بهترین چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی جوپنزا سعی میکند بهترین چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی را برای معرفی محصول خود ارائه دهد. پاوربانک یک باطری همراه است که میتواند موبایل شما را و در بعضی موارد لپ تاب شما را شارژ کند. این دستگاه  توسط  پورت یو اس بی شارژ می شود و میتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. نکته ای که در پاور بانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این به این معنا نیست که پاور بانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند بلکه تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در آن مهم است ، و مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند.

پاوربانک یک هدیه تبلیغاتی عالی

پاوربانک تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب به حساب می آیند نه تنها از لحاظ تبلیغاتی بلکه از لحاظ کاربردی هم محبوب و ضروری هستند. و در مواقع بسیار ضروری و مهم کاربرد دارند و میتوان از آن برای تبلیغات شرکت یا محصول خود استفاده کرد. نه تنها شخص استفاده کننده بلکه اطرافیان هم از وجود آن سود می برند و این یک مزیت بزرگ برای یک هدیه تبلیغاتی برای ماندگاری بیشتر آن است. پاوربانک به دلیل استفاده همه مردم میتواند یک هدیه تبلیغاتی خیلی خوب باشد .

برخی مزیت های پاوربانک تبلیغاتی

چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی یک از مدرن ترین شیوه های تبلیغاتی هست. با توجه به ارزشمند بودن کالا ، به عنوان یک محصول تبلیغاتی ارزشمند از آن یاد می شود. به دلیل اهمیت این کالا میتواند برای تبلیغ  مجموعه شما بسیار مفید باشد.  پاوربانک های تبلیغاتی یکی از جدیدترین محصولات تبلیغاتی در سال ۲۰۱۷ شناخته شده اند. محصولی بسیار شیک و متفاوت می باشد.

بهترین محصول هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای یک کنفرانس و همایش بزرگ می باشد . و ده ها دلیل دیگر که پاوربانک تبلیغاتی را به عنوان منحصر به فرد ترین محصول تبلیغاتی ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.  مهم ترین مزیت های پاوربانک های تبلیغاتی این است که هر زمان به آن احتیاج داشته باشیم میتوانیم از آن استفاده کنیم .

و می توان آن را به یک باتری همراه برای شارژ وسایل الکترونیکی خود استفاده کرد. پاور بانک ها از یک باتری لیتیومی قدرتمند بهره می برند که میتواند این باتری تا ۹۰ درصد دستگاه ما را شارژ کند .

پاور بانک تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب ‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی است.

پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی

به دلیل استفاده گسترده ای که امروزه تمام افراد از تلفن همراه دارند، چه برای مسائل شخصی و چه مسائل کاری، شارژ گوشی از مواردی است که معمولا دغدغه ایجاد می کند. در سال های اخیر پاور بانک ها راه حل این مسئله را ارائه داده اند و افراد می توانند در هر زمانی با استفاده از پاور بانک گوشی خود را شارژ کنند تا دیگر در مواقع اضطراری نگرانی تمام شدن شارژ گوشی خود را نداشته باشند.

اگر قصد دادن هدیه تبلیغاتی برای مدیریت یکی از شرکت های همکار را دارید بهترین پیشنهاد این است که در کنار پاور بانک وسیله دیگری نیز با لوگوی شرکت خود قرار دهید و یک ست مدیریتی تبلیغاتی هدیه بدهید.

پاور بانک برای بیشتر افراد مثل تلفن همراه  یک وسیله دائمی  و ضروری به حساب می رود  و همیشه همراه آن هاست خب این وسیله که همیشه همراه آن ها هست میتواند یک بستر تبلیغاتی خیلی خوب برای شما باشد چون شما میتوانید رویی آن لوگوی تبلیغاتی چاپ کنید بنابراین شما میتوانید به کاربرانتون پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهید که به جز اینکه خیلی کاربردی و قابل حمل و مفید است میتواند یک تبلیغ دائمی برای شما باشد .

بهترین چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

یک شرکت می‌تواند سفارش و انتخاب چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک و فلش مموری تبلیغاتی ارائه دهد . و این پاور بانک ‌ها را در قالب هدایای تبلیغاتی به افراد مختلفی در جامعه واگذار کند. با توجه به اینکه تعداد وسایل قابل شارژ با این پاور بانک ‌ها در حال افزایش است و افراد بیشتری با آنها درگیر هستند، منطقی است که انتظار داشته باشیم که این فرآیند چاپ به دیده شدن یک برند یا لوگو کمک کند.

پس می‌ توانید چاپ روی پاور بانک را به عنوان یک تکنیک چاپ در حوزه تبلیغات معرفی کنیم که فرایند چاپ آن با استفاده از تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد. تکنیک‌های انتخاب چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت هستند.

حتی نتیجه کار آنها نیز تفاوت دارد. انتخاب تکنیک چاپ به کارگاه چاپ و تجهیزات آنها بستگی دارد، اما به طور کلی این تکنیک‌ها در نهایت باعث ایجاد یک طرح یا چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی می‌شوند که به معرفی کسب و کار کمک می‌کند. دو روش کلی برای چاپ بر روی پاور بانک وجود دارد.

چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی

چاپ رنگی بر روی پاور بانک: این تکنیک که با چاپ یووی نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه پاور بانک نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ یووی برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.

چاپ لیزری بر روی پاور بانک

چاپ لیزری بر روی پاور بانک کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌شود. اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی پاوربانک حفظ می‌شود. در مورد استفاده از چاپ لیزری نگرانی ‌هایی در مورد تأثیر لیزر در بخش‌ های داخلی آن وجود دارد که باید اطمینان داشته باشید که این روش تاثیری بر برد یا سایر قسمتهای داخلی پاور بانک ندارد و کیفیت اولیه آن حفظ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *