کاربرد جاکارتی تبلیغاتی در بازاریابی کسب و کارها

کاربرد جاکارتی تبلیغاتی

همواره کسب و کار ها به دنبال تبلیغات خود به منظور آشنا سازی مردم با برند شان هستند. یکی از مؤثر ترین روش های تبلیغاتی، دادن هدایای تبلیغاتی به مخاطبان است. هدیه های تبلیغاتی نه تنها کسب و کار شما را به افراد معرفی می کند، بلکه شما را در دید عموم مردم محبوب می سازند، که این موضوع می تواند برای انواع کسب و کار ها یک پیروزی محسوب شود.یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی است. ما در این مقاله در رابطه با انواع این جاکارتی ها، اهمیت و کاربرد آنها برای کسب و کارها، مواردی که باید در طراحی آن رعایت کنید و همچنین کسب و کار هایی می توانند از جاکارتی های تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده کنند، صحبت کرده ایم. پس ما را تا آخر این مطلب همراهی نمایید.

 

جاکارتی تبلیغاتی چیست؟

یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی، جا کارتی تبلیغاتی می باشد که توسط کسب و کار ها و برند های مختلف هدیه داده می شود. سبک زندگی های امروزه، ما را خواه ناخواه به داشتن کارت های زیاد سوق می دهد، از کارت های بانکی متعدد گرفته تا کارت وسایل حمل و نقل عمومی، کارت باشگاه های ورزشی، کارت شناسایی و… . بنابراین جاکارتی بهترین محصول برای حفظ، نگهداری و حمل و نقل کارت هایمان می باشد.

انواع جاکارتی تبلیغاتی

انواع جاکارتی های تبلیغاتی

انتخاب متریال برای ساخت انواع جاکارتی های تبلیغاتی کاملاً بر عهده سفارش دهنده است. ما در ادامه متریال هایی را که می توانید برای تولید جاکارتی از آن ها استفاده کنید را آورده ایم، تا بتوانید انتخابی درست در این زمینه داشته باشد.

  • جا کارتی با متریال چرم: 

    برخی از جا کارتی ها را با استفاده چرم طبیعی و با کیفیت مثل چرم گاو و گوسفند، و یا با چرم مصنوعی می سازند. چرم مصنوعی از رنگ بندی های زیادی بر خوردار است و می توانید هر رنگی که مد نظر دارید را برای جا کارتی خود انتخاب کنید، که این قابلیت در چرم طبیعی وجود ندارد. در متریال چرم به راحتی و با استفاده از لیزر های مخصوص و یا به روش داغ کوب، می توانید لوگوی برند خود را حک نمایید.

  • جا کارتی با متریال فلز:جا کارتی های فلزی به دلیل سبک بودن و با دوام بودن بسیار مورد توجه سفارش دهندگان قرار می گیرند. با دوام بودن جا کارتی های تبلیغاتی فلزی به برند شما این فرصت را می دهد که در مدت طولانی تری مقابل چشم مشتری قرار گیرید.
  •  جا کارتی با متریال چرم و فلز:اگر قصد دارید جا کارتی شما تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن باشد، در آن از متريال های چرم و فلز با هم استفاده کنید. فلز به کار شما حس مدرن بودن و چرم حس کلاسیک و گران بودن می دهد. مطمئن باشید این کار بیش از پیش توجه مشتریان را به شما جلب خواهد کرد.
  •  جا کارتی تبلیغاتی با متریال پلاستیک:بعضی از جا کارتی ها در یک بازه زمانی، به سرعت محبوب و به همان سرعت نیز از رده خارج شدند، یکی از این ها، جا کارتی های تبلیغاتی پلاستیکی بود. این نوع جا کارتی ها به دلیل قیمت پایینی که داشتند در زمان کوتاهی بسیار محبوب شدند ولی بعد از مدتی کسب و کار ها متوجه شدند که این نوع جا کارتی ها دوام بالایی ندارند و زود خراب می شوند، به همین دلیل دوباره به متریال های قبل روی آوردند.
  • جا کارتی تبلیغاتی از جنس آلوما والت:این نوع جا کارتی را با پلاستیک و رویه ای از جنس آلومینیوم می سازند. این جنس بر خلاف جا کارتی های پلاستیکی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و با دوام است. شما با سفارش دادن این نوع جا کارتی می توانید از پالت رنگی با تعداد رنگ زیاد، انتخاب خود را داشته باشید. از مزایای این جا کارتی می توان به امنیت بالای آن در برابر دستگاه های کارت خوان از راه دور نیز اشاره کرد.

 

اهمیت  و کاربرد جاکارتی تبلیغاتی برای کسب و کارها

یکی از مهم ترین سر فصل ها در علم بازاریابی و تبلیغات، تداعی و تکرار برند در ذهن مخاطب می باشد. جا کارتی تبلیغاتی این قابلیت را دارد که تا چند وقت به طور متوالی شما را به یاد مخاطب بیاورد، چرا که به گونه ای این جاکارتی طراحی می کنند که لوگوی برند شما در نقطه عطف کار قرار گیرد. پس شک نداشته باشید که یک جاکارتی تبلیغاتی با کیفیت و زیبا، بسیار بیشتر از بنر های بزرگ که هزینه زیادی را برای شما به دنبال دارد، کسب و کار شما را به دیگران معرفی می کند.

چه کسب و کارهایی از جا کارتی تبلیغاتی استفاده می کنند؟



امروزه تقریباً تمامی کسب و کارها کارت ویزیتی مخصوص به خود را دارند، پس می توان گفت تمامی کسب و کار ها می توانند برای تبلیغات کار خود از جا کارتی های تبلیغاتی استفاده کنند. البته در حال حاضر بیشترین کسب و کار هایی که از جاکارتی برای تبلیغ خود استفاده می کنند، بانک ها و موسسات مالی هستند، چرا که در حال حاضر کارت های بانکی عضوی جدا نشدنی از انسان ها محسوب شده و خب به طبع هر کارتی نیاز به جا کارتی دارد.

طراحی جاکارتی تبلیغاتی

طراحی جاکارتی تبلیغاتی

  • از جمله مواردی که باید در طراحی جا کارتی تبلیغاتی رعایت کنیم:
  • برای طراحی جا کارتی تبلیغاتی باید هم نوع کسب و کار سفارش دهنده و هم مخاطب هدفی که از آن استفاده می کند را در نظر بگیرید.
  • جا کارتی تبلیغاتی را باید کاربردی و زیبا طراحی کنید.
  • برای انتخاب رنگ جا کارتی حتماً به مبحث روانشناسی رنگ ها توجه کنید.
  • لوگوی برند سفارش دهنده را با تمامی جزئیات طراحی کنید.
  • لوگوی برند را در جایی قرار دهید که کاملاً مقابل چشم بیننده باشد، البته این کار شما نباید از زیبایی جا کارتی بکاهد.
  • جنس جا کارتی شما نباید بی کیفیت باشد، چرا که این کار نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه به مشتری شما حس بی ارزش بودن منتقل می کند، و به طبع نتایج بدی را برای کسب و کار شما به دنبال دارد.

سخن پایانی:

ما در این مطلب بر این تلاش بودیم تا شما را با یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی، یعنی کاربرد جاکارتی تبلیغاتی آشنا نماییم.بسیاری از محصولات مانند هدایای تبلیغاتی الکترونیکی و هم چنین صنایع دستی تبلیغاتی هستند که با استفاده از
آنها می توان به کسب و کار خود رونق دارد.همچنین با بحث کردن در مورد انواع آن، اهمیت و کاربرد این موضوع برای انواع کسب و کارها، مواردی که باید در طراحی آن رعایت شود و همچنین کسب و کار هایی که می توانند از این محصولات استفاده کنند، راه پیشرفت کسب و کارتان را هموار کنید. آیا شما از جا کارتی، برای تبلیغ برند و کسب و کارتان استفاده می نمایید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *