موتور های ساخت تایوان هم استفاده کرد.

چاپ ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و به روز می باشد که بیشتر بانک ها، اداره جات، شرکت ها و دیگر اصناف در سال های گذشته اقدام به  خرید ساعت و چاپ ساعت تبلیغاتی به عنوان تبلیغ خود، داشته اند. ساعت تبلیغاتی به دلیل کاربرد فراوانی که دارد می تواند یک هدیه تبلیغاتی مفید و تاثیر گذاری بالا به حساب بیاید.

معرفی ساعت تبلیغاتی چوبی

کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی چوبی ؛ ساعت تبلیغاتی چوبی یکی از هدایای تبلیغاتی بادوام و نفیس می باشد که امروزخ موارد استفاده بسیاری دارد. این ساعت ها دارای شکل های بسیار زیبا می باشد که کمتر کسی امکان دارد که از این ساعت های استفاده نکند پس مطمئن باشید که ست رومیزی تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

خرید ساعت تبلیغاتی دیواری یکی از مهمترین و پر بازده ترین هدایای تبلیغاتی نفیس می باشد که دارای کاربرد فراوان و در برندسازی کسب و کار شما موثر است. ساعت های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کمپین های تبلیغات محیطی شما مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله این محصولات تبلیغاتی می توان به ساعت های دیواری تبلیغاتی، ساعت های رومیزی تبلیغاتی، ساعت مچی تبلیغاتی زنانه و مردانه، ساعت های فانتزی، ساعت های عقربه دار و ساعتهای دیجیتال  اشاره کرد.
استفاده از ساعت های تبلیغاتی این امکان را در اختیار برند می گذارد که بتوانید لوگوی شرکت را در مکان های عمومی بارها و بارها در دید مردم قرار دهید.

انواع ساعت های دیواری کدامند ؟

ساعت های دیواری تبلیغاتی نیز مانند دیگر هدیه های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی مهمترین آنها پرداخته ایم.

ساعت های دیواری کلاسیک

از ویژگی های مهم این مدل ساعت ها جنس و رنگ این مدل است که معمولا ساعت های دیواری از جنس چوب و با رنگ کرم و قهوه ای هارمونی مناسبی با فضاهای با سبک کلاسیک دارد.

معرفی ساعت دیواری مدرن و جدید

این سبک از ساعت های دیواری معمولا یک ویژگی متمایز نسبت به ساعت های دیواری دیگر دارند و آن هم خاص بودن آن ها است و مناسب فضاهای با دکوراسیون خاص و مدرن است و جذابیت خیره کننده ای به نمای داخلی فضای شما می دهد.

ساعت های دیواری سایز بزرگ

این ساعت های دیواری به دلیل بزرگ بودن سایز، مناسب فضاهای بزرگ مثل اتاق ها نشیمن بزرگ و محوطه های کاری بزرگ مانند رستوران ها یا حتی تالارهای پذیرایی هستن که خوانایی بسیار بالایی دارند و از فاصله دور به راحتی خوانده می شوند. در این دسته بندی شما به راحتی می توانید ساعت مورد نیاز خودتان را پیدا کنید.

قیمت مناسب یک ساعت دیواری تبلیغاتی

بیشتر مدیران مارکتینگ به دنبال یک هدیه ارزشمند برای مشتریان خود هستند که در کنار تبلیغات برای مشتریان هم با ارزش باشد. ساعت دیواری تبلیغاتی تنها هدیه ای ست که برای مشتریان شما با ارزش است اما قیمت مناسب هم یک گزینه مهم برای انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی است. شما با کمترین زمان با بهترین قیمت، مناسب ترین ساعت دیواری تبلیغاتی را میتوانید سفارش دهید.

سبک ساعت دیواری تبلیغاتی چقدر در انتخاب آن مهم است ؟

انتخاب سبک مناسب بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید کلاسیک باشد یا مدرن. در نظر داشته باشید که ساعت تبلیغاتی یکی از پر مصرف ترین محصولات در بازار است.

مزایای استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری یکی از هدایای تبلیغاتی است که مورد استقبال همه قرار گرفته است.
ساعت دیواری آن دسته از هدایای تبلیغاتی است که در تمامی محل ها می توانید آن را نصب کنید و یک تبلیغات محیطی مناسب برای کسب و کار شما است. ساعت دیواری تبلیغات در سایزها و مدل های مختلف در مجموعه جوپنزا موجود است که شما می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. ساعت دیواری تبلیغاتی جوپنزا را می توانید با برند، شعار، رنگ کسب و کار خود سفارش دهید. ماندگاری و کیفیت بالای ساعت دیواری یکی از مهم ترین مزایای ساعت های دیواری مجموعه جوپنزا است.

موثر بودن تبلیغات محیطی با ساعت دیواری تبلیغاتی

یکی از بهترین تبلیغاتی که برای کسب و کار خود می توانید انجام دهید تبلیغات محیطی است. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از جذابترین و بهترین تبلیغات محیطی برای کسب و کار شما به حساب می آید. مجموعه جوپنزا به شما این امکان را می دهد که موثرترین تبلیغات محیطی را با ساعت دیواری تبلیغاتی این مجموعه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *