انواع و مراحل چاپ روی ماسک تبلیغاتی

چاپ روی ماسک تبلیغاتی, ماسک تبلیغاتی, چاپ ماسک

دلیل استفاده از ماسک تبلیغاتی با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به توضیحات بیشتر ندارد. استفاده از ماسک برای جلوگیری از، شیوع بیماریهای واگیر دار، بیماریهای ویروسی، به خصوص کرونا که امروزه تمام جهان را درگیر خود کرده است بسیار مهم و دارای اهمیت میباشد، ماسک ها به دو صورت ساده و فیلتردار هستند که علاوه بر حفظ سلامت و جلوگیری از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن، می توان به عنوان یک وسیله تبلیغاتی هم از آنها استفاده کرد با چاپ روی ماسک تبلیغاتی از آن می توانید به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. در مجموعه چاپ جوپنزا چاپ ماسک تبلیغاتی با بهترین کیفیت و عالی انجام میشود.

مراحل چاپ روی ماسک

اولین قدم در چاپ روی ماسک با روش چاپ تامپو طراحی است و اول طرحی که قرار است روی ماسک به چاپ برسد طراحی می شود. مرحله بعدی به ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر سپری میشود. در مرحله سوم عمل چاپ روی ماسک انجام میشود. با کمک گرفتن از پد سیلیکونی که واسطه ای بین شابلون و محصول مورد نظر است رنگ ریخته شده روی شابلون برداشته می شود و روی ماسک قرار می گیرد و در پایان چاپ روی ماسک انجام میشود.بعد از تمام شدن چاپ روی ماسک ها باید آنها را استلریزه کرد.

چاپ ماسک سه بعدی

امکان چاپ تمام رنگی به روی انواع ماسک های پارچه ای سه بعدی وجود دارد. قیمت چاپ ماسک سه بعدی پارچه ای از دیگر ماسک ها گرانتر می باشد.

چاپ ماسک یکبارمصرف

امکان چاپ تک رنگ به روی انواع ماسک های یکبار مصرف جراحی وجود دارد. این ماسک ها هزارتایی ارائه میشوند. مقرون به صرفه ترین نوع ماسک به همراه چاپ این نوع ماسک می باشد.

انواع چاپ ماسک تبلیغاتی

چاپ ماسک تبلیغاتی هدیه ای مناسب برای کادر پزشکی می باشد. تولید ماسک های پارچه ای سایز کوچکتری نسبت به ماسک های جراحی دارند. سایز باز شده ماسک ۱۴ در ۲۳ سانت می باشد. هدایا و سفارشات تبلیغاتی متناسب به زمان های مختلف می تواند متفاوت باشد.‌ این ماسک ها دارای پارچه نخی دولایه با چاپ کامل رنگی می باشد.
هم چنین با توجه جدید بودن این نوع تبلیغات از جذابیت خاصی برخوردار هستند.

این گونه سفارشات به دلیل کاربردی بودن امتیاز ویژه ای دارند. همین طور برای خاص و ویژه تر بودن میتوانید، ست دستکش و ماسک را هم سفارش دهید. این ست به ویژه برای مخاطبین خانم بسیار پرطرفدار است. و شما را در ذهن مخاطب ماندگار میکند. چاپ روی ماسک بازخورد خوبی برای برندها دارد زیرا استفاده از ماسک ها قسمتی از نیاز های ضروری هر فرد به حساب می آید که این روش راهی را برای تبلیغ شرکت ها و برند ها محیا کرده است. در ادامه به برخی از چگونگی روش های مختلف چاپ روی ماسک تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

چگونگی چاپ روی ماسک با سابلیمیشن

این چاپ روی پارچه های قابل شستشو و مقاوم در برابر حرارت انجام میشود. این چاپ در حرارت حدود ۲۰۰ درجه قرار میگیرد تا چاپ به خوبی دیده شود. یکی از ویژگی های این نوع چاپ استفاده از طیف رنگ های متفاوت است. در چاپ سابلیمیشن روی ماسک محدودیت استفاده از رنگ در چاپ نیست و به هیچ عنوان با شست و شو از بین نمی‌رود و آسیب نمی‌بیند. همین طور ماسک چون زیر پرس حرارت قرار میگیرد نیاز به استریل دوباره ندارد.

چاپ روی ماسک به وسیله چاپ سلیک اسکرین

در روش چاپ سیلک اسکرین، لوگو و طرح شما روی شابلون و توری مخصوص عکاسی می‌شود و با انواع رنگ های مختلف به روی ماسک انتقال داده میشود. این روش سرعت کمتری نسبت به چاپ تامپو دارد و میتوان از مجموعه رنگ های دیگه از جمله اورینت، پلاستیزول وپیگمنت هم استفاده کرد.

چگونگی چاپ روی ماسک به وسیله وینیل

یکی از روش ها برای چاپ طرح روی ماسک، استفاده از وینیل انتقال حرارت است. این روش به یک ورقه وینیل و پرس گرما نیاز دارد تا چسب روی وینیل بچسبد و طرح روی ماسک بچسبد و این روش گزینه خوبی برای طرح های اصلی است. وینیل در واقع یک نوع متریال است که برای چاپ روی انوع پوشاک در دستگاه هیت پرس از آن استفاده میشود.

چگونگی چاپ تامپو روی ماسک تبلیغاتی

در این روش که بیشتر روی ماسک‌های روشن جواب میدهد که نوشته شما روی پد حکاکی می‌شود و بعد به وسیله پد مخصوص رنگ از کلیشه فولادی به روی ماسک انتقال داده میشود.
این نوع چاپ نسبت به بقیه چاپ ها مقرون به صرفه است. رنگ های مورد استفاده بیشتر پی وی سی هستند و حتما باید ماسک های بعد از چاپ دوباره استرلیزه شوند.

مزایای استفاده از چاپ تامپو روی ماسک تبلیغاتی

چاپ روی ماسک به روش چاپ تامپو برای کارهای تیراژ بالا مناسب میباشد. در این روش که بیشتر با چاپ لوگو یا نوشته های ریز همراه است کیفیت چاپ بالا میباشد و به نوشته های ریز و کوچک هم لطمه ای وارد نمیشود. میزان استفاده از ماسک ها در دوران کرونا افزایش پیدا کرده است، پس در نتیجه حک کردن لوگو روی ماسک باعق بهتر دیده شدن نام و نشان تجاری شما خواهد شد. این روزها استفاده از ماسک نیاز اولیه و اساسی هر فرد در زمان خروج از خانه است. این یعنی نشان تجاری شما در معرض دید افراد زیادی قرار میگیرد و باعث میشود می شود تعداد بالایی از افراد با لوگو و نام شما آشنا شوند.از هدایای تبلیغاتی ارزان می توان به ساک دستی تبلیغاتی اشاره کرد.

چاپ تامپو در مجموعه چاپ جوپنزا

چاپ مجموعه جوپنزا مرکز تخصصی چاپ تامپو امکان چاپ روی هدایای تبلیغاتی با شکل و مختلفی انجام میشود. در این مجموعه خدماتی مانند چاپ روی قطعات صنعتی، چاپ روی اسباب بازی، چاپ روی ماسک، چاپ روی خودکار و غیره انجام میشود. با توجه به شرایط پیش آمده در سراسر جهان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی برای هر برندی که قصد تبلیغ کسب و کار خود را دارد چاپ روی ماسک میباشد زیرا بهترین راه تبلیغ، تبلیغ روی محصولی است که بیشترین کاربرد را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *